מערכת ניהול מועדון לקוחות למסעדות
top of page
  • צוות ברודקאסט

ניהול מועדון לקוחות למסעדות בעזרת מערכת ברודקאסט


שניים מתוך שלושה. עם הנתון המפחיד הזה הולכים לישון בכל לילה אלפי בעלי מסעדות ברחבי הארץ. הנתון, למי שלא יודע, מייצג את מספר המסעדות (ובתי הקפה, המזנונים ושאר בתי העסק למכירת מזון ומשקאות) בישראל אשר לא שורדות את שנת העסק הראשונה שלהן ונסגרות בעצב וכאב. מומחים רבים אשר ניסו לנתח את הנתון מעורר הבעתה, עלו על מספר גורמים משמעותיים בדרך לתהום. ניהול מועדון לקוחות למסעדות הוא אחד המרכזיים שבהם.

חשיבות מערכת ניהול מועדון לקוחות למסעדות

נסו לחשוב מתי בפעם האחרונה הוצע לכם להצטרף למועדון לקוחות של מסעדה? האם זה נעשה באופן אקטיבי, או באיזו שורה בלתי נראית בחשבון התשלום או פלייר קטן על קיר המסעדה? ואם כבר אתם חברים במועדון לקוחות של מסעדה, אתם בכלל מרגישים את זה? פונים אליכם לעיתים במבצעים או ש'נשכחתם' אי שם אחרי ההצטרפות?

אין ספק, ניהול מועדון לקוחות למסעדות רבות בישראל לוקה בחסר. אם גם אתם בעלי מסעדה ומעוניינים לנהל את מועדון הלקוחות שלכם כמו שצריך, יש לנו פתרון קסם בשביל – מערכת ניהול מועדון לקוחות למסעדות ועסקים בכלל דרך האינטרנט. במילה אחת – ברודקאסט.

ניהול מועדון לקוחות למסעדות

כללים חשובים לניהול מועדון לקוחות תקין

מאות בעלי מסעדות ישראלים ואלפי בעלי עסקים בכלל כבר הפכו להיות חלק ממשפחה של הצלחה עם מערכות הייעול שמחוללות מהפכה של ממש בכל תחום עסקי בהן הן נוגעות. כאשר מדובר על מערכת ניהול מועדון לקוחות למסעדות, מערכות כמו "ברודקאסט" מסייעות בשלל תחומים: רישום כלל הלקוחות הרשומים, מעקב אחר היסטוריית הפעילות שלהם (באיזו תדירות הם מבקרים? האם יש מנה/ות שהם מזמינים באופן קבוע? וכדומה), מעקב אחר פרטים אישיים (כמה מכם קיבלו מתנה ליום ההולדת שלכם מהמסעדה בה אתם חברים?), פילוח החברים על פי קריטריונים שונים (שומרי שבת, כאלו שאוכלים רק ארוחות בוקר, אחרים שמגיעים למעלה מפעמיים בשבוע וכו'), פנייה ללקוחות בדרך המועדפת עליהם (מייל, הודעה, טלפון), תזכורות שונות ועוד שלל אפשרויות נפלאות אשר הופכות את ניהול מועדון הלקוחות ליעיל, מסודר, פשוט ומדויק. וככה, חברים, יוצרים תחושה נפלאה אמיתית אצל הלקוח.

בחברת 'ברודקאסט' מבינים שלא כל בעל מסעדה מבין בהכרח בשיווק, ניהול דפים ברשתות החברתיות, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. אצלנו מבינים שלא די ביצירת רמת הצטרפות גבוהה למועדון הלקוחות שלכם, אלא ביחס שאותם חברים מקבלים לאורך כל הדרך. ייעוץ עסקי בכל תחום, קמפיינים שונים, אלפי תמונות לשימוש חופשי ושלל עצות חשובות לניהול מסעדה באופן מושלם מחכות לכם במערכת המתוחכמת שלנו. הצטרפו להצלחה! אז בין אם אתם בעלי עסק בתחום האוכל לחצו פה להרשמה חינם (לרשימת תחומי העיסוק המלאה הנתמכת במערכת ברודקאסט כגון תיירות, יופי ועוד לחצו פה) מערכת השיווק של ברודקאסט היא בדיוק בשבילכם ותעזור לכם למתג ולשווק את העסק בצורה מקצועית לאורך כל עונות השנה והחגים.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page