חדש בברודקאסט: העסק שלכם באתרי התוכן המובילים - בחינם!
top of page
  • רותם כהן

חדש בברודקאסט: העסק שלכם באתרי התוכן המובילים - בחינם!


אתם בודאי כבר יודעים כי כל דרך בה תצליחו להבליט את העסק שלכם תתרום בצורה משמעותית לנראות והמיתוג שלו. מעכשיו, בעזרת פיתוח חדשני של ברודקאסט, פרטי העסק שלכם יוכלו להופיע בחינם (כן, שמעתם נכון) בכתבות שנמצאות באתרי התוכן הגדולים כמו וואלה, מאקו, nrg, ישראל היום ועוד רבים וטובים.

שיתוף של תוכן שיווקי כלומר, שיתוף כתבות תוכן וסרטונים מעניינים בדף הפייסבוק העסקי שלכם, מחזק בצורה ישירה את הנראות של העסק שלכם, ותורם רבות להשארת העסק בתודעת העוקבים שלכם. לפיכך, פעילות זו נחשבת כאחת היעילות ביותר לעסק ואותה מומלץ לבצע באופן שוטף. דרך טובה לפרסום תוכן שיווקי בצורה שוטפת ועקבית היא לחפש כתבות וסרטונים שיענינו את קהל הלקוחות שלכם ולהקפיד להעלות תכנים אלו אל דף הפייסבוק כל מספר ימים. אולם, לבטח לא פעם שאלתם את עצמכם כיצד תוכלו להפיק יותר משיתוף תכנים אלו ?

חדש בברודקסט: העסק שלכם יכול להמשיך ולהופיע בכל כתבה או סרטון שתבחרו ! מעכשיו בעזרת פיתוח חדשני של ברודקאסט, פרטי העסק שלכם יוכלו להופיע בחינם בכתבות שנמצאות באתרי התוכן הגדולים כמו וואלה מאקו , nrg ועוד. כמו בדוגמא אשר למטה, בתחתית הכתבה יופיע באנר בולט עם שם העסק והלוגו שלכם שיפנה את הלקוחות אל דף נחיתה מעוצב שבו הם יוכלו להכניס פרטים מזהים כמו כתובת אימייל ומספר טלפון.

מנגנון שיתוף זה יאפשר לכם להציג את העסק בקדמת הבמה ולתגמל אתכם על שיתוף התוכן. כך, לא רק שהלקוחות יהנו מהכתובות ומהסרטונים אותם תשתפו, הם גם יראו שהעסק שלכם מופיע בכתבה או בסרטון עצמו. בנוסף, תוכלו לקבל מידע מדוייק ומפורט על כמה לקוחות לחצו על הכתבה ששיתפתם ולא רק לראות מי לחץ LIKE או שיתף את הפוסט. אז מה צריך לעשות כדי שהקסם יעבור ? זה פשוט מאוד - לחצו על הלינק https://broadcust.co.il/facebook/content

דפדפו בעזרת החצים הכחולים וביחרו תוכן כלשהו לשיתוף או העלו כתבה או סרטון משלכם על ידי לחיצה על הכפתור האדום וזהו בערך זה. מיד לאחר מכן העסק שלכם יופיע בתחתית הכתבה או הסרטון בכל פעם בה עוקב שלם בפייסבוק ילחץ על הקישור.

עכשיו יותר מתמיד, תוכלו להתבלט בקלות מעל כולם. אז קדימה, לכולחפש ולשתף כתבות וסרטונים מעניינים שימשכו את צומת לב העוקבים שלכם או בחרו אחד מעשרות התכנים המעניינים שבאתר ברודקאסט ותנו לקסם לעבוד בשבילכם!

יש לכם שאלה לגבי השימוש בתוכן הפייסבוק? בשביל זה אנחנו כאן ותמיד שמחים לעזור.

לכניסה למערכת (או הרשמה חינם למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page