שמירה על לקוחות על ידי ניהול רשימת תפוצה
top of page
  • ברודקאסט

שמירה על לקוחות על ידי ניהול רשימת תפוצה


אחד המאפיינים הבולטים של רבות מהחברות הקיימות בישראל הוא היכולת הגבוהה בגיוס לקוחות חדשים, לצד החולשה הבולטת בשימורם של אלו הקיימים. בדיוק כמו בזוגיות, כאשר אדם לבד, ניתן 'לפתות' אותו למערכת יחסים באמצעים רבים. אך בזוגיות כמו בזוגיות, נדרשת עבודה רבה כדי לשמור על הניצוץ הקיים ולמנוע פזילה לעבר אפשרויות אחרות... בשורות הקרובות נראה כיצד ניתן לשמר לקוחות קיימים באמצעות ניהול חכם של רשימות תפוצה. הישארו וגלו כיצד גם אתם יכולים למנוע בקלות בריחת לקוחות אל עבר המתחרים שלכם.

מהי רשימת תפוצה?

רשימת תפוצה היא זו הכוללת פרטים חשובים על כלל הלקוחות שלהם, בראשם שם, טלפון, כתובת אי מייל, תאריך יום הולדת, פרטים חשובים הקשורים לחייו האישיים (ילדים, לדוגמא), להרגלי הקנייה שלו ועוד. רשימת התפוצה היא הדרך שלכם 'לדבר' עם הלקוחות שלכם בגובה העיניים וללא מתווכים, והכל מבלי להפריע להם בחייהם באישיים. באמצעות הרשימה תוכלו להעביר מסרים חשובים, לברך ולאחל, לקבל תגובות, הערות והצעות ובאופן כללי – לנהל אינטראקציה בריאה שבין חברה ללקוח, תוך מסר ברור מכם כלפיו: אנחנו זוכרים אותך ולא לוקחים אותך כמובן מאליו.

ברודקסט – עוזרים לכם לשמר את הלקוחות שלכם

במקום שבו לכם חסר את הידע, הניסיון והיכולת, נכנסת חברת "ברודקאסט" לתמונה עם סיוע מקצועי, יעיל וחכם בניהול רשימת התפוצה שלכם ואפשרויות רבות הכלולות במערכת הברודקסט, אשר מאפשרת לכל לקוח עסקי לממש את הפוטנציאל של העסק ולהניב את התוצאות הטובות ביותר. החברה נולדה במטרה לגרום לכל חברה ועסק בישראל לממש את מלוא הפוטנציאל הכלכלי והעסקי הגלום בה. באמצעות שורה של פעולות ואפיקים שונים, ביניהם ניהול קמפיינים, תוכן שיווקי, רשתות חברתיות וכמובן – ניהול מתקדם של מכלול נושא הלקוחות שלכם, מצליחים בעלי החברה להצמיח פרחים גם במקומות בהם הגשם לא יורד... עם צוות מנוסה, יצירתי וקשוב, לא בכדי הפכו מאות עסקים מדשדשים לרווחיים ומצליחים בזכות עבודה קשה וניהול רשימת תפוצה מדויק.

צוות "ברודקאסט" יסייע לכם 'לגעת' בדיוק במקומות הנכונים עבור הלקוח שלכם. בסיוע מומחי החברה, תוכלו לגרום לאלפי לקוחות להרגיש שייכים למשפחה עסקית של ממש, ולא להרגיש שקופים ומקופחים לעומת לקוחות חדשים. בעזרת בדיקות מעמיקות ומחקרי שוק, נגיע ביחד לתכנית הפעולה המתאימה עבור כל לקוח, מבחינת אופי המסרים שישלחו אליו (לדוגמא – רק מבצעי מכירה של כמות מוצרים גבוהה), האמצעים הטכנולוגיים הנכונים עבורו (מייל, הודעה, שיחת טלפון), תדירות שליחת המסרים (תוך ניסיון למצוא את הנקודה המדויקת שבין הפרעה לבין היעלמות מהמודעות) ואפילו התזמון שלהם (בבוקר בזמן העבודה או בערב מול הטלוויזיה?). החכמה בניהול רשימת תפוצה חכם, ואת זה מבינים ב"ברודקאסט" כבר שנים, היא להתייחס לכל לקוח באופן אישי, להבין את הצרכים והרצונות שלו ולהתאים את עצמכם אליו ולא להיפך.

הצטרפו למאות בעלי העסקים שהפכו את הלקוחות שלהם לחברים ואת העסק שלהם להצלחה מסחררת. שמירה על לקוחות ע"י ניהול רשימת תפוצה – צעד ראשון להצלחה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page