טיפים לעיצוב תמונה בפייסבוק
top of page
  • צליל לוי

כך תעצבו תמונות יפות, מעוצבות וממירות לדף הפייסבוק שלכם

עודכן: 27 בינו׳ 2020


לתמונות יש תפקיד חשוב בהעברת מסרים שיווקיים ולא סתם הן קיימות בכל קמפיין שיווקי, מודעה או מלוות כל פוסט. תוכן ויזואלי הוא אחד המפתחות שימשכו הגולשים, לקרוא את מה שאנחנו רוצים להגיד ולגרום להם להיות כמה שיותר מעורבים במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם.

ככה תעצבו תמונות יפות, מעוצבות וממירות broadcust

איגדנו עבורכם מדריך פשוט על מנת שתוכלו להבין, מה לעשות ומה לא לעשות והטיפים שפירטנו כאן רלוונטיים לכל עסק הפעיל ברשתות החברתיות. אם אתם מרגישים שהצד היצירתי קצת פחות חזק אצלכם, תוכלו להיעזר במערכת ברודקאסט בשביל לייצר ולעצב את התוכן המושלם בפשטות ובצורה הטובה ביותר.

אז למה חשוב לשים לב כשאתם מעצבים תמונה?

1. איתור תמונה מיוחדת - זה השלב הקריטי ביותר בתהליך, שימו לב שהתמונה צריכה להיות מספיק מיוחדת ולא שגרתית כך שתמשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי. תמונה שכיחה ומשעממת פשוט יהרגו את המסר שתרצו להעביר. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה (שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו')

2. גודל תמונת פרופיל - תמונת הפרופיל בדף הפייסבוק היא התמונה שמעטרת את הדף העסקי שלנו וגם מופיעה בכל פוסט שאנחנו מוציאים ולכן היא מאוד חשובה. אז אומנם בפיד נראה אותה ממוסגרת בתוך עיגול, אבל מי שיפתח אותה יוכל לראות את התמונה המלאה. חוץ מזה אם גודל התמונה לא יהיה מתאים לפורמט, היא תיחתך לא נכון או תהיה מאוד מפוקסלת ולא יראו אותה טוב. התמונה הקטנה אומנם עדיין תהיה ברורה גם אם לא תעלו אותה בגודל הנכון, הגודל המומלץ הוא 600/600, הגודל הזה יראה מצוין גם כתמונה קטנה וגם כגדולה.

3. טקסט בתמונות - פייסבוק לא"אוהב" יותר מדי טקסט על התמונה ועיצוב שנראה יותר כמו פלייר לא יזכה כמעט לחשיפה. לכן הקפידו על מקסימום 20% טקסט על התמונה (עדיף גם מסרים קצרים וקליטים בכל משפט - 5 מילים ולא יותר).

4. בחירת תמונת קאבר בדף העסקי - תמונת הקאבר בפייסבוק צריכה להיות ברורה על מנת לסייע לקידום נכון של העמוד. בנוסף, על מנת לסייע לטעינה מהירה של העמוד, מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט. לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף, כי לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותנו הרבה פעמים ינטוש בשלב זה. אפשר גם להשתמש בקבצים מסוג PNG כדאי לוודא שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך כך בצורה משמעותית.

5. תשחקו עם המילים - בדומה לתמונה, כך גם הטקסט שמתלווה לתמונה חייב להיות מעניין ומיוחד. אל תפחדו להשתמש בטקסט ובמשחקי מילים שבפעם הראשונה שקוראים לא מבינים אותם, כי משחקי מילים ושילוב של הומור מעוררים סקרנות, עניין ומעורבות של הגולש.

6. תעזרו בעוקבים שלכם - אל תפחדו להיעזר ואף לבקש מהלקוחות שלכם לשתף ברשתות הפייסבוק והאינסטגרם תמונות שלהם מביקור במקום העסק שלכם. תמונות שהגולשים משתפים עוזרות למשוך לקוחות נוספים ולייצר אמינות גבוהה יותר אצל לקוחות פוטנציאליים ובנוסף, זה מאפשר להם להתרשם מחוויה של לקוחות אחרים.

כמובן שאתם יכולים לשתף את התמונות שלהם בעמוד העסקי שלכם ולעשות בהן שימוש כפרסום לכל דבר, כל זה בהסכמה כמובן.

עם מערכת ברודקאסט, כל עסק מסוגל לערוך ולייצר תוכן מעוצב, איכותי ומותאם לצרכים שלו, שעוזר לחיזוק ושיפור מערך השיווק וקשרי הלקוחות שלכם. על ידי אספקה של קמפיינים, תמונות, עיצובים ורעיונות בכל מגוון תחומים כמו עולמות הביוטי, תיירות, אופנה, ספורט, אוכל ועוד.

תוכלו להשתמש במאגר התמונות העצום שברשותנו על מנת לערוך שינויים בכל קמפיין תוכן שתבחרו ולשלב טקסטים או אלמנטים ויזואליים בקלי קלות.

תזכרו שעיצוב תמונות מקצועי וחכם עשוי למשוך את הגולש להקליק על המודעה שלכם ובהמשך להפוך ללקוח נאמן וקבוע.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת צליל לוי בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page