ולנטיין דיי 2018 - איך למנף את יום האהבה לטובת שיווק ופרסום העסק
top of page
  • צוות ברודקאסט

ולנטיין דיי - איך למנף את יום האהבה לטובת שיווק ופרסום העסק

עודכן: 6 בפבר׳ 2020


חג האהבה - Valentine's Day , תכף מגיע אלינו ובעולם הפרסום והשיווק כל עונה, חג ואירוע הם הזדמנות להגדלת הכנסות. הסיבה העיקרית לכך שאירועים אלו מאפשרים לנו כעסקים לתת הטבות ומבצעים שיגדילו את המכירות שלנו וגם יחזקו את ערך המותג מבלי לגרום להוזלת ערכו היות והם ממוקדים באירוע ספציפי ומיוחד.

ולנטיין דיי - יום האהבה שמשנה לשנה תופס בארץ יותר ויותר הכרה וצומת לב, איננו יוצא דופן, אופיו הרומנטי של האירוע מייצר עבורנו קרקע פוריה לפעילות שיווקית יוצאת דופן ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, או בפעילות ממוקדת של מועדון הלקוחות, פעילות שיווקית יזומה תעזור לנו להבליט את העסק, למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות רדומים עם רעיונות והצעות מדליקים.

Valentine's Day להתאהב בשיווק העסק עם ברודקאסט

קבלו 5 טיפים ורעיונות יצירתיים לולנטיין דיי 2018, שיעזרו לכם למנף את החג להגדלת המכירות וחיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות שלכם:

1. הפיקו תוכן "אהבה" מיוחד - הלקוחות שלכם תמיד מחפשים לקרוא או לצפות בתכנים מעניינים וחדשים. זו ההזדמנות שלכם לייצר תוכן יחודי לוולנטיין דיי שידליק אותם ואף יגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. למשל, העלו סרטון לפייסבוק עם הסבר קצר איך אתם ממליצים לפנק את בן או בת הזוג, או ספרו להם איך אתם אוהבים להתפנק או לפנק את בן זוגכם. כאשר אתם יוצרים את התוכן הקפידו על קשר חזק למותג שלכם ולקהל הלקוחות הרלוונטי לעסק.

2. מהדורה מיוחדת באווירה רומנטית – זה יכול להיות ע״י מוצרים או מתנות שתפיקו או תחלקו ללקוחות במיוחד לאירוע או ע״י ביצוע התאמה כלשהי של השרות או המוצר. חישבו על דרכים למיתוג רומנטי של כל נקודות המגע של העסק עם הלקוח, כגון נקודות המכירה שלכם בעסק או לחילופין, בעולם הווירטואלי ע״י שינוי ועידכון של דף הפייסבוק שלכם. הקפידו לשמור על מיתוג וקו עיצובי אחיד שיעזור ללקוחות שלכם לזהות אתכם בקלות.

3. צרו שיתופי פעולה עם עסקים שסביבכם - אם אתם ממוקמים במתחם של כמה עסקים אזוריים תוכלו להתאחד ולייצר שיתופי פעולה פוריים עם עסקים נוספים הנמצאים סביבכם ליצירת ערך ואווירה מיוחדת ליום האהבה. היתרון בשיתוף פעולה עם עסק נוסף הוא בחשיפה ההדדית ללקוחות אחד של השני (כמובן, בהנחה שלא מדובר בעסק מתחרה). שיתוף הפעולה יכול להיות בהפקה משותפת של חוברת או פלייר ברוח האירוע המסכמת את המבצעים בכל העסקים אשר בסביבה או למשל מבצעי "קנה כאן וקבל מתנה או הנחה שם" בעסק שאיתו החלטתם לעשות את שיתוף הפעולה.

4. הפיקו הפנינג מכירות מיוחד ורומנטי עם מבצעים זוגיים והנחות מיוחדות - בין אם יש לכם מיקום פיזי או שאתם מוכרים שירות וירטואלי כלשהו, הפנינג מושקע ללקוחות יכול להיות פתרון מושלם עבורכם, זו הזדמנות להציע הטבות והנחות מיוחדות לקונים ולבני זוגם. אם המוצר שלכם מתאים לרכישה מוקדמת לפני האירוע עדיף שלא תחכו לרגע האחרון והציעו אותו בהטבה מיוחדת כשבוע או שבועיים לפני החג. במהלך ההפנינג אתם יכולים לחלק מתנות ממותגות למשתתפים או להעניק מתנות לרוכשים מעל סכום מסוים. חשוב שתעדכנו את הלקוחות בשליחת ניוזלטר או הפצת סמס קבוצתית, מספר ימים מראש על קיום ההפנינג

5. הכריזו על תחרות ברוח העסק\המותג שלכם - חישבו על דרך שבו השרות או המוצר שלכם מתאים ליום האהבה, ולאחר מכן תציעו ללקוחות ליצור תוכן לנושא הקשור לעסק ולאירוע ולתייג אתכם בפייסבוק כאשר התוכן המוצלח ביותר יקבל פרס שווה במיוחד. כדי לשבור את הקרח, העלו ראשונים את התוכן שיצרתם (ובקשו ממשפחה או חברים ולקוחות קרובים לעשות כמוכם) ואל תשכחו להגיב בהתלהבות ולשתף את הפוסטים של הלקוחות שלכם.

מכירים בעלי עסקים שהרעיונות יכולים לעזור גם להם ? שתפו גם אותם!

מאחלים לכם Valentine's Day שמח ואוהב!

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה חינם למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page