האם מערכת ברודקאסט משמשת גם כמערכת לשליחת סמס ?
top of page
  • צוות ברודקאסט

האם מערכת ברודקאסט משמשת גם כמערכת לשליחת סמס ?


הרבה בעלי עסקים פוסלים על הסף את השימוש בשליחת הודעות טקסט כדרך בה ניתן לשווק את הפעילות העיסקית שלהם, הטיעונים הם בדר"כ, "אני לא אוהב לקבל הודעות סמס ולכן אני גם לא אשלח", "אני מעדיף לשלוח עידכונים בווטסאפ" וכדומה.

אפשר להתווכח אם אנחנו באופן אישי כבעלי עסקים אוהבים לקבל את הודעות הטקסט שמגיעות אלינו או לא. אבל המציאות בפועל מראה שערוץ הסמס היה ונשאר אחר מערוצי השיווק הישיר החזקים שקיימים כיום'. יתירה מכך, במידה ונעשה זאת נכון, הלקוחות אף יצפו לקבלת הסמס מאתנו.

ברודקאסט - מערכת לשליחת SMS \ סמס

הסיבה המרכזית שחלקנו לא אוהבים לקבל הודעות SMS היא שכמו כל דבר שנותן תוצאות משמעותיות ישנם בעלי עסקים הבוחרים לעשות בו שימוש מופרז, הגובל לפעמים בהטרדה. אף לקוח לא אוהב לקבל הודעות סמס שלא מעניניות אותו, במיוחד אם הם מגיעות בתדירות גבוהה מידי. מאידך, כל הלקוחות אוהבים לדעת שיש הטבה מיוחדת על שרות או מוצר שהם אוהבים. במיוחד כאשר הוא מגיע ברגע הנכון והרלוונטי ומעסק שהם זוכרים לטובה.

אז כיצד נהפוך את הודעת הסמס ליעילה ואפקטיבית?

הסוד לפעילות עיסקית מצליחה בערוץ הסמס טמון ב 3 מרכיבים עיקריים:

1. הערך שהלקוח מקבל מהמסר שאנו שולחים אליו

2. המינון והתדירות בה אנו שולחים את המסר

3. המערכת לשליחת סמס בה אנו עושים שימוש

שליחת הודעות סמס, שנותנות ערך ללקוח, הנשלחות בתדירות נכונה ובאמצעות מערכת שליחת הודעות סמס מתקדמות כגון המערכת של ברודקאסט, תאפשר גם לעסק שלכם להשתמש באחד מהערוצים הכי אפקטיבים הקיימים בקידום דיגיטלי של העסק.

חושב לזכור - השיווק ב SMS פשוט עובד ! וזו הסיבה שכמעט כל החברות הגדלות במשק משתמשות בערוץ הזה כדי לקדם את הפעילות הדיגיטלית שלהם בצורה חכמה ואפקטיבית.

השימוש בערוץ הסמס הוא לא במקום ערוצי שיווק אחרים, ערוצי הפייסבוק,האינטסטגרם, האימייל והווטסאפ הינם גם ערוצי שיווק מעולים וגם בהם צריך לעשות שימוש נבון, כדי לשמור על הקשר השוטף עם מועדון הלקוחות.

ערוץ הסמס צריך להישמר לתדירות של פעם בכשלושה שבועות - חודש, כאשר מעוניינים להפיץ קמפיין עם הטבה אטרקטיבית, במקרים כאלה מומלץ לשלוח אותה ישירות אל הלקוח בלי שום מתווכים בדרך. הסיבה לכך היא שה SMS שנשלח ללקוחות נקרא כמעט באופן מידי על ידי כל הלקוחות (בטווח של שעה למעלה מ90% מההודעות נקראות) ולכן כאשר הסמס מלווה בהצעה אטרקטיבית ורלוונטית, הוא מניע את הלקוחות לביצוע הפעולה הרצויה.

בתהליך שליחת הודעות הסמס חשוב להקפיד על 3 כללים מרכזיים: 1. הזדהו בשם העסק ועדיף בשם הפרטי שלכם - חשוב תמיד להזדהות ולרשום בגוף הודעת הסמס שנשלחת ממי היא מגיעה. במיוחד אם חלק מהלקוחות לא מכירים את המספר שממנו מגיעה ההודעות, הקפידו תמיד להזדהות בסוף ההודעה בשם הפרטי או בשם העסק שלכם. בגוף ההודעה עצמה חשוב שלא תראו כמו ספאם - הכניסו קצת טאצ ריגשי ואישי ואל תתנסחו בצורה מכירתית מדיי. 2. שילחו הודעה, קצרה, פשוטה וברורה - הודעות סמס הנשלחות ללקוחות צריכות להיות ממוקדות וענייניות. על מנת שההודעה תהיה ממוקדת מומלץ שתסווגו את הלקוחות לפי לקבוצות ושתקפידו לשלוח את ההודעה הרלוונטית לקבוצת הרלוונטית, במקום לשלוח הודעה כללית ומעורפלת לכל רשימת הלקוחות המלאה. לדוגמה במידה ויש מוצר מוביל המתאים לנשים ומוצר מוביל המתאים לגברים עדיף שכל אחת מהקבוצות תקבל סמס המנוסח בצורה שונה ומציע את ההצעה שמתאימה לכל אחד מהמינים. 3. תנו ללקוחות ערך ברור ומיידי - ההודעה צריכה להכיל בצורה תמציתית את הערך המרכזי שהיא מספקת. את כל המידע הנוסף והפחות משמעותי יש לצרף בדף הנחיתה המובנה הקיים במערכת ברודקאסט. זיכרו - אף אחד לא אוהב לקבל סתם הודעות לנייד האישי שלו. הציעו הטבות יחודיות לפרק זמן מוגבל או מידע עדכני וחשוב. הלקוחות צריכים לדעת שכל הודעת סמס המגיעה ממכם תמיד כדאי לפתוח.

מערכת מתקדמת לשיחת הודעות סמס | ברודקאסט

שליחת הודעות סמס באמצעות מערכת שיווק מתקדמת כגון ברודקאסט הינה אחת הדרכים האפקטיבות לקדם את פעילות השיווק של העסק שלכם. שלחו רק הודעות מעניינות שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל, שלבו בהודעת הסמס את הסגנון האישי שלכם, הקפידו לשלוח את ההודעות בשעות שבהן קהל הלקוחות שלכם יהיה זמין לקבל ולקרוא אותן(לרוב לא לפני השעה 8:00 ולא אחרי השעה 22:00), במידה ויש לכם לקוחות מהמגזר המסורתי\דתי זיכרו לא לשלוח הודעות בשבתות, חגים ומועדים והחשוב מכל תדאגו תמיד שה SMS שאתם שולחים יהיה בעל מסר אחד – קצר, ממוקד ומדויק, שכולל הנעה ברורה לפעולה.

אנו בברודקאסט מאפשרים לעסקים להתנסות במסלול חינם לתמיד, והתנסות במסלול חינם זה כוללת גם אפשרות להפצת הודעות SMS

תזמון נכון ובחירת ערוץ הפצה מתאים הוא מרכיב חשוב בהצלחת הקמפיין השיווקי שלכם - קיראו את הכתבה הזו שתעזור לכם להחליט על ערוץ ההפצה האופטימלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page