אפליקציה לניהול עסק - יתרונות וחסרונות
top of page
  • צוות ברודקאסט

יתרונות וחסרונות של אפליקציה לניהול עסק


בדומה לאלמנטים שונים בחיינו, גם תחום ניהול עסקים חווה מהפכה משמעותית בעשור או שניים האחרונים. העולם האנלוגי, זה של הקלסרים, התיקיות והניירת האין סופית, פינה את מקומו לדיגיטליות במיטבה, עם דגש מיוחד לכל נושא האפליקציות לניהול העסק, שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מעשרות אלפי עסקים. בשורות הקרובות נאמוד על היתרונות והחסרונות של אותן אפליקציות, אחרי שנבין במה בדיוק מדובר.

אפליקציה לניהול עסק הינה יישומון המיועד לטלפונים החכמים ולמכשירי טאבלט, המציע מגוון אפשרויות פעולה ואשר מטרתה היא ניהול יעיל, מהיר, פשוט ונוח של עסקים בתחומים שונים. בישראל ובעולם פועלות מספר רב של אפליקציות שונות (הניתנות להורדה, לרוב, בחינם, למכשיר אפל ואנדרואיד) המציעות קשת רחבה של פעולות עסקיות חשובות: בנייה ועיצוב כרטיסי ביקור, תזכורות, רכישה ומכירה, רישום וגיבוי אנשי קשר, סריקת מסמכים, העלאת תמונות ופרסומים, הקלטת שיחות, ניהול משימות, הנהלת חשבונות, חתימה על מסמכים, ניהול לקוחות ומכירות ועוד.

כל היתרונות באפליקציה אחת

אז למה, בעצם, כדאי להשתמש באפליקציה לניהול עסק? מה היתרונות שלה על פני ניהול עסק בדרך הישנה והטובה? ובכן, בראש ובראשונה – מהירות ויעילות. אפליקציה לניהול עסק חוסכת זמן באופן משמעותי. ובעולם העסקי, כידוע, זמן שווה כסף. בלחיצת כפתור מהטלפון הנייד בזמן נסיעה בתחבורה הציבורית או רביצה בחוף הים, תוכלו לשלוח מייל לאלפי לקוחות, לחתום על חוזה עם ספק סחורה או לבחור את התמונה שתשמש את הקמפיין הפרסומי הבא שלכם. בלי להגיע למשרד, להיכנס למחשב, לעשות טלפונים או לבקש מהמזכירה. אין כל ספק, יעילות בשיאה במהירות הבזק.

נקודה חשובה נוספת היא הביטחון העסקי שלכם. אפליקציות לניהול עסק מאפשרות גיבוי נתונים, תמונות, מידע, אנשי קשר, נתונים וכדומה. ניתן לשמור ולגבות באמצעים שונים, בראשם "הענן". הכניסה לאפליקציה כרוכה בסיסמה (או יותר) והנתונים בטוחים הרבה יותר מאשר במציאות בה הם 'מסתובבים' בין משרדים, תיקיות ומחשבים. יתרון נוסף טמון בעלויות החודשיות הנמוכות באופן משמעותי לעומת אפשרויות אחרות לניהול עסק יעיל.

חסרונות באפליקציה לניהול עסק

אפליקציה לניהול עסק היא עניין נפלא, אך לא נטול חסרונות. קודם כל, נדגיש שישנן אפליקציות רבות, אך חלקן לא באיכות גבוהה. תקלות הן חלק בלתי נפרד מאפליקציות אלו. זאת ועוד, לא כל אפליקציה מתאימה לכל סוגי העסקים. נקודה נוספת היא הצורך ביכולת טכנית לתפעול האפליקציה. לא כולם טובים בזה, כמובן. חשוב גם לדעת לנצל את יכולותיה של האפליקציה באופן יעיל ומיטבי. נוסיף גם שאפליקציות, ברובם המכריע של המקרים, אינם מאפשרים ניהול מלא של העסק ועדיין קיים הצורך בהשלמת התמונה.

מערכת "ברודקאסט" היא הכתובת שלכם, בעלי העסקים, לניהול מיטבי ומלא של העסק שלכם, כולל שיווק ופרסום, ניהול לקוחות, רשתות חברתיות, ניהול חשבונות ועוד. הצוות המנוסה והמנצח של ברודקאסט ישמח לעמוד לשירותכם בדרך להצלחה.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page