הקמת מועדון לקוחות בעזרת מערכת ברודקאסט - כל היתרונות
top of page
  • צוות ברודקאסט

הקמת מועדון לקוחות בעזרת מערכת ברודקאסט - כל היתרונות


בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שהקמת מועדון לקוחות וניהולו באופן תקין ורציף אחראי במידה ניכרת על כמות הלקוחות החוזרים לעסק וצמיחת המכירות בעסק. במאמר זה נסביר מהו מועדון לקוחות וכיצד מערכת ברודקסט יכולה לעזור בהקמה מהירה ופשוטה של הקמת מועדון לקוחות. הבה נתחיל..

הקמת מועדון לקוחות

קצת על מועדון לקוחות

בעלי עסקים רבים מרימים גבה כאשר ממליצים להם להקים מועדון לקוחות על מנת לשמר את הלקוחות הקיימים של העסק ולגייס לקוחות חדשים וזאת משום שהם אינם מודעים ליתרונות הרבים של שימוש במועדון הלקוחות. המועדון הראשון הוקם בארצות הברית בשנות השבעים וחברת אמריקה איירליינס 'אמריקן איירליינס' הייתה מהחברות הראשונות שהקימו מועדון לקוחות. המועדון של חברה זו כלל תכנית מיוחדת שנקראה 'תכנית הנוסע המתמיד', באמצעותה לקוחות החברה יכלו להמיר את כל המיילים שהם צברו (בטיסות) לכרטיס טיסה. תכנית זו גרמה לאנשים רבים להפוך ללקוחות החברה ולהכנסות החברה לצמוח. מועדון הלקוחות אליו משתייכת תכנית זו קיימת עד היום.

בשורה התחתונה, מועדון לקוחות מהווה תכנית המיועדת ללקוחות הנכללים בו הטבות שונות בתמורה לרכישת מוצרי ושירותי החברה. ההטבות בדרך כלל באות לידי ביטוי בהנחות, קופונים, מוצרי מתנה ועוד. המטרה העיקרית של הקמת מועדון לקוחות היא לעודד את הלקוחות לחזור ולרכוש מוצרים ושירותים בבית העסק. בנוסף, סקרים שנעשו מצביעים על כך שצרכנים המשתייכים אל מועדון לקוחות רוכשים בעשרות אחוזים יותר ממוצרי העסק, חשים שלאותו עסק חשוב מהם (שהרי הם משתייכים אל קבוצה מובחרת שמקבלת הטבות, הנחות ומתנות) וממליצים גם לחבריהם להשתייך לאותו מועדון או לרכוש באותה חברה. מועדון לקוחות מהווה כלי שיווקי מרכזי של רוב העסקים בישראל שכן הוא מאפשר לשמר את הלקוח באמצעות התכנית המונהגת במועדון.

הקמת מועדון לקוחות

מערכת ברודקסט מאפשרת לכל עסק להקים מועדון לקוחות בפשטות ובמהירות ועל ידי כך לשמר לקוחות קיימים וליהנות מלקוחות חדשים שמעוניינים להשתייך אל אותו המועדון על מנת לזכות בכל ההטבות המוענקות במסגרתו. עלות הקמה וניהול של מועדון משתנות וזאת בהתאם לגודל העסק, צרכיו ודרישותיו. מערכת ברודקסט מאפשרת לכל עסק לקבל מידע אודות לקוחותיו וזאת באמצעות מחקר מקדים של מאפייני הצריכה של הלקוחות, הגיל הממוצע שלהם, הפצת SMS מתוזמן לקבוצת לקוחות וכן דיוור אלקטרוני קבוצתי שעיקרו עדכון בדבר ההטבות השונות, קופון מיוחד ליום הולדת, הטבה ללקוחות חדשים שהצטרפו למועדון, הטבה ללקוחות ותיקים ועוד.

ממערכת ברודקסט מאפשרת ניהול נכון ואפקטיבי של מועדון הלקוחות של העסק וזאת על ידי סיווג הלקוחות המשתייכים למועדון לקבוצות על פי מאפיינים מסויימים, שליחת הודעות ממוקדות לכל קבוצה, יצירת קמפיינים המתאימים לכל קבוצה, הטבות בימים המיוחדים של השנה ובאירועים המיוחדים של הלקוח (יום הולדת, יום נישואין) וקבלת משוב תקופתי על דפוסי ההתנהגות של כל לקוח ומהן הפעולות אותן הוא ביצע. בהצלחה!

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page