פרסום לקוסמטיקאית בעזרת ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

פרסום לקוסמטיקאית בעזרת ברודקאסט


עסק של קוסמטיקאית הוא דוגמה טובה שיכולה להמחיש את יכולותיה של מערכת ברודקאסט ואת הערך המוסף שלה.

קוסמטיקאית בדרך כלל משרתת קהל לקוחות מקומי וחשבו לה מאוד לשמר את הקשר עם הלקוחות על מנת שיחזרו אליה שוב ושוב. קוסמטיקאית בדרך כלל נחשבת לעסק קטן וברוב המקרים שאין לה תקציבי פרסום ענקיים, אך בזכות המערכת של ברודקאסט ניתן לשווק את העסק בתקציב מגוחך ולהתנהל ממש כמו הגדולים בשוק. ניתן לקרוא עוד על קידום עסקים מקומיים כאן.

פרסום עסק קוסמטיקה אונליין - בניית קמפיינים

אולי המילה קמפיין נשמעת קצת גדולה אך זה בדיוק מה שהמערכת עושה. המערכת של ברודקאסט מסייעת לעסקים קטנים לבנות קמפיינים שיווקיים בקלי קלות. אם המילה קמפיין עדיין נשמעת לכם גדולה, זה מפני שהמערכת מנגישה עבור עסקים קטנים כלים המאפיינים בדרך כלל את העסקים הגדולים.

בזכות המערכת, פרסום לקוסמטיקאית באינטרנט הופך להיות ממשהו סבוך ומאיים למשהו פשוט ש(כמעט) כל אחד יכול לעשות. עסק כמו קוסמטיקאית שכונתית מקבל את הכלים לבנות קמפיינים איכותיים לרשתות החברתיות במינימום זמן ובמינימום עלות. אין צורך להיות מומחים גדולים בתחום האינטרנט, אין צורך להיות מעצבים גרפיים וגם לא בוני אתרים – המערכת של ברודקאסט מתבססת על תבניות מוכנות הניתנות לעריכה וקוסטומיזציה בהתאם לצרכים של הלקוח.

אם לדוגמה רוצים לעשות קמפיין למשוך לקוחות חדשים באמצעות מבצע הנחות, בקלי קלות ניתן לערוך את התבנית ולפרסם את התכנים הרלוונטיים.

קמפיינים מסונכרנים עם לוח השנה

המערכת של ברודקאסט מסונכרנת עם לוח השנה, דבר המאפשר לכם לתכנן מראש את המהלכים השיווקיים שלכם ולא לשכוח שום אירוע שהוא הזדמנות לפרסום וקידום מכירות. למשל, עובדה ידועה היא שלקראת הקיץ עולה הביקוש לטיפולי הסרת שיער. כך עסק של קוסמטיקאית יכול לתזמן קמפיינים למבצעים של טיפולים להסרת שיער. חשוב מאוד לנצל כל אירוע בלוח השנה על מנת לקדם את העסק. כמו תמיד בניית הקמפיין היא פשוטה וקלה בעזרת התבניות ומאגר התמונות הענק שהמערכת מעמידה לרשותכם. בעזרת הקמפיין אפשר גם לשלוח הודעות SMS בתפוצה רחבה לכלל הלקוחות או לפי פילוחים ספציפיים.

לא לכל קוסמטיקאית יש אתר אינטרנט; בין אם יש או בין אם אין, חשוב להירשם באינדקס האתרים של גוגל Google My Business. אינדקס זה מאפשר לגולשים למצוא בקלות את העסק ולהתרשם ממנו. אינדקס זה מציג את פרטי האתר במתכונת של מיני אתר אינטרנט הכולל אפילו תמונות. ואיך זה קשור למערכת של ברודקאסט? המערכת מאפשרת לכל קוסמטיקאית להגדיר את העסק שלה באינדקס זה בעזרת לחיצת כפתור אחת. המערכת של ברודקאסט מסנכרנת את המידע הרלוונטי ורושמת את העסק בגוגל.

חיזוק קשרי לקוחות

עוד אחת מהמעלות של ברודקאסט הוא היכולת לבנות מאגר לקוחות עבור הקוסמטיקאית. ניתן לבנות ולנהל מאגר לקוחות מתוחכם בעזרת המערכת. בזכות ניהול הלקוחות תוכלו ליצור קמפיינים אישיים עבור הלקוחות ולקבל דוחות ונתונים לגבי הלקוחות.

כך הקוסמטיקאית תוכל לשלוח ברכות לימי הולדת ושאר אירועים באופן אוטומטי ולתת הטבות אישיות אשר ימשכו את הלקוחות אל העסק. כך תוכלי להגדיל את נאמנות הלקוחות ובמקביל להגדיל את מאגר הלקוחות.

כדאי גם לקרוא:

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page