חגי תשרי - איך למנף את תקופת החגים לטובת שיווק ופרסום העסק
top of page
  • צוות ברודקאסט

חגי תשרי - איך למנף את תקופת החגים לטובת שיווק ופרסום העסק


ראש השנה תכף מגיע אלינו ובעולם הפרסום והשיווק כל חג, עונה ואירוע הם הזדמנות להגדלת הכנסות. הסיבה העיקרית לכך שאירועים אלו מאפשרים לנו כעסקים לתת הטבות ומבצעים שיגדילו את המכירות שלנו וגם יחזקו את ערך המותג מבלי לגרום להוזלת ערכו היות והם ממוקדים באירוע ספציפי ומיוחד.

לראש השנה יש ייחוד בכך שהוא מסמל התחלה חדשה, חגיגיות, מקבל יותר ויותר הכרה ותשומת לב, , אופיו המיוחד של החג מייצר עבורנו קרקע פוריה לפעילות שיווקית יוצאת דופן ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, או בפעילות ממוקדת של מועדון הלקוחות, פעילות שיווקית יזומה תעזור לנו להבליט את העסק, למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות רדומים עם רעיונות והצעות מדליקים.

ברכה לחג ראש השנה וחגי תשרי

קבלו 5 טיפים ורעיונות יצירתיים לראש השנה ולתקופת החגים שיעזרו לכם למנף את החג להגדלת המכירות וחיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות שלכם:

1. הפיקו תוכן מיוחד - הלקוחות שלכם תמיד מחפשים לקרוא או לצפות בתכנים מעניינים וחדשים. זו ההזדמנות שלכם לייצר תוכן ייחודי לראש השנה שידליק אותם ואף יגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. למשל, העלו סרטון לפייסבוק עם הסבר קצר איך אתם ממליצים להתחיל את השנה החדשה, או לדוגמא ספרו להם איך אתם אוהבים לערוך את שולחן החג.

כאשר אתם יוצרים את התוכן הקפידו על קשר חזק למותג שלכם ולקהל הלקוחות הרלוונטי לעסק.

2. מהדורה מיוחדת באווירה של התחלות חדשות – זה יכול להיות ע״י מוצרים או מתנות שתפיקו או תחלקו ללקוחות במיוחד לאירוע או ע״י ביצוע התאמה כלשהי של השרות או המוצר. חישבו על דרכים למיתוג מתאים של כל נקודות המגע של העסק עם הלקוח, כגון נקודות המכירה שלכם בעסק או לחילופין, בעולם הווירטואלי ע״י שינוי ועידכון של דף הפייסבוק שלכם. הקפידו לשמור על מיתוג וקו עיצובי אחיד שיעזור ללקוחות שלכם לזהות אתכם בקלות.

3. צרו שיתופי פעולה עם עסקים שסביבכם - אם אתם ממוקמים במתחם של כמה עסקים אזוריים תוכלו להתאחד ולייצר שיתופי פעולה פוריים עם עסקים נוספים הנמצאים סביבכם ליצירת ערך ואווירה מיוחדת לראש השנה. היתרון בשיתוף פעולה עם עסק נוסף הוא בחשיפה ההדדית ללקוחות אחד של השני (כמובן, בהנחה שלא מדובר בעסק מתחרה). שיתוף הפעולה יכול להיות בהפקה משותפת של חוברת או פלייר ברוח האירוע המסכמת את המבצעים בכל העסקים אשר בסביבה או למשל מבצעי "קנה כאן וקבל מתנה או הנחה שם" בעסק שאיתו החלטתם לעשות את שיתוף הפעולה.

4. הפיקו הפנינג מכירות מיוחד עם מבצעים והנחות מיוחדות לשנה החדשה - בין אם יש לכם מיקום פיזי או שאתם מוכרים שירות וירטואלי כלשהו, הפנינג מושקע ללקוחות יכול להיות פתרון מושלם עבורכם, זו הזדמנות להציע הטבות והנחות מיוחדות לקונים ולבני זוגם. אם המוצר שלכם מתאים לרכישה מוקדמת לפני האירוע עדיף שלא תחכו לרגע האחרון והציעו אותו בהטבה מיוחדת כשבוע או שבועיים לפני החג. במהלך ההפנינג אתם יכולים לחלק מתנות ממותגות למשתתפים או להעניק מתנות לרוכשים מעל סכום מסוים. חשוב שתעדכנו את הלקוחות בשליחת ניוזלטר או הפצת סמס קבוצתית, מספר ימים מראש על קיום ההפנינג

5. הכריזו על תחרות ברוח העסק\המותג שלכם - חישבו על דרך שבו השרות או המוצר שלכם מתאים לחג, ולאחר מכן תציעו ללקוחות ליצור תוכן לנושא הקשור לעסק ולאירוע ולתייג אתכם בפייסבוק כאשר התוכן המוצלח ביותר יקבל פרס שווה במיוחד. כדי לשבור את הקרח, העלו ראשונים את התוכן שיצרתם (ובקשו ממשפחה או חברים ולקוחות קרובים לעשות כמוכם) ואל תשכחו להגיב בהתלהבות ולשתף את הפוסטים של הלקוחות שלכם.

מכירים בעלי עסקים שהרעיונות יכולים לעזור גם להם ? שתפו גם אותם!

מאחלים לכם חג שמח ושנה טובה ופורייה!

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה חינם למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page