5 סיבות עיקריות לכך שעסקים קטנים בישראל נכשלים בתהליכי השיווק והפרסום הדיגיטלי
top of page
  • צוות ברודקאסט

5 סיבות עיקריות לכך שעסקים קטנים בישראל נכשלים בתהליכי השיווק והפרסום הדיגיטלי

בכתבה הזו נסקור 5 עובדות חשובות ומרכזיות הקשורות לעסקים קטנים בישראל בהקשר לשיווק הדיגיטלי, נציג את 10 הסיבות המרכזיות שגורמות לעסק קטן בישראל להיכשל בתהליכי השיווק והפרסום הדיגיטלי ולבסוף ניתן 10 דרכים שכדאי לפעול כדי להימנע מהןוהמלצה על שימוש במערכת הפרסום של ברודקאסט כדי למקסם את הסיכוי להצלחה.


כבעל עסק קטן בישראל, אתה מבין את חשיבות השיווק הדיגיטלי להצלחת העסק שלך. עם זאת, יש 5 עובדות חשובות ומרכזיות שכדאי לזכור כשמדובר בשיווק דיגיטלי בישראל:


1. בישראל יש שיעור חדירת אינטרנט מהגבוהים בעולם, כאשר למעלה מ-80% מהאוכלוסייה משתמשת באינטרנט באופן קבוע. המשמעות היא ששיווק דיגיטלי יכול להיות דרך יעילה להפליא להגיע ללקוחות פוטנציאליים.


2. מדיה חברתית היא צורה פופולרית של שיווק דיגיטלי בישראל. פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין נמצאות בשימוש נרחב בקרב צרכנים ישראלים, ולכן חשוב שתהיה נוכחות חזקה בפלטפורמות הללו.


3. השימוש בסלולר גבוה מאוד גם בישראל, כאשר למעלה מ-70% ממשתמשי האינטרנט ניגשים לאינטרנט דרך המכשירים הניידים שלהם. משמעות הדבר היא שמאמצי השיווק והשיווק הדיגיטלי שלך צריכים להיות מותאם למובייל.


4. גוגל הוא מנוע החיפוש המרכזי של מרבית הישראלים, עם אחוז חדירה של למעלה מ 80% נכון לשנת 2023, לפיכך מומלץ לייצר נוכחות דיגיטלית חזקה ולהיות נוכחים בכמה שיותר ביטוי מפתח.


5. צרכנים ישראלים הם בעלי ידע רב בטכנולוגיה ולעיתים הם מאמצים מוקדם של טכנולוגיות חדשות, ולכן חשוב להישאר מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בשיווק דיגיטלי.




כעת, לאחר שאתם מבינים את חשיבות השיווק הדיגיטלי עבור העסק שלכם בישראל, בואו נסתכל על 5 הסיבות העיקריות לכך שמרבית העסקים נכשלים בתהליכי שיווק ופרסום דיגיטלי:


1. היעדר אסטרטגיה ברורה: עסקים קטנים רבים קופצים לשיווק דיגיטלי ללא אסטרטגיה ברורה, מה שעלול להוביל לבזבוז זמן ומשאבים.


2. מיקוד לקוי: ללא הבנה ברורה של קהל היעד שלך, ייתכן שמאמצי השיווק הדיגיטלי לא יגיעו ללקוחות הנכונים.


3. מיתוג מבולבל: מיתוג לא עקבי ברחבי האתר, המדיה החברתית וחומרי שיווק דיגיטליים אחרים עלולים לבלבל לקוחות פוטנציאליים ולפגוע במותג שלך.


4. התעלמות מנתונים: שיווק דיגיטלי מספק שפע של נתונים ותובנות שיכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, אך עסקים קטנים רבים לא מצליחים לנתח בצורה טובה ולנצל את הנתונים הללו.


5. התמקדות במדדים הלא נכונים: עסקים קטנים רבים מתמקדים במדדי פעילות משניים כמו מספר עוקבים במדיה חברתית או גולשים שנכנסים לאתר, ולא במדדים שמניבים בפועל תוצאות עסקיות.


כדי להימנע מהמלכודות הללו ולהבטיח את הצלחת מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך, הנה 10 דברים שכדאי לעשות:


1. פתח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ברורה שתואמת את היעדים העסקיים שלך.


2. ערכו מחקר שוק כדי להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם ומה מניע אותם.


3. פתח זהות מותג עקבית בכל חומרי השיווק הדיגיטליים שלך.


4. השתמשו בנתונים כדי למקד את החלטות השיווק הדיגיטלי ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום.


5. התמקדו במדדים המניעים תוצאות עסקיות, כגון לידים שנוצרו או מכירות שבוצעו.


6. השתמשו במדיה החברתית כדי לתקשר עם הקהל שלכם ולבנות מערכות יחסים.


7. השקיעו באופטימיזציה לנייד (MOBILE) כדי להבטיח שהאתר שלכם וחומרי השיווק הדיגיטליים יהיו נגישים בקלות במכשירים ניידים.


8. השתמש בשיווק ישיר כגון דוא"ל , סמס וווצאפ כדי לשמור על קשר עם הלקוחות ולשמור על מעורבות גבוהה.


9. תמדדו באופן רציף את מאמצי השיווק הדיגיטלי כדי לזהות אזורים לשיפור ולייעל את מסעות הפרסום לאורך זמן.

10. התנסו בטכנולוגיות ומגמות חדשות כדי להישאר תמיד עדכניים.

אתם מוזמנים להכיר את מערכת הפרסום של ברודקאסט שהיא המערכת עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום המאפשרת לכל עסק מכל סוג ורמת ידע לנהל בעצמו פעילות פרסום דיגיטלית מתקדמת, ברמה הכי גבוהה שיש.

מדובר במערכת פרסום המוגדרת כ Marketing As A Service שניתן להירשם אליה בחינם ולאחר מכן להצטרף באופן מיידי כמנוי חודשי, וכך במחיר סולידי ונגיש, כל עסק יכול לבצע פעילות שיווק מקצועית, תוך כדי חסכון של אלפי שקלים ממחירי השוק המקובלים.


מה שמיוחד במערכת הפרסום של ברודקאסט, הוא שמדובר בפלטפורמה שמבינה ומכירה היטב את התחום שבו העסק פועל ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת, משולבת AI, היא בונה פעילות שיווקית המתאימה לתחום העיסוק ומייצרת באופן אוטומטי לגמרי תכנים שיווקיים מקצועיים שנוצרים עם המיתוג, הלוגו ומכלול פרטי העסק ולמעשה מוכנים להפצה מיידית ללקוחות, בכל הערוצים הדיגיטליים בלחיצת כפתור.




אחת היכולות המרשימות ביותר של מערכת ברודקאסט, היא לבצע התאמת פרסומים בצורה מדוייקת ואוטומטית לתחום העיסוק שלכם. מיד לאחר ההרשמה למערכת, תקבלו גישה למאגר אדיר המכיל את כל הפרסומים האפשריים שאי פעם תוכלו לחשוב עליהם עבור התחום העסקי שלכם, ביניהם פוסטים, תמונות מעוצבות דפי נחיתה מקצועיים וסרטונים ממותגים אשר נוצרו במיוחד עבורכם.


לחיצה לעריכה של אחד הפרסומים הללו לדוגמה, תראה כי כל הפרטים של העסק שלכם מופיעים כבר בפנים - החל משם העסק, הלוגו, הכתובת ולמעשה כל מה שהלקוחות צריכים לדעת עליכם.


בפרסומים תוכלו להשתמש AS IS, או לשנות ולערוך אותם כרצונכם. במידה ותחליטו לפרסמם, התוכן כבר יכלול את רכישת כל זכויות היוצרים על הטקסטים וגם על התמונות.

אז אם אתם רוצים להצליח בפרסום והשיווק הדיגיטלי אתם צריכים את מערכת הפרסום של ברודקאסט לצידכם.


קל משתלם ברודקאסט.




יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page