ניהול מועדון לקוחות - הטיפים שכל עסק צריך לדעת
top of page
  • צליל לוי

ניהול מועדון לקוחות - הטיפים שכל עסק צריך לדעת


ניהול מועדון לקוחות - הטיפים שכל עסק צריך לדעת

בתור בעלי עסקים שמבינים את החשיבות העסקית שבשימור וטיפוח מועדון הלקוחות עליכם, לצעוד צעד קדימה ולהקים את המועדון לקוחות שלכם או לייעל ולהגדיל את מועדון הלקוחות הקיים. ככל שיהיו לכם יותר לקוחות במועדון כך, תכדל היכולת שלכם לשמר יותר לקוחות ולייצר הכנסות גבוהות יותר.

קבלו 5 צעדים פשוטים לתחילת הפעילות והקמת מועדון לקוחות :

1. סדר וארגון - העבירו את כל פרטי הלקוחות שלכם למערכת ממוחשבת כגון מערכת ברודקאסט. הפרטים יכולים להיות מספרי טלפון שרשומים לכם בנייד, או דפי נייר או קבצים שנמצאים בקובץ כלשהו במחשב. הקפידו להציע לכל לקוח חדש להצטרף למועדון הסבירו ללקוח שיבין שכך הוא יקבל מידע שרלוונטי אליו ובעיקר זה ישיג לו מתנות והטבות מותאמות אישית.

2. העזרו באנשים הקרובים אליכם - שלחו הצעת הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם ללקוחות

פוטנציאלים מהמעגלים הקרובים אליכם שרלוונטים לפעילות העסק, למשל: חברים, שכנים, משפחה, וכו' והציעו להם להרשם למועדון הלקוחות שלכם או לשתף את ההצעה לאנשים אשר עשויים להתעניין בשירותים או המוצרים שאנו מציעים. העצה הזאת יכולה לעזור לעסקים במיוחד בתחילת הדרך.

3. שיתופי פעולה - אתם לא העסק היחיד ,פנו לעסקים אחרים בסביבתכם על מנת להציע יחד חבילה הטבות משולבת. העסקים יכולים להיות באזור הקרוב לעסק שלכם או באותה העיר. חפשו עסקים נוספים אשר נמצאים באיזור שלכם אך פועלים בתחום אחר אשר ביחד תוכלו לספק הנחה משלימה זה לשירותיו של זה וכך להחשף ללקוחות אחד של השני ושני הצדדים יכולים להרוויח מזה.

4. חבר מביא חבר - את הלקוחות שכבר יש לכם תהפכו לשגרירים הכי טובים שלכם. תתמרצו אותם לספר על העסק בעזרת מתנה או הטבה ללקוח החדש שמגיע דרכם וחשוב מאוד להודות להם ולתת צופר ללקוח הקיים. זוהי אחת הדרכים הטובות להביא לקוחות חדשים בלי הרבה הוצאות וגם כך כל הצדדים מרווחים.

5. דף עסקי בפייסבוק - הקמתם כבר דף עסקי בפייסבוק? אם כן נהדר, אם אין לכם פתחו בהקדם האפשרי. כיום פייסבוק הוא אחד המקומות המרכזיים ביותר לחשוף את העסק שלכם למעגלים רחוקים של חברים וכמו כן, חברים של חברים, שלבו את קישור ההצטרפות למועדון בכל עמוד באתר ופרסמו בפייסבוק פעם במספר שבועות הצעה מיוחדת להצטרפות למועדון הלקוחות שלכם.

דבר חשוב נוסף, עליכם לשמור על קהל הלקוחות שלכם ולקיים איתו קשר הדוק ועקבי מאוד לא מומלץ לזלזל בו. זיכרו - הענקת יחס אישי תגרום ללקוחות לזכור ולהעריך אתכם ולשוב אליכם.

אנו בברודקאסט מאפשרים לכם לממש כל אסטרטגיה שיווקית בה תבחרו בקלות ובפשטות ובמיוחד לבצע את כל השלבים המוזכרים במהירות. תוכלו במספר דקות ליצור דף עסקי אשר יקבל את שלל הלקוחות שלכם לתוך רשימה ממוחשבת וללא מאמץ וכמו כן ליצור בקלות קמפיינים לשליחה למעגל קרובים משפחה שכנים וכו', ליצירת קמפיין 'חבר מביא חבר' או קמפיין הצטרפות בפייסבוק.

מאת צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page