top of page
  • צוות ברודקאסט

מערכת לשליחת סמס (SMS) - קבלו 5 טיפים מצוות ברודקאסט שאתם חייבים להכיר


נתחיל באמירה חד משמעית אשר ללא ספק הוכיחה את עצמה - השיווק ב SMS פשוט עובד !

השתלטות הסמארטפונים בעולם בכלל ובישראל בפרט, הנה כבר עובדה קיימת בשטח (הכמות תגיע ל28 מיליארד מכשירים עד שנת 2021) והיא יוצרת הזדמנויות גדולות לעסקים המנהלים מועדון לקוחות.

ברודקאסט - מערכת לשליחת SMS \ סמס

אפשר להתווכח אם אנחנו באופן אישי אוהבים לקבל את הודעות הסמס שמגיעות אלינו או לא. אולם, ה SMS הוא כיום אחד הערוצים הכי אפקטיבים הקיימים בשיווק מועדון הלקוחות של העסק.

הסיבה שחלקנו לא אוהבים לקבל הודעות SMS היא שכמו כל דבר טוב ואפקטיבי יש עסקים שעושים בו שימוש מוגזם ולא נאות, הגובל בספאם. אף אחד לא אוהב לקבל הודעות סמס שלא רלוונטיות עבורו, במיוחד אם הם מגיעות מעסקים שהוא לא מכיר ולא רכש בהם מעולם. מאידך, כולם אוהבים לדעת שיש מחיר מבצע מיוחד על מוצר שהם צורכים או שרות שהם משתמשים בו. במיוחד כאשר הוא מגיע מעסק שהם מכירים ואוהבים.

כמובן שערוצי הפייסבוק, האימייל והווטסאפ הינם ערוצי שיווק מעולים לשמירת הקשר השוטף עם מועדון הלקוחות, אולם כאשר אתם כבעלי עסקים מעוניינים להפיץ קמפיין עם הטבה אטרקטיבית, מומלץ לשלוח אותה ישירות אל הלקוח בלי שום מתווכים בדרך. לפיכך, אנו בברודקאסט מאפשרים לכם להתנסות במסלול חינם לתמיד, והתנסות חינם זו כוללת גם אפשרות לשליחת SMS (כמו כן אנו מציעים לללקוחותינו מסלולים מתקדמים הכוללים שליחת סמס חופשי ללא הגבלת כמות)

אחד היתרונות העיקרים בערוץ הסמס הוא העובדה שה SMS מגיע נקרא כמעט באופן מידי על ידי כל הלקוחות ולכן כאשר הוא מלווה בהצעה מתאימה, הוא יכול להניע את הלקוחות לפעולה רצויה.

כדי לעשות את זה נכון חשוב להקפיד על חמשת הכללים הבאים: 1. מי אתם ? אם הלקוחות לא מכירים את המספר שלכם שממנו נשלחות ההודעות חשוב מאוד להזדהות ולרשום בגוף הודעת הSMS ממי היא מגיעה. כשלקוחות מקבלים הודעה לנייד ממספר לא מוכר, זה מעורר חשד. תמיד הזדהו בשם הפרטי או בשם העסק שלכם. 2. שילחו הודעה ממוקדת ועניינית - הודעת סמס שיווקית צריכה להיות פשוטה וברורה. דברו ישירות אל הלקוח. יש לכם מידע משלים? ספקו אותו כמידע נוסף בפרטים הנוספים. סווגו לקבוצות והקפידו לשלוח הודעה רלוונטית לקבוצת הלקוחות הרלוונטית ולא הודעה כללית ומעורפלת. 3. אל תראו כמו ספאם - אל תכתבו ותישמעו שיווקיים ומכירתיים מדי, הכניסו קצת טאצ ריגשי ואישי. 4. הציעו תמורה מיידית - תנו ללקוחות ערך ברור ומיידי. אף אחד לא אוהב לקבל סתם הודעות לנייד שלו. הציעו מבצעים, הנחות או מידע עדכני וחשוב. הרגילו את הלקוחות שהודעת SMS שמגיעה ממכם תמיד כדאי לפתוח.

5. אל תטרידו - לא משנה כמה אתם חושבים שהמבצע שלכם אטרקטיבי, קחו בחשבון שלא תמיד כולם רוצים לקבל אותו, ואין דבר יותר מעצבן מאשר לקבל שיווק בכפייה. תהיו עדינים ואדיבים, ותמיד השתמשו במערכת מתאימה כגון ברודקאסט שיש בה לינק מובנה להסרה מרשימת התפוצה של מועדון הלקוחות שלכם. מבחינת התדירות מומלץ להשתמש בערוץ הSMS עד פעם-פעמיים בחודש בלבד וזאת כדי לא להעמיס על הלקוחות דבר שיגרום להם לבקש להסירם מרשימת התפוצה. לסיכום, שליחת הודעות SMS באמצעות מערכת מחשב המתאימה לכך הינה הדרך הישירה, החזקה והאישית ביותר בשיווק מועדון הלקוחות שלכם. השתמשו בו בחוכמה. שלחו רק הודעות שהלקוחות ישמחו לקבל, הכניסו את הסגנון האישי שלכם, הקפידו שלא לשלוח הודעות בשבתות, חגים ומועדים והקפידו על שעות משלוח הגיוניות. ותדאגו תמיד שה SMS יהיה בעל מסר אחד – קצר, ממוקד ומדויק, שכולל הנעה ברורה לפעולה.

תזמון ובחירת הערוץ נכון הוא מרכיב קריטי בהצלחת כל קמפיין - יש ימים ושעות בהם תקבלו תגובות מוצלחות יותר. מהו הזמן הטוב ביותר לשליחה ? קיראו את הכתבה הזו שתעזור לכם בהחלטה

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page