דף נחיתה \ Landing page - כל מה שחשוב לדעת על דפי נחיתה
top of page
  • צוות ברודקאסט

דף נחיתה \ Landing page - כל מה שחשוב לדעת על דפי נחיתה


אם שאלת את עצמך מה זה דף נחיתה? למה בכלל צריך דף נחיתה? איך לקוחות מגיעים לדף הנחיתה? מתי לא להשתמש בדף נחיתה? האם עדיף דף נחיתה חינם או בתשלום?

הגעת בדיוק למקום הנכון!

המומחים של ברודקאסט עונים על כל השאלות האפשריות לגבי דפי נחיתה ובנוסף ממליצים על 5

טיפים חשובים לבניית דף נחיתה מנצח שיגרום לעסק שלך להמריא.

ברודקאסט - מערכת לשליחת SMS \ סמס

נתחיל בהתחלה - דף נחיתה הוא מונח שחובה על כל בעל עסק שרוצה לשווק באינטרנט להכיר. משמעות המונח "דף נחיתה" הוא פשוט מקום שהלקוחות "נוחתים בו" ובדיוק כמו שמסלול נחיתה של מטוס הוא מואר ומסומן היטב, כך שכל טייס מכל מקום בעולם ידע איך הוא צריך לנחות בו, כך דף הנחיתה שלך צריך להיות.

מבחינה טכנית דף נחיתה הוא למעשה דף אינטרנט לכל דבר ועניין והיחוד שלו מתבטא בשני הבדלים מרכזיים: הראשון הוא שדף נחיתה יתמקד תמיד בהצעה ספציפית וברורה (בשונה לדוגמה מאתר אינטרנט שם הגולש יכול לשוטט בדפים רבים ולקרוא על המון נושאים ותחומים) והשני הוא שיש לו מטרה והכוונה מאוד ברורה שמנחה וממקדת את תשומת לב הגולש לפעולה ספציפית ומדויקת שהוא צריך לעשות על מנת לקבל את ההצעה.

דף נחיתה טוב הוא למעשה דף מכירה מאוד משכנע וממוקד, שגרום למבקר שהגיע אליו להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש ולאחר מכן מניע את הגולש להמשך פעולה שהיא ברוב המקרים השארת פרטים. (לקוח חדש שמשאיר פרטים נקרא ליד \ LEAD)

פעולות נפוצות נוספות שדף נחיתה יכול לכוון אליהם הן למשל התקשרות טלפונית לבית העסק, קנייה ישירה של המוצר או צפיה בסרטון וידאו.דף נחיתה מצליח מתחיל בהגדרה מדויקת של קהל היעד וממשיך בתכנון נכון של המסר -

יש להקפיד של 4 שלבים חשובים:

1. הגדרת קהל היעד: מי הלקוח אליו מופנית ההצעה ? מה מאפיין אותו? מה הוא אוהב? מה הוא מחפש? מה חשוב לו לדעת? ממה הוא חושש?

2. תועלת ההצעה שלי: על איזה צרכים אני עונה?, אילו בעיות מרכזיות אני פותר? למה אסור ללקוח לפספס את ההצעה שלי?

3. בידול: מה מיוחד בעסק שלי ? מה מבדל אותי מכל שאר המתחרים ? מה הסיבה שהלקוחות יעדיפו את זה? האם יש המלצות חיוביות שניתן להציג?

4. ההצעה: מה אוכל להציע או להציג באופן מידי שישכנע את הלקוח לבצע את הפעולה המבוקשת?

זיכרו ! דף נחיתה עמוס שמציף מידע, יגרום למבקר לצאת מהדף ולא לבצע את הפעולה הנדרשת

שאלה נפוצה שצוות התמיכה של ברודקאסט נתקל בה מהרבה בעלי עסקים, חלקם אפילו בעלי ניסיון בפרסום באינטרנט היא "השקעתי מלא כסף באתר חדש, למה לי להפנות תנועה לדפי נחיתה ולא להפנות ישירות לאתר היפה והמושקע שלי?"

התשובה בקצרה היא שזה פשוט יותר משתלם להפנות תנועה לדף נחיתה מאשר לאתר וזה ללא קשר לאיכות האתר או לרמתו. דף נחיתה שבנוי טוב ממקסם את הרווח הפוטנציאלי מתקציב הפרסום שהושקע בו.

הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה הוא למשוך תנועה מאוד ממוקדת של גולשים להצעה מאוד ברורה שתגרום להם לביצוע פעולה ספציפית כגון רכישה או השארת פרטים. אתר אינטנרט זה מקום נהדר להציג ולספר כמה שיותר על העסק ולאפשר לגולש לקרוא, לראות ולהתרשם, בשביל זה יש בו אפשרויות ניווט, חיפוש וכו' אבל בדיוק מהסיבה הזו הוא לא בנוי לגרום לגולש לבצע פעולה אחת ספציפית. תחשבו על לקוח שגולש ומחפש שרות או מוצר להם הוא זקוק כרגע. הוא מחפש, קורא, משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה אתה רוצה שהוא ימצא את השרות או המוצר המדויק שהוא מחפש ויבין שדווקא אצלך זה כדאי לו.אם הוא יכנס לדף נחיתה שבדיוק מספר לו על זה ומבקש ממנו להשאיר פרטים התוצאות יהיו הרבה יותר טובות מאשר הוא יכנס לאתר שלכם ויראה עוד 20 מוצרים או שירותים אחרים שלא מענינים אותו כרגע.

זיכרו! גולש מזדמן משקיע שניות בודדות כדי להבין האם הוא הגיע בדיוק למקום המתאים.

אין לגולש סבלנות לקרוא ולחפש בכל האתר שלכם את מה שהוא צריך בדיוק כרגע. ולכן אם מפנים תנועה ממוקדת של לקוחות המחפשים מוצר או שרות מסוים לאתר האינטרנט למעשה מפחיתים את הסיכויים שהם יצרו קשר!

יתרונות נוספים של דף הנחיתה על אתר אינטרנט הוא היכולת לייצר יחסית בקלות לכל שירות או מוצר עיקרי דף נחיתה נפרד, החופש העיצובי בדף נחיתה הוא גדול יותר (אין צורך לשמור על התבנית הקבועה של מראה האתר) ולכן ניתן לעצב גירסאות שונות לאותו שרות או מוצר על מנת לבחון אילו מהן היא הטובה ביותר.

לאחר בנית דף הנחיתה יש דרכים רבות על מנת להזרים אליו תנועת לקוחות, ללא הזרמת תנועת גולשים לדף שיצרנו אין טעם בכלל ליצור אותו. לקוחות קיימים יכולים להיחשף לדף הנחיתה לאחר קבלת סמס (SMS) שמפנה אותם בלינק מקוצר לדף הנחיתה, אפשרות נוספת היא לשלוח ללקוחות ניוזלטר שמפנה אותם לדף הנחיתה.

על מנת להגיע ללקוחות חדשים יש לפרסם את דף הנחיתה באינטרנט באמצעות קידום ממומן בגוגל AdWords או קידום ממומן בפייסבוק

5 טיפים חשובים לבניית דף נחיתה מנצח שיגרום לעסק שלך להמריא:

1. כתיבה ברורה וקצרה של תועלות המוצר

2. שילוב תמונה דומיננטית שמושכת תשומת לב ומסקרנת

3. הוספת הוכחות חברתיות (באמצעות עדויות ותמונות המחשה)

4. בקשה מהלקוח להשאיר מינימום פרטי התקשרות

5. מדידת ביצועים ובהתאם עריכה ועדכון דף הנחיתה

במערכת ברודקאסט תוכלו למצוא מאות תבניות של דפי נחיתה המותאמים, מנוסחים ומעוצבים בדיוק לסוג העסק שלכם. אתם מוזמנים להצטרף עכשיו בחינם

מתי לא מומלץ להשתמש בדף נחיתה ? קיראו את הכתבה הבאה


פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page