עבור הגולשים באינטרנט, פייסבוק (Facebook) היא רשת חברתית שעימה ניתן להעביר את הזמן בצורה מבדרת ולתקשר עם החברים והמשפחה. אך עבור בעלי העסקים פייסבוק היא למעשה אחד מאפיקי הפרסום היעילים ביותר ומשמשת כלוח פרסום ענק אליו נכנסים מיליוני אנשים מידי יום שנחשפים לתכנים ולמסרים פרסומיים שונים, בין אם הם רוצים בכך ובין אם לא.
כל גולש, לרוב מבלי להיות מודע לכך, מנדב לפייסבוק הרבה מאוד מידע אישי על עצמו. המידע האישי נאסף מתוך הפרטים שהוא ממלא, מתוך זיהוי המקום שממנו הוא גולש והתנהגותו כגולש. פייסבוק מזהה איזה תכנים מענינים את הגולש, למה הוא נוטה להגיב ועל מה הוא לוחץ ובסופו של דבר מידע זה מאפשר לפייסבוק לפלח את קהל הגולשים בצורה מדוייקת מאוד ובכך היא מאפשרת לעסקים ליצור ולפרסם קמפיינים מתוחכמים ויעילים העובדים לטובתם. מסיבה זו, קידום עסקים קטנים בפייסבוק כפלטפורמת שיווק מעולה עבור קידום עסקים קטנים, בינוניים וגם תאגידי ענק. כתבנו בעבר כיצד הופכים לייקים ללקוחות משלמים – וזה בדיוק כוחה המסחרי של הרשת החברתית הזו.
קידום עסקים קטנים בפייסבוק – הכיצד?
קידום עסקים קטנים בפייסבוק מאפשר לעסקים קטנים לקבל במה וחשיפה מול קהל הצרכנים הפוטנציאלי של העסק, וזאת באותה הקלות ובאותן העלויות (באופן יחסי כמובן) של החברות הענקיות בשוק. נכון שלעסקים קטנים אין את תקציבי הענק של המפרסמים הגדולים, אך גם בתקציב קטן ניתן לבנות קמפיין יעיל ואפקטיבי הממוקד לקהל הצרכנים הפוטנציאלי, פעמים רבות העלויות של הפרסום של עסק קטן יהיו אף נמוכות יותר משל עסקים קטנים כיוון שהוא יכול ליצר דיוק רב יותר בבחירת קהל היעד.
בשביל להצליח עם קידום עסקים קטנים בפייסבוק יש להבין היטב את כללי המשחק בפועל לא מדובר על כללי המשחק אותם הכתיבה פייסבוק במדיניות האתר (כגון לא לרשום טקסט הגדול מ 20% מגודל המודעה, או האיסור לפרסם תמונה העלולה לגרום לגולשים שהם צריכים לבצע שינוי כזה או אחר בעצמם) , אלא את צורת ואופן ההתנהגות של הגולשים באינטרנט ובפרט את הרגלי הגלישה של הלקוחות הרלוונטיים עבורכם. לפייסבוק יש הרבה מאוד פוטנציאל אך זה בתנאי שיודעים להשתמש בפלטפורמה זו בצורה הנכונה והאופטימלית ביותר.
בעלי עסקים יכולים לנהל היטב את העסק שלהם והם יודעים בדיוק מה הם עושים, אך אין זה אומר שהם גם יודעים כיצד להתנהל נכון ברשת הפייסבוק. יש כאן צורך בשילוב של ידע שיווק, ידע עיצובי וקריאטיבי וגם ידע טכני, שילוב של ידע זה קיים אצל מומחי פרסום ובפרט אלו אשר מתמחים במדיה דיגיטאלית. הבעיה של הרבה מהעסקים היא שהם בדרך כלל אינם יכולים להרשות לעצמם להעסיק צוות פרסום מקצועי.
עסקים הפועלים בפייסבוק צריכים להבין שהגולשים בפייסבוק נמצאים שם כדי לבלות ולהנות עם החברים ולכן חובה ליצור קמפיינים ויזואליים המושכים את העין ומעבירים את המסר השיווקי בצורה ברורה ומענינית; יש ליצור קמפיינים ופעילות שיווקית קלנדרית (למשל מבצעים לחגים או מותאמים לעונה); יש לבנות ולפרסם דפי נחיתה ולהזרים את הגולשים המתענינים למועדון הלקוחות של העסק. ניהול פעילות זו הוא דבר הדורש זמן, ידע ואנשי מקצוע יקרים.
אז איך מערכת ברודקאסט נכנסת לתמונה?
זוהי בדיוק הנקודה שבה אנו מתגייסים לעזרתכם. על מנת לאפשר לעסקים קטנים וגם לעסקים בינונים או גדולים להצליח בזירת האינטרנט אספנו יחדיו את מיטב המומחים בתחום המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות ובנינו עבורכם מערכת העובדת בצורה פשוטה שמאפשרת לקבל לעסקים לקבל סט כלים מקצועיים המאפשרים לנהל את נוכחותם בפייסבוק בצורה מקצועית. לא רק שמערכת ברודקאסט נותנת לכם את כלי העבודה של הגדולים, אלא היא גם מאפשרת לכם לעבוד איתה במהירות וביעילות. כך תוכלו להתרכז בניהול ופיתוח העסק אך במקביל גם להראות נוכחות מקצועית בפייסבוק ולקצור ממנה את הפרות. ניתן לקרוא לדוגמא איך ניתן לפרסם בתחום הקוסמטיקה עם המערכת של ברודקאסט שעובדת עם הפלטפורמה של פייסבוק באופן צמוד. המערכת של ברודקאסט בנוייה ומתאימה במיוחד גם עבור עסקים קטנים ללא ידע שיווקי או טכנולוגי מעמיק ומאפשרת ליצור אוטומציה תוך כדי שימוש בתבניות מעוצבות ומוכנות מראש הניתנות לשינוי ועריכה מלאים וזאת על מנת לבנות קמפיינים מענינים ומושכים ולהתנהל מול הלקוחות בצורה מושלמת.
במקום לנסות לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע רבים ולהגיע לבור הוצאות ללא תחתית, אנו מציעים לכם מערכת שתוכננה על ידי מומחים ומתאימה לשימוש עצמי שתלמד אתכם איך לעשות את הפעילות בצורה נכונה ומקצועית.
Commentaires