הייתרונות של Canva - קאנבה אדירים אבל לעסקים עדיף לבחור במערכת הפרסום של Broadcust - ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

הייתרונות של Canva - קאנבה אדירים אבל לעסקים עדיף לבחור במערכת הפרסום של Broadcust - ברודקאסט

עודכן: 28 בספט׳ 2023

בתחום העסקים, תחרות היא בלתי נמנעת ומבחינה פילוסופית היא אפילו מדרבנת ומניעה את התעשיה קדימה. כיזמים, אנו שואפים להציע את המוצרים והשירותים הטובים ביותר ללקוחותינו תוך שמירה קפדנית על מה שהמתחרים שלנו עושים. זה כולל בחינה ביקורתית של המוצרים וההצעות שלהם וזיהוי כל חולשה שעשויה לספק הזדמנויות לצמיחה שלנו. בכתבה זו, אנו מתעמקים בחסרונות השימוש ב Canva \ קאנבה, זהוי תוכנת עיצוב גרפי מובילה (שבמקרים מסויימים אפילו עקפה את ההגמוניות של תוכנת הפוטושופ הותיקה והמעורכת) וחוקרים מדוע בחירה במערכת הפרסום של ברודקאסט \ Broadcust עשויה להיות בחירה טובה יותר עבור עסקים.



במבט ראשון, זה עשוי להיראות "לא ספורטיבי" לדבר על המתחרים ולנתח את החסרונות של כלי עיצוב שנמצא בשימוש נפוץ כמו Canva - קאנבה. אחרי הכל, הוא צבר בסיס משתמשים עצום והוא זוכה להערכה רבה בזכות הממשק הידידותי והרבגוניות שלו. עם זאת, כבעלי עסקים נבונים, איננו יכולים פשוט לקבל דעה פופולרית מבלי לבצע את בדיקת הנאותות שלנו. על ידי בחינת המגבלות והחסרונות של קאנבה - Canva, אנו יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות הפרסום והשיווק הנכונה עבור העסק שלנו ולחקור חלופות שעשויות להתאים טוב יותר עם היעדים העסקיים שלנו.


לכל מטבע יש שני צדדים וביקורת על מתחרה מוביל אינו ניסיון לערער על הישגיו ומעמדו. במקום זאת, זהו אמצעי לשפוך אור על תחומים שבהם הפתרון שלו פחות מתאים, ובמקביל לסלול את הדרך לחדשנות ושיפור בעסקים שלנו. על ידי הכרה במגבלות השימוש של קאנבה Canva, נוכל לחקור פתרונות חלופיים שעשויים לשרת טוב יותר את הצרכים העסקיים שלנו ולעזור לנו לשבור את התבנית של עיצובים גנריים ומאמצי שיווק שלא יניבו לנו את התוצאות הרצויות.



חיוני לגשת לניתוח זה בראש פתוח, מתוך הכרה שלמרות שקאנבה-Canva עשויה להיות בחירה מצוינת לעסקים מסוימים כגון מעצבים בתחילת דרכם או משתמשים פרטיים שרוצים להפיק עיצוב לצורך כזה או אחר, ייתכן שהיא לא מתאימה לבעלי עסקים. לכל עסק דרישות ייחודיות, יעדי מיתוג וקהלי יעד הדורשים התייחסות מדוקדקת בבחירת הכלים שיניעו את מאמצי השיווק שלהם קדימה. על ידי אימוץ פרספקטיבה רחבה יותר ושקלול היתרונות והחסרונות של אפשרויות שונות, אנו מעצימים את עצמנו לבצע בחירות מושכלות המובילות להצלחה.


בסעיפים הבאים, נחשוף את המגבלות של קנבה Canva, נחקור נושאים כמו אפשרויות מוגבלות להתאמה אישית, חוסר בנתונים מספריים שמודדים תוצאות, אתגרי אינטגרציה, תהליכי עיצוב גוזלים זמן, קשיי שיתוף פעולה והיעדר מיקוד וניתוח מתקדמים. באמצעות חקירה זו, אנו שואפים לספק לעסקים את הידע והתובנה הדרושים להם כדי לבצע בחירות שיכולות להעלות את מאמצי הפרסום והשיווק שלהם לגבהים חדשים.


לנתח את החסרונות של מתחרה מוביל אינו עניין של צרות אופקים; מדובר באמצעי הכרחי שגורם לכך שהעסקים שלנו ישגשגו בנוף מתפתח כל הזמן, חמושים בכלים המתקדמים ביותר ובאסטרטגיות הנכונות. אז בואו נצלול פנימה ונגלה מדוע מערכת הפרסום של ברודקאסט Broadcsut עשויה להחזיק את המפתח לפתיחת אפשרויות חדשות עבור העסק שלכם.


בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים לייעל את תהליכי הפרסום, השיווק והעיצוב שלהם. Canva קאנבה, תוכנת עיצוב גרפי פופולרית, נחשבת כיום ככלי מומלץ עבור מעצבים מתחילים ומשתמשים פרטיים ליצירת תוכן מושך מבחינה ויזואלית. עם זאת, למרות השימוש הנרחב שלה, Canva היא לא הבחירה הטובה ביותר עבור עסקים המעוניינים למקסם את מאמצי הפרסום שלהם. במאמר זה, נבדוק את החסרונות של השימוש ב-Canva ומדוע בחירה במערכת הפרסום של ברודקאסט Broadcsut יכולה להיות בחירה טובה יותר עבור עסקים.


1. ערוצי הפצה לשליחת הפרסומים:

ההתמקדות העיקרית של Canva היא ביצירת תמונות או עיצובים סטטיים. עם זאת, בנוף הפרסום הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים למנף את התכנים והעיצובים שהם מייצרים כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מהפצה ישירה של המסרים בוואצאפ, שליחה בניוזלטר ועד העלאה של התוכן לאתר העסקי כדי שהוא יסרק בגוגל, מערכת הפרסום של ברודקאסט מספקת לעסקים פתרון מקיף יותר המשתלב במספר ערוצי פרסום ולא מתמקדת רק בעיצוב ויצירת התוכן. היכולת הזו מאפשרת לעסקים למקסם את החשיפה של התכנים שנוצרים בתהליך העיצובי.




2. אפשרויות מוגבלות להתאמה אישית לאורך זמן:

בעוד ש-Canva מציעה מגוון של תבניות ואלמנטים עיצוביים, אפשרויות ההתאמה האישית שלה מוגבלות לרוב. עסקים צריכים להתבלט על פני המתחרים שלהם לאורך זמן וליצור זהות מותג ייחודית. עם Canva, העיצובים עשויים לחזור על עצמם ולא תמיד מצליחים לתפוס את מהות העסק. מערכת הפרסום של ברודקאסט לעומת זאת, מעניקה גמישות רבה יותר ומאפשרת לעסקים ליצור עיצובים מותאמים אישית המתאימים לתדמית המותג ולמטרות השיווק שלהם.


3. שינויים בעיצובים החסרים מגע מקצועי:

קאנבה Canva הוא כלי ידידותי למשתמש המאפשר למעצבים מתחילים ומשתמשים פרטיים ליצור עיצובים פשוטים במהירות. עם זאת, קלות השימוש הזו יכולה לגרום גם לעיצובים חסרי מגע מקצועי. עסקים שמטרתם לבסס אמינות ולמשוך לקוחות עשויים למצוא את התבניות המוכנות מראש של Canva כגנריות או חובבניות מדי. מערכת הפרסום של ברודקאסט, עם מגוון התכנים המקצועיים שמוכנים מראש לתחום עסקי ספציפי והאפשרויות הניתנות להגיש בקשה למעצבים מקצועיים שעוזרים לבצע התאמה אישית, יכולה לעזור לעסקים ליצור תוכן מלוטש ומושך יותר מבחינה ויזואלית המשקף את המקצועיות שלהם.




4. שילוב מוגבל עם ערוצי פרסום:

בזירת הפרסום הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים למנף פלטפורמות ופורמטים שונים כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מפרסומות ופוסטים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין ועד באנרים לתצוגה ותכני וידאו, מערכת הפרסום של ברודקאסט מספקת פתרון מקיף יותר המשתלב במספר ערוצי פרסום. הרבגוניות הזו מאפשרת לעסקים קטנים לבצע קמפיינים מגובשים ורב-ערוצים בצורה חלקה.


5. תהליך עיצוב גוזל זמן:

בעוד ש-Canva קאנבה מציעה תבניות מעוצבות מראש, ההתאמה האישית שלהן לצרכי העסק עשויה להיות גוזלת זמן, במיוחד עבור עסקים שדורשים עדכוני תוכן תכופים או שיש להם דרישות עיצוב ספציפיות. לעסקים יש לעתים קרובות משאבים מוגבלים והם צריכים לייעל את הזמן והמאמצים שלהם. עם מערכת הפרסום של ברודקאסט, עסקים יכולים לחסוך זמן ולייעל את תהליך העיצוב שלהם על ידי בחירת תוכן שכבר מותאם לתחום העסקי בו הם פועלים, שימוש בפורמטים של מודעות מעוצבות מראש או מינוף תבניות דינמיות שמתעדכנות באופן אוטומטי על סמך תחום העיסוק הספציפי שלהם ופרטי העסק היחודיים שלהם.

6. שיתוף פעולה וניהול זרימת עבודה מוגבל מול צוות הקריאטיב:

שיתוף פעולה חיוני בכל עסק, במיוחד כאשר מספר חברי צוות או בעלי עניין מעורבים בתהליך התכנון והאישור של החומרים העיצוביים. תכונות שיתוף הפעולה של Canva מוגבלות, מה שהופך את זה למאתגר לנהל זרימות עבודה ביעילות. מערכת הפרסום של ברודקאסט מספקת מנגנון מובנה ומהיר לתקשורת אל מול צוות הקריאטיב המאפשר שיתוף פעולה וניהול עבודת צוות חלקה, ומאפשרים לעסקים לייעל את תהליך העיצוב שלהם ולהבטיח ביצוע בזמן מינימלי.


7. היעדר מיקוד וכלי ניתוח מתקדמים:

כדי למקסם את האפקטיביות של תוצרי העיצוב, עסקים צריכים גישה לאפשרויות מיקוד מתקדמות וניתוח מקיף. לקאנבה Canva חסרה היכולת להשתלב ישירות עם פלטפורמות פרסום, מה שמגביל את היכולת של עסקים למנף מיקוד מדויק ולעקוב אחר תוצאות ביצועי מסע הפרסום במדויק. מערכת הפרסום של ברודקאסט מספקת יכולות אינטגרציה טובות יותר עם רשתות מודעות ופלטפורמות, ומאפשרת לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם, למקד לקהלים ספציפיים ולעקוב אחר מדדי מפתח לקבלת החלטות טובות יותר.




לסיכום למרות שקאנבה Canva היא תוכנה פופולרית לעיצוב גרפי ונמצאת בשימוש נרחב בקרב מעצבים חובבים ומשתמשים פרטיים, ייתכן שהיא לא תמיד הבחירה הטובה ביותר עבור עסקים המעוניינים למקסם את מאמצי הפרסום שלהם. אפשרויות ההתאמה המוגבלת, חוסר המקצועיות שעלול להיגרם בשינוי לא מבוקר, האינטגרציה המוגבלת עם ערוצי הפרסום, תהליך העיצוב הגוזל זמן, תכונות שיתוף הפעולה המוגבלות מול צוות הקראטיב והיעדר מיקוד וניתוח מתקדמים הופכים את Canva קאנבה לאופציה פחות נוחה ואפקטיבית לעסקים המבקשים ליצור תוכן פרסומי בעל השפעה לאורך זמן.


על ידי בחירה במערכת הפרסום של ברודקאסט, עסקים יכולים למנף תכונות עיצוב מתקדמות, לצד אינטגרציה חלקה עם פלטפורמות פרסום, וכלים טובים יותר לשיתוף פעולה וניהול זרימת עבודה, ובסופו של דבר להניע מסעות פרסום יעילים ומוצלחים יותר כדי להביא יותר לקוחות חדשים ולשמר בהצלחה לקוחות קיימים.


אתם מוזמנים להכיר את מערכת הפרסום של ברודקאסט שהיא המערכת עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום המאפשרת לכל עסק מכל סוג ורמת ידע לנהל בעצמו פעילות פרסום דיגיטלית מתקדמת, ברמה הכי גבוהה שיש.


מדובר במערכת פרסום המוגדרת כ Marketing As A Service שניתן להירשם אליה בחינם ולאחר מכן להצטרף באופן מיידי כמנוי חודשי, וכך במחיר סולידי ונגיש, כל עסק יכול לבצע פעילות שיווק מקצועית, תוך כדי חסכון של אלפי שקלים ממחירי השוק המקובלים.


מה שמיוחד במערכת הפרסום של ברודקאסט, הוא שמדובר בפלטפורמה שמבינה ומכירה היטב את התחום שבו העסק פועל ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת, משולבת AI, היא בונה פעילות שיווקית המתאימה לתחום העיסוק ומייצרת באופן אוטומטי לגמרי תכנים שיווקיים מקצועיים שנוצרים עם המיתוג, הלוגו ומכלול פרטי העסק ולמעשה מוכנים להפצה מיידית ללקוחות, בכל הערוצים הדיגיטליים בלחיצת כפתור.





פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page