השוואה בין מערכת שיווק באימייל
top of page
  • טינה רבינוביץ'

השוואה בין 3 מערכות דיוור מובילות Mailchimp VS Broadcust VS Constantcontact


אם אתם כאן כנראה הבנתם ששיווק העסק שלכם הוא קריטי להצלחה ולהמשך הצמיחה שלו וכבר קראתם את הפוסט העוסק בחשיבות עיצוב המסרים השיווקיים שלכם.

אך תהליך השיווקי לא מסתיים בעיצוב ויצרת המסר השיווקי, מסר שיווקי חזק ואיכותי ככול שיהיה לא מספיק, למעשה זה רק ההתחלה של התהליך. על מנת שהמסר השיווקי יעבוד ויפיק לנו תוצאות עלינו לחשוף אותו ללקוחות רבים ככול האפשר באמצעים מגוונים ובערוצי הפצה רבים ככול האפשר.

בפוסט זה נעסוק בהפצת מסרים שיווקיים באמצעות ערוץ הפצה ותיק ונפוץ - דוא"ל - דואר אלקטרוני המשמש לשליחת המסר כניוזלטר ללקוחות, ובבחירת השירות או מערכת ההפצה המתאימה ביותר עבורכם ועבור צורכי העסק שלכם.

Broadcust email service

על אף שלעתים נראה שהשימוש ברשתות החברתיות ומשלוח מסרוני טקסט (SMS) או ווטסאפ משתלטים על עולם השיווק, אחת הצורות הותיקות, הנפוצות והחזקות ביותר להפצת מסרים שיווקיים הינה עדיין באמצעות האימייל, בצורה זו אנו מאפשרים ללקוחות קיימים וללקוחות הפוטנציאליים שלנו להצטרף לרשימת תפוצה ולקבל עדכונים, מבצעים והטבות. משלוח מסרים באימייל זו דרך ותיקה ומוכחת לשיווק העסק שלכם, נוחה, ואינה נתפסת על ידי הלקוחות כמטרידה.

הסמארטפונים הנמצאים בכיסים של כולנו מחוברים לכתובת הדואר האלקטרוני שלנו ומעדכנים אותנו באופן שוטף על אימיילים שמתקבלים, בדומה להתראות על הודעות SMS. היתרון הגדול של המייל הוא היכולת לחשוף את מקבל ההודעה למסר שיווקי מעוצב ישירות בסמארטפון, מה שלא מתאפשר בהודעת טקסט רגילה (SMS).

ישנם שירותים רבים ומגוונים המאפשרים לכם להפיץ מסרים שיווקיים (תדמיתיים או מכירתיים) באימייל לרשימות התפוצה שתבחרו, ככל שהם נראים לכם דומים ישנם הבדלים משמעותיים בין השירותים השונים אשר ישפיעו על יכולת ההפצה ועל יכולת השליטה שלכם במסרים שתפיצו ובהשפעתם על מועדון הלקוחות שלכם.

השירותים ביניהם נבצע השוואה הינם מייל-צ'ימפ (mailchimp), קונסטנטקונטק (constantcontac) ומערכת ברודקאסט (broadcust).

יכולת עיצוב הודעת המייל

השירותים מייל- צ'מפס וקונסטנטקונטק מאפשרים עיצוב הודעת אימייל באמצעות תבניות הבנויות מבלוקים - חלק מוגדר לטקסט, חלק מוגדר לתמונה, חלק מוגדר לכותרת וכדומה, ללא יכולת להזיז את ה"בלוקים" ולבצע עריכה באמצעות שכבות של רקעים ואלמנטים, ניתן לבחור רקעים, תמונות ופונטים וכמו כן להתאים ולשנות את מיקומי הבלוקים.

לעומת זאת, כלי עיצוב המיילים של ברודקאסט מאפשר לכם לעצב את המסר הוויזואלי באמצעות תבניות שאינן קשיחות, כלומר אינן בעלות מבנה קבוע ללא יכולת שינוי. העיצוב של ברודקאסט מאפשר לכם לעצב את המסר שלכם באופן חופשי, תוך בחירת רקעים, תמונות, גופנים ושילוב הלוגו האישי שלכם במסר הוויזואלי.

בשורה התחתונה כלי העיצוב של ברודקאסט מאפשר לכם חופש רב יותר בעיצוב המסרים שלכם.

מחיר

באופן טבעי כאשר מדובר בעסק, כל הוצאה היא מחושבת, אתם לא מתכוונים להוציא סכומים בלתי מוגבלים על שירות דוא"ל, אז אתם יכולים להיות רגועים – אף אחד מהשירותים לא הולך לקרוע לכם את הכיס. מיילצ'ימפ מציעים חבילה בסיסית חינמית, לא מוגבלת בזמן, המאפשרת משלוח מיילים לרשימת תפוצה מוגבלת, עם הגבלה של כמות המיילים שניתן לשלוח. אם תרצו לשלוח מיילים בצורה חופשית, ללא מגבלת כמות, תצטרכו להפרד החל מ-20$ לחודש, עבור חבילה הכוללת משלוח מיילים חופשי לרשימת תפוצה של עד 1500 כתובות מייל. כל עלייה של 500 כתובות מייל, תעלה לכם 5$ נוספים. כמו כן מיילצ'ימפ מציעים משלוח מסרי בדוא"ל על בסיס תשלום פר מייל.

קונסטנט קונטקט מציעים תקופת ניסיון חינמית לשירותי הפצת המסרים בדוא"ל.לאחר תקופת הניסיון, החבילה המינימלית שהם מציעים תעלה לכם 20$ עבור כמות בלתי מוגבלת של הודעות מייל, וזאת בהגבלה לרשימת תפוצה של עד 500 כתובות דוא"ל. מחיר החבילה עולה ככל שעולה כמות כתובות המייל שתצרפו לרשימת התפוצה, ומגיע עד ל-90$ עבור 10,000 כתובות.

מעבר לשירות הפצת המסרים, קונסטנט קונטקט, מציעים חבילה הכוללת כלים כגון סקרים, פורומים, קופונים ועוד – החל מ-45$ לחודש עבור רשימת תפוצה של עד 500 כתובות ועד ל-115$ עבור רשימת תפוצה המכילה עד 10,000 כתובות.

ברודקאסט מציעה לכם מסלול חינמי לתמיד, המאפשר משלוח אימיילים לרשימת תפוצה מוגבלת, באמצעות בחירה של עד 3 תבניות מתוך גלריית התוכן של הקמפיינים מעוצבים, במידה ותבחרו בשירות ברודקאסט, במסגרת אותה חבילה חינמית , תקבלו מעבר למשלוח האימיילים, גם אפשרות לשלוח את התוכן ללקוחות בהודעות SMS, וכמו כן תקבלו גישה לתוכן פייסבוק שנאסף עבור העסק שלכם, אפשרות להציג את הקמפיינים במסך דיגיטלי וכמו כן לנהל רשימת לקוחות (CRM) בלי הגבלה של כמות הלקוחות, מה שמאפשר לכם פתרון מקיף יותר לשיווק העסק שלכם.

במידה והעסק שלכם כבר צמח מעט, ותרצו להפיץ את המסרים שלכם ללקוחות רבים יותר, תוכלו להצטרף לחבילת השירותים לעסק מתחיל, המציעה לכם את כלל השירותים (כולל משלוח הודעות SMS, תוכן פייסבוק ו-4 קמפיינים מעוצבים בחודש) ב-99 ₪ בחודש, לרשימת תפוצה גדולה יותר. ככל שכמות הלקוחות/ הלקוחות הפוטנציאליים אליהם תרצו להפיץ את המסרים שלכם תגדל, כך יעלה מחיר החבילה

תמיכה

היחידה מבין שלוש המתחרות אשר מאפשר תמיכה מלאה בימים א'-ה', בשפה העברית היא ברודקאסט, מה שמהווה יתרון עצום עבור קהל בעלי העסקים בישראל. התמיכה בברודקאסט הינה תמיכה במייל, בצ'אט או בטלפון לפי סוג המסלול אליו אתם משתייכים. התמיכה העיקרית שמיילצ'ימפס מציעים הינה על בסיס מרכז המידע הקיים באתר, כאשר המשתמשים בחבילה החינמית מקבלים את התמיכה הזו בלבד. התמיכה שקונסטנט קונטקט מציעים הינה בימים ב'-ו' בשעות הפעילות התואמות את אזורי הזמן של ארה"ב וקנדה, ההפוכים משעות העבודה בישראל. כמו כן, תמיכה טלפונית מוגבלת תינתן בבריטניה בלבד. מעבר לכך תיאלצו להיעזר במידע הכתוב באתר.

שימו לב, היתרון העיקרי של ברודקאסט במשחק הזה, הינו שהשירות פונה אל הקהל הישראלי ומותאם לצרכי העסקים הקטנים בישראל. המערכת כולה נתמכת באופן מלא בשפה העברית והשירותים בה מותאמים לקהל הישראלי.

יתרון עצום נוסף, הינו שהשירות מאפשר לא רק משלוח הודעות מייל, אלא הפצת מסרים בצורות מגוונות נוספות כגון פייסבוק ומסכים דיגיטלים.

שורה תחתונה:

במידה ואתם מחפשים פתרון להפצת מסרים בדוא"ל, על בסיס תבניות בסיסיות וללא צורך בעיצובים מורכבים - לכו על מיילצ'ימפ, אך במידה והעסק שלכם זקוק לפתרון שיווקי מקיף יותר הכולל עיצוב קמפיינים, הפצת מסרים ב-SMS ובמייל, שיתוף המסרים ברשתות החברתיות ומערכת CRM לניהול מועדון הלקוחות שלכם - המנצחת הברורה עבור העסקים הישראליים הינה ברודקאסט, המאפשרת לכם פתרון שיווקי מקיף, כלים רבים ומגוונים מעבר להפצת דוא"ל, במחיר נוח ובתמיכה מלאה בעברית.

בהצלחה!

מאת טינה רבינוביץ'

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page