5 שלבים שיווקיים חשובים שכל עסק בתחום הקוסמטיקה והיופי חייב לעבור
top of page
  • בלה בטיקיאן

5 שלבים שיווקיים חשובים שכל עסק בתחום הקוסמטיקה והיופי חייב לעבור


תדמייני מישהי שרק עכשיו עברה לעיר חדשה והיא בדיוק מחפשת מכון יופי שהיא יכולה לסמוך עליו. כבעלת מכון יופי את בוודאי תרצי למשוך את תשומת ליבה, אבל עם כל כך הרבה תחרות שם בחוץ, זאת יכולה להיות משימה לא פשוטה. לכן שיווק הקליניקה שלך צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך.

לקדם את העסק שלכם שלב אחרי שלב / Broadcust

אז איך תעשי את זה? איך תצליחי לגרום ללקוחה הפוטנציאלית לבחור דווקא בך?

כמו שאמרנו, כדאי שתתמקדי בשיווק נכון של הקליניקה שלך והיות והיום יש לא מעט דרכים לעשות זאת, אנחנו רוצים להציע לך חמשת השלבים שיקפיצו את השיווק של העסק שלך לראש הרשימה.

שלב 1 - קדמי את שם המכון שלך בתוצאות מנועי החיפוש השונים

איזו תוצאה מקבלת הקלינקיה שלך כשאת מחפשת "מכון יופי מומלץ " בגוגל? במידה ושם העסק שלך לא מופיע בתוצאות הראשונות (או לפחות בעמודים הראשונים), קחי בחשבון שגם הלקוחות הפוטנציאלים שלך לא יזכו להכיר אותך. אז כצעד ראשון כדאי שתשפרי את מיקום העסק שלך בתוצאות החיפוש השונים. כיום גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר לכן הדרך הפשוטה ביותר לקדם את עצמך בתוצאות החיפוש, היא פתיחת של דף עסקי חינמי "בגוגל לעסק שלי", בו תוכלי לפרסם את העסק שלך ולעדכן בגוגל מפות שעות פעילות, טלפון ודרכי הגעה. רק שתדעי שאם גם את טכנופובית, בשביל להקל עלייך החלטנו לבצע רישום באופן אוטומטי עבור כל מי שפותח חשבון חינמי במערכת ברודקאסט, כך שתוכלי לקדם את מיקום הקליניקה שלך בתוצאות החיפוש של גוגל ללא שום מאמץ.

שלב 2 - הכירי את אינסטגרם

אינסטגרם היא מדיה חברתית שמתמקדת קודם כל בפן החזותי, מה שהופך אותה למושלמת לשיווק של מכוני יופי וקוסמטיקה. אז ממש כדאי שתדאגי לפתוח דף עסקי באינסטגרם, בו תוכלי לפרסם תמונות מעוצבות של הלקוחות שלך לפני ואחרי הטיפול, כדי להראות את תוצאות העבודה המקצועית שביצעת עבורם. כמובן שאת גם תמיד יכולה לעודד לקוחות לפרסם תמונות בעצמם ולתייג את המכון שלך. כל מה שתצטרכי לעשות זה ליצור hashtag (#) למכון שלך וכך הלקוחות שלך יוכלו לעשות סלפי אחרי הטיפול ולחלוק את המראה החדש עם עוקבי האינסטגרם שלהם, תוך כדי תיוג המכון שלך. כי כשהלקוחות מתייגות את המכון שלך במקומך, הן גם חוסכות לך לא מעט עבודה ויותר מזה עוזרות לך לחשוף את מכון היופי שלך, בפני קהלים חדשים.

שלב 3 - מה לגבי לפתוח בלוג?

הפופולריות של רשתות חברתיות משתנה מתקופה לתקופה וזה גם כמובן תלוי בגיל של הלקוחות שלך, אבל בלוגים מקוונים במיוחד בתחום היופי, רק הולכים וצוברים תאוצה ולרוב נשארים רלוונטיים. אז אם עוד לא פתחת בלוג, זה הזמן לטפל בעניין. בלוג יכול מהר מאוד להפוך לסוג של מתחם יופי וירטואלי, אשר יספק ערך מוסף ללקוחות חדשים וותיקים, ישתף בסודות יופי וטיפוח, טיפים, טרנדים, והמלצות של מומחים ויכול במהרה לחשוף אותך לקהלים חדשים, שיהפכו בהמשך ללקוחות.

שיווק מכון יופי בקלות /  ברודקאסט

שלב 4 - תצברי מידע, כי ידע הוא כוח

איסוף מידע רלוונטי בנוגע ללקוחות המגיעים למכון היופי שלך, יכול לתרום לא מעט בקידום העסק שלך. בשלב הראשון חשוב שתדאגי לקבל את ההסכמה של הלקוחות שלך ובהמשך פשוט תתחילי לאסוף כל פיסת מידע, שיכול לעזור לך לשמור קשר איתם ולהכיר אותם. כשאת אוספת פרטים אישיים על הלקוחות שלך כמו מייל, כתובת מגורים, טלפון ותאריך לידה, זה עוזר לך בשיווק ופרסום של מוצרים, שירותים ומבצעים, שיזכירו ללקוח שלך שדלתות הקליניקה פתוחות בפניהם תמיד. אז השתמשי בפרטים שאת אוספת על מנת לחזק את מערכת היחסים הכל כך חשובה עם הלקוחות שלך ושלחי להם מייל או סמס המציע הטבות ומבצעים, שרותים שונים כמו תזכורות להגיע לטיפולים או ברכה אישית לרגל יום ההולדת או החג. כל זה יעזור לך להעמיק את מערכת היחסים מול הלקוחות שלך ובהמשך גם לבסס את מועדון הלקוחות שלך.

שלב 5 - ברודקאסט

בטח גם את חושבת שבכדי לשווק את עצמך בצורה מועילה, את חייבת הון עצמי או מינימום להיות מאסטר בעולם השיווק והטכנולוגיה. תני לי להרגיע אותך ולהציע לך להכיר את מערכת ברודקאסט, מערכת שהיא פרי פיתוח משולב של אנשי שיווק, מוצר וטכנולוגיה, שהתאספו בכדי לממש חזון משותף - להנגיש עסקים ליכולות השיווק הדיגיטליות המתקדמות ביותר בצורה הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר. המערכת של ברודקאסט מצד אחד נגישה לכל אחד ומצד שני, מספקת מענה לכל הכלים השיווקיים הדיגיטליים המתקדמים והאפקטיביים ביותר לעסק שלך שיניבו לך תוצאות שבוע אחרי שבוע.

אז גם אם זה מרגיש לך כמו לא מעט מידע, תתחילי בשלב הראשון ותתקדמי לאט לאט. מהר מאוד תראי איך העסק שלך מתקדם ביחד איתך וממריא לכיוונים חדשים שאפילו לא חלמת עליהם.

בהצלחה!


בלה בטיקיאן

מאת בלה בטיקיאן

בוגרת תואר ראשון לתקשורת מאוניברסיטת אריאל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page