שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות
top of page
  • צוות ברודקאסט

שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות - 8 טיפים להצלחה


הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, לינקאין, פינטרסט וכדומה הן זירה חברתית של פעילות שיווקית ענפה ושוקקת. המודל הכלכלי שלהן מציעות לעסקים גישה לקהל גדול וחסר גבולות גיאוגראפיים; הן מאפשרות שימוש במדיה דיגיטלית המעבירה את המסרים השיווקים בצורה הטובה ביותר וכל זה לצד פילוחי שוק מדויקים מאוד.

עסק שעדין לא מקדם את עצמו בצורה משמעותית ברשתות החברתיות עושה טעות מרה. אבל אף פעם לא מאוחר להתחיל ולפני שמתחילים חשוב לזכור שבשביל לקדם את העסק בצורה אפקטיבית צריך לדעת דבר אחד או שניים על שיווק ובפרט על שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות. אז אם החלטתם לקפוץ למים הקרים, להלן כמה טיפים להצלחה:

​​​

שיווק עצמאי באינטרנט

קידום עסק ברשתות חברתיות - אינטראקציה עם הגולשים

כאשר משווקים עסקים קטנים ברשתות חברתיות, לא מספיק לפרסם תוכן מכירתי כמו שאנחנו מכירים בפרסומים שיוצאים לעיתונות המקומית או בשלטי החוצות השונים, ברשתות החברתיות, יש לפרסם תוכן בצורה המעודדת מעורבות של הגולשים. מומלץ מאוד לנסח שאלות המגרות את הגולשים לרשום תגובות ולשתף. גולשים אינם ממהרים לשתף פעולה, להגיב ולרשום תגובות, בטח שלא בדף עסקי, אך כאשר פונים אליהם בצורת של שאלה מגדילים את המעורבות.

השתמשו בקמפיין בתשלום

פרסום תוכן איכותי מבלי שאף אחד נחשף אליו לא אפקטיבי. פייסבוק לדוגמה הקטינה את החשיפה האורגנית בצורה מאוד משמעותית - רק 2% מכמות הלייקים שיש לכם בדף נחשפים בממוצע לפוסט המושקע שעיצבתם וכתבם, קדמו חלק מהפוסטים שלכם באמצעות קמפיין ממומן ברשתות החברתיות. זה יסייע לכם להגיע לקהלים מאוד מוגדרים בהתאם לצרכים שלכם, קהלים שיש להם סיכוי המרה גבוהים.

תזמון נכון

לעיתים מה שחשוב בשיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות הוא התזמון. כאשר אתם מפרסמים פוסט, אתם רוצים שכמה שיותר גולשים יראו אותו. לכל אדם ישנם הרגלי גלישה שונים המתבטאים בשעות גלישה שונות. אתם צריכים לפרסם את הפוסט בשעה שישנם הרבה משתמשים מחוברים. ההיגיון אומר ששעות הערב הן הזמן הטוב ביותר אך זה תלוי גם בקהל שלכם. מומלץ למצוא את השעות הטובות ביותר באמצעות ניסוי וטעייה. גם לאחר שמצאנו את השעה האופטימלית שבה הכי הרבה מהלקוחות שלנו פעילים, יש לשאוף להוציא מידי פעם פוסטים גם בשעות מגוונות אחרות כדי להגיע לקהל שפעיל בשעות הללו.

השתמשו בכותרות מעניינות

כתבתם פוסט ואתם רוצים לפרסם אותו, למה שלא תתנו לו כותרת מפתה שמושכת תשומת לב. הכותרות מסייעות במשיכת תשומת לב של הגולשים; כשמדובר על שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות גם אם אתם מפרסמים שוב אתם אותם הפוסטים אתם יכולים לשנות את הכותרת בצורה כזו שתמשוך עניין וקהל חדש לקרוא את התוכן

תוכן שימושי לעומת תוכן פרסומי

הצפה של תוכן פרסומי לא תשיג את המטרה, להפך היא עלולה לגרום לגולשים להפסיק לעקוב אחר הדף העסקי. שלבו בין תוכן פרסומי לבין תוכן מקצועי ומעניין אשר נותן ערך אמתי לגולשים. מקובל להשתמש ביחס של 1 ל 6, כלומר רק אחר מכל שש פוסטים הוא פוסט בעל תוכן פרסומי מובהק.

השתמשו ברשתות שונות

פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות אך בטח שלא היחידה. אל תשכחו שישנן רשתות חברתיות נוספות, השתמשו בהן. אתם יכולים להשתמש בטוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב ואחרות על מנת להיחשף ליותר קהל.

המסר הפרסומי

חתולים או כלבים חמודים אולי יביאו לכם הרבה לייקים אבל האם אתם בעסק הקשור לחיות מחמד? חישבו מה אתם מפרסמים ואיך זה משרת את המסר הפרסומי ואת התדמית שאתם רוצים לשדר לגולשים.

היו עקביים

אם אתם רוצים להיות פעילים ברשתות החברתיות עליכם לחשוב ולתכנן. קבלו את ההחלטה שלכם לגבי תדירות הפרסומים ברשתות החברתיות, התמידו והיו עקביים. אם החלטתם לפרסם פעמיים בשבוע, התמידו בזה. אל תעבדו בתדירויות משתנות.

הקפידו על הטיפים האלו והשיווק של העסק שלכם ברשתות החברתיות ישא פרי ויביאו אתכם להצלחת בקידום העסק.

בסיוע מומחי "ברודקאסט", תוכלו להיחשף ללקוחות אשר מבלים שעות ברשתות החברתיות, להבין את הצרכים והרצונות שלהם ולספק להם תוכן מעניין ומעשיר. הצטרפו למאות בעלי העסקים שהפכו את הלקוחות שלהם לחברים ואת העסק שלהם להצלחה מסחררת - הצטרפו לברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page