וואטסאפ \ WhatsApp קבלו 4 טיפים שאתם חייבים להכיר
top of page
  • רותם כהן

וואטסאפ \ WhatsApp קבלו 4 טיפים שאתם חייבים להכיר


וואטסאפ (WhatsApp) כבר מזמן החליף את הסמס כאמצעי תקשורת עם החברים או המשפחה (וזאת בשונה מתקשורת עיסקית עם הלקוחות שם הסמס נשאר עדין המלך הבלתי מעורער) כולנו מכירים את היכולות הבסיסיות שקיימות אבל יש לא מעט אפשרויות נוספות שמתחבאות בו

וואטסאפ (WhatsApp)

קשה לדמיין את היום יום שלנו בלי וואטסאפ, אין יום שעובר בלי שנשלח ונקבל עשרות הודעות במיוחד בקבוצות וואטסאפ, שאנחנו כבר לא זוכרים מי צירף אותנו אליהם אבל לא נעים לצאת מהן אז אנחנו פשוט עושים להם השתק.

אבל מידי פעם שאנחנו מרפרפים על ההודעות שקיבלנו אנחנו נתקלים בהודעה חשובה שאנחנו דווקא מאוד צריכים ורוצים לשמור אותה, זו יכולה להיות כתובת הגעה למקום מפגש, מתכון שווה שמישהו שיתף או סתם תמונה שחשוב לנו לשמור בצד - פה מגיע הטיפ הראשון שלנו - בלחיצה ארוכה על ההודעה או התמונה החשובה, תפתח לכם למעלה שורת איכונים ולחיצה על האיכון של הכוכב יסמן את ההודעה בכוכבית קטנה.

כאשר נרצה לצפות בכל ההודעות החשובות שסימנו בכוכבית נחזור למסך הראשי של הוואטסאפ, נלחץ למעלה על האיכון של התפריט ושם תופיע אופציה של צפיה בהודעות שסומנו בכוכבית.

בנוסף מסתבר שאנחנו לא החכמים היחידים בקבוצות הרעשניות והרבה מהחברים הנוספים בקבוצה עשו בדיוק את אותו דבר כמונו והשתיקו אותה... ואז כשמישהו (סוף סוף!) כותב הודעה מעניינת ולנו חשוב להגיב עליה ולוודא שכותב ההודעה יראה זאת. פה מגיע הטיפ השני שלנו - כל מה שצריך לעשות זה לרשום את התו @, מיד לאחר הוספת תו זה תפתח חלונית שתאפשר לכם לבחור את אחד המשתתפים בקבוצה וההודעה שלכם תצלצל ותקפוץ אצלו גם אם הוא סימן את הקבוצה בהשתק.

הטיפ השלישי שיעשה לכם סדר בשיחות שבקבוצה הוא כאשר אתם רוצים להגיב על הודעה או תמונה מסויימת - לחצו לחיצה ארוכה על ההודעה או התמונה עליה אתם רוצים להגיב ובשורת האיכונים שנפתחת לכם למעלה לחצו על האיכון של החץ העגול וההודעה המקורית תתוסף ותאפשר לכם להגיב בדיוק עליה.

הטיפ הרביעי והאחרון יאפשר לכם להוסיף קישוטים ולעצב תמונות שצילמתם, כשאתם כותבים הודעה, לחצו על האיכון של המצלמה, בחרו תמונה מהתמונות שצילמתם ואז תשימו לב לאיכון חדש בצורה של סמיילי שנוסף בחלק העליון לחיצה עליו תאפשר לכם לערוך את התמונה

whatsapp broadcust funny

יש לכם עוד טיפים לשימוש בוואטסאפ? שתפו אותם איתנו

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page