איך ליצור בפייסבוק הנעה לפעולה אפקטיבית
top of page
  • צליל לוי

איך ליצור בפייסבוק הנעה לפעולה אפקטיבית


כל קמפיין יצירתי ושיווקי נמדד עפ"י כמות הגולשים שנעו לפעולה כלשהי בעקבותיו, ההנעות לפעולה יכולת להיות מגוונות ובעזרתן תוכלו לכוון הלקוח למגוון פעילויות שיווקית - לדוגמא אינטרקציה עם התוכן שהעלתם בדף העסקי בפייסבוק, הרשמה לאתר העסקי, אישור הגעה לאירוע, השערת פרטים וקבלת קופון וכו'.

כלומר, הנעה לפעולה גורמת לצרכן לבצע את הפעולה הרצויה למשווק, וזאת מבלי שהצרכן ירגיש שמוכרים לו או שכופים עליו את התוכן בכך נמנעים מדחייתו של התוכן. אחד הדברים החשובים לעסק הוא להקפיד שהלקוח ירצה מיוזמתו לשתף פעולה.

​​​

הנעה לפעולה שכנוע הלקוח לפעול

קודם כל מהי קריאה לפעולה ?

קריאה לפעולה או באנגלית Call to action היא ההוראה שאתם נותנים לקהל היעד שלכם על מנת לעורר בהם תגובה מיידית לביצוע פעולה ולהמשיך את האינטרקציה שהם עושים עם התוכן שהם רואים בדף הפייסבוק שלכם.

גדול צורה וצבע גודל הכפתור, צורתו, הצבע שבחרתם, גודל הגופן ושימוש באייקונים כל אלו יכולים לשנות את שיעור ההמרה שלכם בצורה משמעותית.גודל כפתור הקריאה לפעולה משפיע רמת הבולטות בתוך הקמפיין וגם התאמת הצבעים חשובה. כדאי לבחור בצבע שונה מהצבע של שאר הקמפיין, אבל נסו לשמור על צבע שקשור למותג שלכם.

השתמשו בהגבלת זמן!

יצירת תחושה של דחיפות ומגבלת זמן תהיה יעילה יותר וחזקה היא תיצור אצל הצרכן רצון לפעולה וביצועה במידית כדי לא לפספס את ההצעה. השימוש בדחיפות מוסיף מוטיבציה ומזרז את פעולת קהל היעד, לדוגמה; הצטרף היום לקבלת ההטבה, השאר עכשיו פרטים והצטרף להגרלה.

כאשר אתם מייצרים דף נחיתה עם קריאה לפעולה השתמשו תמיד בהגבלת זמן!

הכוח של החינם

שימוש במילים "ללא תשלום" או "חינם" או "קבלו במתנה" יכולות לעזור לכם אם זה מתאים לצרכים של העסק, ניסיון יכול להיות התנסות חלקית במוצר שאתם מציעים לזמן מוגבל למשל חודש או מתן חבילה בסיסית שניתנת לשדרוג בהמשך.

סימנים ותווים

סימנים ותווים כמו: ! או ? וכד' יכולות לגרום לקהל היעד שלכם להקליק על קריאה לפעולה ולהבין כי הם יכולים לפספס משהו אם לא ילחצו.

יתרונותיו של עמוד הנחיתה

כאשר נמשוך את הלקוח מדף הפייסבוק העסקי שלנו אל עמוד הנחיתה עשוי היטב עם קריאה לפעולה הבנויה נכון, נוכל לצפות שחלק מהגולשים ישאירו לנו פרטי התקשרות וכך נעלה את אחוזי ההמרה. יחס המרה הנו אחוז הגולשים שהפכו ממבקרים בדף לצרכנים שמבצעים את הפעולה שרצינו. וכך מעבר להתעניינות חלשה בהצעה, הצרכן עבר למצב של לקוח פוטנציאלי.

עם עמוד נחיתה מוצלח נוכל להניע את הגולש לפעולה מיידית ונגרום ללקוח הפוטנציאלי רצון ליצור קשר איתנו ונעניין אותו לרכוש את המוצר או השירות.

כיצד ברודקאסט תוכל לעזור לכם ?

המערכת של ברודקאסט מתאימה את עצמה אל סוג העסק הספציפי שנרשם ומעניקה לעסק אופציות נרחבות ושונות אשר עוזרות להעביר את העיקר ללקוח ולתמצת את המסר אותו רוצים להעביר בצורה הטובה ביותר.

במערכת קיים מאגר של מליוני תמונות, ובנוסף לכך היא מכוונת את העסק בתהליך הפרסום ומציגה לצד הקמפיין תגיות המותאמות לעולם התוכן שלו ותגיות אשר מאפשרות לעצב בקלות את המסר השיווקי, אחת מהתגיות הקיימות נקראת 'קריאה לפעולה', שם ניתן למצוא מספר רב של כפתורים מעוצבים אשר מעניקים חיוניות להעברת המסר, מקלים על בניית הקמפיין ועונים על הקריטריונים שדברנו עליהם.

אחד מהיתרונות של מערכת ברודקאסט הוא שניתן לנתח ולעבור על נתוני שליחה לכל קמפיין . נתוני השליחה מעניקים צפייה בנתוני התעניינות בקמפיין: כמה אנשים הביעו התעניינות ומיהם, נתוני שליחה וצפיה במסרונים - אסמסים שנשלחו ונתוני פתיחת דואר אלקטרוני - האם האימייל התקבל ואם פתחו אותו.

מערכת ברודקאסט מקלה על בעל העסק בפתיחת ויצירת עמוד נחיתה הרצוי בעיניו ומציגה את התוצאות באופן פשוט וברור .

צליל לוי

מאת צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page