איפה אפשר לעשות פרסום לעסקים בתקציב נמוך?
top of page
  • צוות ברודקאסט

איפה אפשר לעשות פרסום לעסקים בתקציב נמוך?


בעלי עסקים קטנים וחברות בעלות תקציב נמוך טוענים שמציאות הפרסום בישראל אבסורדית במיוחד: בעוד אחוז חברות הענק והעסקים בעלי הגב הכלכלי האיתן נמוך מעשרה אחוזים, נתח הפרסום שלהם אליו נחשף כל אדם מדי יום עומד על קרוב ל-90 אחוז.

ככה זה כששלטים בנתיבי איילון, פרסום בעיתונות היומית, פרסומות בערוצי הטלוויזיה ואפילו תשדיר קצר ברדיו, עולים כמו תקציב השיווק והפרסום השנתי של עסקים קטנים. אז מה בכל זאת עושים העצמאיים שלא מרוויחים מיליונים בכל רבעון? התשובה ברורה – מפרסמים באינטרנט.

פרסום לעסקים בתקציב נמוך

פרסום לעסקים בתקציב נמוך - בעבר לעומת היום

לפני שנחתה על מחוזותינו מהפכת הרשת המופלאה, השתמשו העסקים הקטנים בכלים כמו עיתונות מקומית, פרסום בצמתי רחוב ותחנות אוטובוסים ופרסום על גבי אמצעי תחבורה ציבורית וכו', כפלטפורמה המרכזית שלהם לפרסום עצמי. לא בכדי עשרות אלפים מהם נסגרו עקב הפסדים כספיים. האינטרנט העניק (ועדיין מעניק), לעשרות אלפי בעלי עסקים אפשרות מופלאה להגיע לכל אדם בארץ ובעולם בפחות משנייה ובמחיר נמוך יותר מפוסטר על דופן אוטובוס של אגד... אגב, כבודן של פלטפורמות פרסום אלו במקומן מונח ואף מומלץ "לחזק" את הפרסום ברשת באמצעות פרסום שכזה (עבור אותם מעטים שלא גולשים). אך כוחם של אלו מיטבי כאשר הם שחקני המשנה ולא הכוכבים הגדולים...

הקוסם הגדול – פרסום באינטרנט

פרסום לעסקים בתקציב נמוך הכי משתלם באינטרנט, וזאת עובדה. השקעה נמוכה מול תוצאות מהירות ושיפור חד הן משוואה מבורכת. אבל אין פה מופע קסמים וכדי שפרסום ברשת יעבוד והכסף שהשקעתם לא ירד לטמיון, הוא חייב להיות נכון, מתוזמן ומתאים. מה הכוונה? בואו נפרט. בפרסום המטרה הראשונית היא להגיע לקהל היעד שלך ולא לאף אחד אחר. אם אתם מוכרים משחה כנגד התקרחות, לא חשוב לכם כמה נשים נחשפו לפרסום שלכם, נכון? באלמנט הזה, אין כמו האינטרנט.

באמצעות הבנה וטכנולוגיה תוכלו להגיע בדיוק לגברים בגילאי 30-50, לדעת מתי הם גולשים ו"לקפוץ להם" מול העיניים. בשלב הזה חשוב לדעת איך לפנות אליהם. "כל הבחורות צוחקות עליך!" לא יגרום לאף גבר מנשיר שיער להזמין דרככם. "כדאי שתאמין: להתקרחות יש פתרון פשוט" יעשה עבודה נפלאה. נקודה חשובה נוספת היא המקום הנכון עבור קהל היעד שלך. רשת חברתית? פורומים? אתרי חדשות? ספורט? מיילים? האינטרנט הוא מקום רחב. חשוב לבחור את הנישה הממוקדת יותר. אפשרות נוספת היא לתת למומחים להגיע בזמן, במקום ובאופן הנכון לקהל שלך. צוות "ברודקאסט" ישמח לצרף אותך למאות העסקים הקטנים שעלו על דרך המלך בזכות המומחיות והניסיון שלנו. בהצלחה!

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page