איך להופיע בדף הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל?
top of page
  • צוות ברודקאסט

איך להופיע בדף הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק, גדול כקטן.


הסיבה לכך היא שרוב הלקוחות פונים למנועי חיפוש כמו גוגל (שהוא מנוע החיפוש הנפוץ בעולם וגם בישראל) כדי למצוא מוצרים, שירותים ועסקים מקומיים. הופעה בגוגל יכולה להשפיע באופן משמעותי על הנראות, האמינות של כל עסק ובסופו של דבר, על השורה התחתונה של הרווח.


בכתבה זו ניתן הסבר קצר על חשיבות ההופעה במנועי החיפוש בגוגל, נציג מספר פרמטרים מרכזיים לדרוג ונביא דוגמאות בפועל של עסקים שהופיעו במהירות בגוגל בדף הראשון לאחר שימוש במערכת הפרסום של ברודקאסט.


בעולם הדיגיטלי של היום, להיות גלוי באינטרנט חשוב לעסקים קטנים. וכשזה מגיע לנראות באינטרנט, מנוע החיפוש של גוגל הוא המקום המרכזי. בפוסטים קודמים בבלוג הסברנו על הבדלים של קידום ממומן לעומת קידום אורגני וגם סקרנו את הסיבות הנפוצות לכך שעסקים רבים נכשלים בתהליכי הפרסום שלהם.


ההופעה בגוגל תלויה במדד התחרותיות שיש בתחום, כדי להתבלט בתוצאות יותר מהמתחרים צריך להקפיד על איכות התוכן, תדירות הפרסום, גיוון בסוגי התוכן המפורסמים (תמונות, טקסטים, סרטונים) והכי חשוב עקביות בתהליך הפקת התוכן לאורך זמן. קישורים שאנו מייצרים לתוכן גם עוזרים לקדם ולזרז את ההופעה שלו במנועי החיפוש ולכן מומלץ לפרסם את התוכן שייצרנו ולשתף אותו גם ברשתות החברתיות, בגוגל ביזניס ואתרי אינדקס.


ישנם מספר מעגלי חשיפה שאנחנו נרצה להשיג במנועי החיפוש, אך החשוב ביותר הוא בראש ובראשונה כאשר מחפשים אותנו באופן ישיר, זה קורה לרוב במצבים שבהם לקוח קיבל עלינו המלצה ורוצה לברר עלינו פרטים נוספים, לקוח עבר שפתאום נזכר עלינו ורוצה לברר עלינו פרט כלשהו וכדומה. ברוב הפעמים הלקוחות יחפשו אותנו לפי שם העסק, השם הפרטי או המספר הנייד שלנו.


במצב זה חיוני שהם יראו את התדמית העדכנית שאנו נרצה להקרין להם ולכן חשוב מאוד שנעדכן באופן תדיר את הפרסומים שמנועי החיפוש סורקים. חשוב לזכור שגוגל כמעט תמיד יציג תוצאות חיפוש כלשהן, ואם אנחנו לא יהיה שם בתוצאות סביר להניח שאחד המתחרים שלנו שעשה עבודה קצת יותר טובה מאיתנו יקטוף את הלקוח שימצא אותו ולא אותנו בתוצאות.


מעגלי חשיפה נוספים ומתקדמים יותר הם כאשר לקוחות מחפשים מילות מפתח יותר כלליות בתחום העיסוק שלנו וככול שיהיו עלינו יותר פרסומים עם מילות החיפוש שבהם נרצה להופיע והם יופיעו באופן עקבי ומתמשך, כך מנועי החיפוש יציגו אותם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.


בעזרת מערכת הפרסום של ברודקאסט תוכלו לייצר בקלות נוכחות אורגנית ותקבלו גם תשתית מסודרת לניהול לקוחות ולביצוע קידום ממומן כדי למקסם כל שקל שאתם מוציאים.


באמצעות מערך תוכן מרהיב שכולל גם יכולת לעצב מחדש (בדומה למה שתוכלו לעצב בפוטושופ או בקאנבה), תכלו לפרסם בקלות פרסומים מדהימים, בנוסף כדי להופיע במהירות בתוצאות החיפוש בגוגל תוכלו גם לשלב פרסם דפי נחיתה מקצועיים ומוכנים לשימוש, מבלי להיות מעצבים או אנשי תוכן.


על מנת שתוצאות החיפוש בגוגל יופיעו חשוב לוודא עדכון מלא של כל הפרטים שזמינים לכם לעדכון במערכת ברודקאסט, כולל עיר וכתובת, תחום מומחיות שכולל מילות מפתח רצויות שנרצה שיופיעו בחיפוש, שם מלא של העסק ואתר עסקי מעודכן ואינפורמטיבי (שכמובן גם הוא כלול לכם במערכת הפרסום של ברודקאסט ) ובנוסף שתתמידו בבחירה והעלאה של פרסמים מהמערכת באופן עקבי ולאורך זמן.


בכדי לתת לכם הבנה מלאה והמחשה של העניין, ריכזנו בכתבה זו על קצה המזלג מספר דוגמאות לעסקים שהופיעו בגוגל לאחר זמן קצר של שימוש במערכת הפרסום של ברודקאסט. אתם יכולים ללחוץ על הלינק או לחפש ישירות בגוגל ולראות בעצמכם


חפשו בגוגל ד"ר לוי בר גיל





מערכת ברודקסט מאפשרת להופיע במקומות ראשונית גם בשפות שהן לא עברית

חפשו בגוגל INTOWN (תחום הנדלן)


ישנם עוד מאות דוגמות נוספות של עסקים שמופיעים בעזרת מערכת הפרסום של ברודקאסט במקום הראשון בגוגל, העיקרון הוא דיי פשוט, כבעלי עסקים אתם צריכים לדאוג שפרסומים עליכם ועל העסק שלכם יופיעו בתדירות של לפחות פעם בשבוע ויהיו נגישים למנועי החיפוש של גוגל ובעזרת מערכת ברודקאסט זה קל מתמיד


מערכת הפרסום של ברודקאסט היא מערכת קלה להפעלה וידידותית. היא נבנתה במיוחד עבור עסקים שאין להם הרבה זמן והם לא מוכנים לשפוך אלפי שקלים על משרדי פרסום מצד אחד ומצד שני הם גם לא רוצים להתפשר על איכות הפרסום שלהם ורוצים לקבל את הטופ ולהופיע במקומות הראשונים בגוגל.


במערכת ברודקאסט תקבלו התוכן העיצובי הכי חזק שיעזור לכם להופיע ראשונים במנועי החיפוש, מערכת לגיוס לידים ושימור לקוחות, אתר עסקי והכל בחבילה אחת מאוד משתלמת וללא מחויבות.


אתם מוזמנים לראות בעצמכם - ההרשמה עכשיו בחינם וללא התחיבות


קל. משתלם. ברודקאסט


ואם אתם עדין מתלבטים, אם הגעתם למקום הנכון, אתם מוזמנים לקרוא מה הלקוחות שלנו מספרים על המערכת - https://broadcust.co.il/reviews








יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page