סיפור הצלחה של עסק מלא באור – אורלעור קוסמטיקס
top of page
  • עדי לוק

סיפור הצלחה של עסק מלא באור – אורלעור קוסמטיקס


הכירו את סופיה אור, אמא לשלוש בנות, סבתא לשתי נכדות ואישה חזקה ואמיצה. בגיל 54 אחרי קריירה ארוכה בקופת חולים "כללית", סופיה החליטה שהגיע הזמן לעשות משהו בשביל עצמה, מה שגרם לה לשינוי דרמטי ומשמעותי בחייה. היא נרשמה ללימודי קוסמטיקה, למדה אצל חוה זינגבוים במשך שנתיים ובחצי שנה האחרונה היא קוסמטיקאית מוסמכת, בעלת עסק עצמאי. היא מטפלת בקליניקה הביתית "אורלעור קוסמטיקס" בעיר רמלה, המתמחה בטיפולי פנים - פיגמנטציה והבהרה, אנטי אייג'ינג, טשטוש והעלמת קמטים, טיפולי אקנה לנערות ונשים בוגרות, טיפולי פסוריאזיס, סבוריאה ועוד.

תפסנו את סופיה לשיחה קצרה כדי לגלות איך היא התמודדה עם כל הקשיים שהתלוו לשינוי בקריירה והקמת העסק ומה עזר לה להמשיך הלאה.


מתכננים את 2020/ ברודקאסט

אם היית יכולה לחזור אחורה בזמן, מה היית עושה אחרת?

"הייתי מתחילה ללמוד לפני עשר שנים והיום היה יכול להיות לי עסק גדול, כפי שאני מדמיינת ומאחלת שיקרה בהמשך - במקום גדול, עם עובדות נוספות שמטפלות יחד איתי יד ביד. אני מרגישה שזה הייעוד שלי, זה מה שהייתי צריכה לעשות תמיד - להיות קוסמטיקאית עצמאית. לא סתם בחרתי את השם אורלעור קוסמטיקס, שמי הפרטי הוא סופיה אור, כך שהשם שלי משתלב בשם העסק, אבל מעבר לזה החלטתי שאני רוצה להאיר את העור של כל אחת ואחת. אני רואה את הנערות הסובלות כל כך מאקנה ואני שואפת להאיר להם את העור ואת מצב הרוח. החלום שלי הוא שכל מטופלת תצא מהקליניקה שלי עם אור בעיניים, חיוך על השפתיים ושמחה בלב."

איך התמודדת עם פתיחת ושיווק העסק?

"עשיתי הכל לבד לאט לאט. בשלב הראשון התחלתי לטפל בבנות שלי ובבנות משפחה המורחבת שנרתמו לעזרתי ואפשרו לי לתרגל ולהתנסות. בהמשך, המשפחה הקרובה והמורחבת התחילה לשתף ולספר והכל פשוט עבר מפה לאוזן. בשלב השלישי, התחלתי לשתף תמונות של הטיפול שעשיתי לפצעי האקנה של הבת שלי במשך חצי שנה, כך שניתן היה לראות את המצב לפני ואחרי הטיפול ולאט לאט התחילו להגיע לקוחות. בזכות המשפחה שלי שהייתה לצידי לאורך כל הדרך והתגייסה לעזור לי, הצלחתי להמשיך. כמובן שגם היום אני ממשיכה לקחת הדרכות וקורסים, כי אני רוצה להמשיך ללמוד על מנת שאוכל להתפרסם, להמשיך לגדול ולהתפתח."

יש היום המון קוסמטיקאיות, מה לדעתך מיוחד בך?

"אני מאמינה בעבודה עם הידיים, זו לדעתי הייחודיות שלי. בניגוד למה שקורה היום בתחום הקוסמטיקה, אני פחות מתחברת לעבודה עם המכשירים, לפחות לא בשלב הזה. בנוסף, אני משתמשת בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק - של חוה זינגבוים וחברת High Life, שמהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה ומחוללים שינויים מדהימים, שאני רואה יומיום על הלקוחות שלי. לדוגמה לקוחה שהגיעה אלי עם בעיה של סבוריאה בעור והטיפול שהענקתי לה עם התכשירים האלו, פשוט עשה פלאים לעור שלה.

סיפורו של עסק מצליח בתחום הקוסמטיקה - סופיה אור

כיצד השימוש במערכת ברודקאסט מקל עלייך?

"המערכת של ברודקאסט פשוט עוזרת לי בכל מה שאני צריכה. אני לא אשכח את הסרטון הראשון שהם עשו לי, פשוט בכיתי מרוב התרגשות, זה היה מדהים! הסרטון הציג את העסק, אותי ואת המומחיות שלי וזה ממש ריגש אותי מאוד לראות שהעסק שלי חי וקיים. מעבר לזה, המערכת של ברודקאסט מספקת משהו אחר, אני מקבלת מהם הרבה יותר מסתם תמונה רגילה, יש דפי נחיתה מדהימים ויצירתיים והשירות שלהם אישי ונעשה בסבלנות, פירוט והקשבה. בנוסף התמונות מעוצבות בצורה יפיפייה, כך שמתוך כל הפרסומים שלי אולי רק פעם אחת השתמשתי בתמונה שאני צילמתי, אני כל הזמן משתמשת בתמונות שהם מציעים לי, הן ייחודיות ונותנות מענה מדויק לי ולעסק שלי."

תכנים לשיווק מכון קוסמטיקה / Broabcust

איזו פעולה שעשית באמצעות ברודקאסט הניבה לך הכי הרבה תוצאות בשטח?

"עשיתי שימוש בדף נחיתה בנושא פיגמנטציה ובעקבותיו מיד פנתה אלי לקוחה פוטנציאלית, שאמרה שהיא חייבת לנסות את סדרת הטיפולים בפיגמנטציה וקבעה איתי תור במהירות. גם סרטון שקיבלתי מהם שעוסק באנטי אייג'ינג, משך מספר לא מועט של לקוחות."

איזה טיפ היית רוצה לתת לעסקים מתחילים?

"פשוט לפנות לברודקאסט ולקבל מענה בכל הנוגע לתחום השיווק והפרסום, במקום לנסות לעשות הכל לבד. תצמדו לצוות של ברודקאסט שידריך וילווה אתכם בהדרגתיות הנכונה וייתן לכם מענה המתאים עבורכם. אני ממש אוהבת את התכנים שאני מקבלת מהמערכת של ברודקאסט ולדעתי אין צורך בשום דבר מעבר לזה. ככה העסק שלכם יקבל עזרה מאנשי שיווק מדהימים, שירות מקצועי, חם ואדיב. אז מבחינתי עסק בתחום הקוסמטיקה בתחילת הדרך, זה רק עם ברודקאסט."

מאת: עדי לוק

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page