ברודקאסט - מערכת שיווק לעסקים בעולם היופי והאסתטיקה
top of page
  • צוות ברודקאסט

ברודקאסט - מערכת שיווק לעסקים בעולם היופי והאסתטיקה


השיווק והקידום דיגיטלי של העסק הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור כל בעלי העסקים וביחוד עבור עסקים קטנים ובינונים אשר לא מעסקים משרד פרסום שיבצע וינהל עבורם את פעילות הפרסום והשיווק.

אפשרויות השיווק הגלומות בתחום עצומים ומתקדמים בקצב מסחרר בכל שבוע שעובר, אבל היכולת של בעלי העסקים הקטנים לעקוב אחרי ההתפתחויות המהירות ולהשתמש בכלים המתקדמים בצורה אפקטיבית הנה קשה ומוגבלת. גם בעלי מקצוע הנחשבים ביותר בתחומם, לא בהכרח יודעים לנהל נכון את השיווק הדיגטלי של העסק ולחלק מהעסקים פשוט אין את התקציב המתאים או את הזמן הנדרש להקדיש כדי לרכוש את כל הידע הנחוץ.

בדיוק בכדי לפתור בעייה זו הוקמה ברודקאסט (Broadcust), מערכת שיווק מתקדמת ופשוטה לתפעול שמטרתה לאפשר לבעלי עסקים לנהל בהצלחה את הפעילות השיווקית שלהם בצורה חכמה, בכל הערוצים הדיגיטלים כגון פייסבוק, מועדון הלקוחות וכו' וזאת ללא צורך בידע טכנולוגי או שיווקי כלשהוא.

ניהול מועדון צרכנות

ניהול פעילות השיווק ב-5 דקות ליום

חברת ברודקאסט (Broadcust), פיתחה מערכת ידידותית המבצעת עבור העסקים את השיווק דיגיטלי בצורה חכמה ואפקטיבית וזאת תוך השקעה מינימלית של מאמץ וזמן מצדו של בעל העסק.

ברודקאסט (Broadcust) למעשה מאפשרת ליצור ולנהל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מעוצבים ומקצועיים בתקציב נמוך ומאפשרת יצירה והפצת תכנים בערוצים שונים, כגון SMS, פייסבוק, אימייל, מסכים דיגיטלים וכו'.

הקמפינים (ראו תמונות מטה) נוצרו ונשלחו במערכת תוך פחות מדקה !

על ידי השימוש בברודקאסט יכולים עסקים לייצר תהליך עקבי של הגדלת בסיס הלקוחות שלהם והחזרה של אותם לקוחות לרכישות נוספת אשר תוביל להרחבה משמעותית של הכנסות העסק.

העסקים הקטנים והבינוניים סובלים ממחסור בכלים מתאימים לשיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ולפרסום באינטרנט, בעיקר בשל מחסור בידע, זמן ומשאבים לקידום העסק ברשת האינטרנט.

עסקים המשתמשים בברודקאסט (Broadcust) מדווחים על תרומה משמעותית בפעילות המכירות שלהם, יחד עם גידול משמעותי במספר עוקבי הפייסבוק והלקוחות הרשומים במועדון הלקוחות שלהם.

מענה מיוחד לעסקים בתחום היופי והטיפוח בברודקאסט

תחום האסתטיקה, הקוסמטיקה והיופי (כגון טיפולי פנים, הסרות שיער עיצוב שיער, איפור, פדיקור וכו) הינם אחד התחומים העסקיים בהם ברודקאסט פעילה בצורה משמעותית (לרשימת תחומי העיסוק המלאה כגון תחום האוכל, הספורט, האופנה או לתחום העיסוק הכללי שלא מיועד לעסק מתחום ספציפי לחצו פה)

בעזרת תשתית טכנולוגית מתקדמת, פיתחה החברה מודל שיווק ייחודי עבור תחום היופי, המאפשרת גישה מידית למאות קמפיינים מעוצבים ומנוסחים לכל סוגי הטיפולים והשירותים שבעל עסק בתחום היופי צריך וזאת לאורך כל עונות השנה והחגים (ראו לדוגמה קמפיינים של פסח או יום האהבה).

ברודקאסט למעשה מלווה את הפעילות העסקית ומאפשרת מינוף של כל אירוע למקסימום מכירות.בנוסף מערכת ברודקאסט תומכת במאפיינים עיסקים השימושים במיוחד לעולם היופי כגון יומן ניהול לקביעת תורים, תזכורות ללקוחות, הפצה מסרים מדורגת (טפטוף), רישום למועדון הלקוחות באמצעות סמס חוזר ועוד..

"מעבר לעובדה כי כל רשימת הלקוחות שלי מנוהלת סוף סוף בצורה מסודרת, בעזרת ברודקאסט אני מגיעה ללקוחות חדשים בקלות רבה, אני מצליחה לייצר יותר הכנסות מהלקוחות הקיימים שלי, דרך מועדון הטבות לימי הולדת, מתנות ומבצעים. בימים בהם יש תנועה חלשה די שאשלח SMS שיווקי עם הטבה מפתה אל הלקוחות והיומן מתמלא מחדש" כך מספרת מירי גרוס, קוסמטיקאית ובעלת מכון יופי בתל-אביב הנעזרת במערכת כבר קרוב לשנתיים.

בשנה הקרובה מתכננת החברה להשקיע משאבים נוספים בכדי להעמיק את היכולות ומגוון התכנים בתחומי היופי השונים

מעוניינים להצטרף גם? כיום עסקים יכולים להנות מתקופת נסיון חינם וחבילת שימוש מתקדמת המאפשרת התנסות מלאה במערכת ללא עלות או התחייבות שהיא.

לאחר שבוחרים את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם כדאי להכיר מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לנהל את הלקוחות בצורה אפקטיבית

למה לבחור דווקא במערכת ברודקאסט?

ניהול מועדון לקוחות חכם בעזרת מערכת ברודקאסט מאפשרת לבעל עסק גדול או קטן להגדיל את סיכויי גיוס הלקוחות החדשים, להגביר את ההכנסות והרווחים ולבצע את ניהול פעילות השיווק ללקוחות בצורה אופטימלית והכל בטווח זמן מהיר ובקלות תפעולית מפתיעה.

אתם עדיין כאן? בדקו עכשיו איך מערכת ברודקאסט יכולה לשרת אתכם ובתוך זמן קצר, לא תבינו איך הצלחתם לשרוד בלעדיה.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page