5 טיפים לעיצוב תמונות לפרסום בפייסבוק
top of page
  • אנה זק

5 טיפים לעיצוב תמונות לפרסום בפייסבוק


אומרים ש"תמונה שווה אלף מילים" ובצדק, תמונות משחקות תפקיד חשוב בהדגשת מסרים ולכן משמשות כאחד האמצעים המשמעותיים ביותר בפעילות השיווק של כל עסק. תוכן חזותי הוא למעשה המפתח למעורבות גולשים במדיה החברתית. תמונה נכונה שתוצמד למסר השיווקי שלכם, בין אם זה עבור פוסט בפייסבוק או דף נחיתה, תוכל להחיות ולהעצים את אותו המסר עשרות מונים ולעזור לכם לספר סיפור חי, מושך ומרתק יותר.

רוצים לקבל יותר תגובות ומעורבות גולשים בכל פעולה שתבצעו? קבלו 5 טיפים מצוות עריכת התוכן של ברודקאסט שיעזרו לכם לעצב את התוכן שלכם בקלות ולהפיק ממנו את המקסימום

ברודקאסט - 5 טיפים לעיצוב תמונות

1. בחירת התמונה - היא השלב החשוב ביותר בתהליך, שימו לב שהתמונה חייבת למשוך את העין של הצופה הפוטנציאלי ז"א היא חייבת להיות מעניינת. תמונה בנאלית, שכיחה ומשעממת פשוט יהרגו את המסר שתרצו להעביר. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחילופין ע"י משחק במאפיינים שלה ( שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זוית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה, זוית הצילום וכו')

2. הוספת טקסט - שילוב טקסט על גבי התמונות שלכם (עדיף קריאה לפעולה או תיאור ההצעה שלך בשילוב עם פרטי העסק) יכניס את הצופה בתמונה אל ההקשר שתרצו בו (או.קי. זו לא רק תמונה מעניינת אלא יש פה גם הצעה שכדאי להסתכל בה) מה שהופך את התמונה למקום המושלם לחבר את הצופה אל המסר שרצינו. כאן, עדיף להשתמש במידת האפשר בכמה שפחות טקסט ולהקפיד על אותו סוג, גודל וצבע של גופן. נאלצים להשתמש ביותר מסוג אחד של צבע או גודל של גופן? הקפידו להשתמש במקסימום 2 (נכון לגבי סוג, גודל וצבע). יותר מידי סגנונות וצבעים פשוט יסיחו את דעתם של הקוראים ויצרו עומס וחוסר סדר.

3. כמות הטקסט - הקפידו על חוק ה 20% - בסעיף 1 הדגשנו את חשיבות הטקסט על גבי התמונה, והסיבה לכך היא שהמוח מעבד תמונות הרבה יותר מהר משהוא מעבד טקסט. חשוב אולם לשמור על חוק ה 20%, ז"א שהטקסט לא יתפוס יותר מ20% משטח התמונה. (בייחוד אם אתם גם מעוניינים לקדם את המודעה בצורה ממומנת (מודעה שעוברת את ה 20% תפסל ע"י פייסבוק לקידום) זכרו, עודף טקסט מקלקל במידה רבה את האסתטיות של התמונה ולכן הטקסט חייב להיות קצר ומדויק. ניתן ללחוץ כאן כדי לבדוק את כמות הטקסט שעל גבי התמונה שלכם.

3. עיצוב הטקסט - טריק שימושי ביותר בכדי להבליט את הטקסט בתמונה הוא להוסיף שכבת רקע מתחת לטקסט. הטקסט הוא כחול ותמונה מתחתיו ירוקה? הוסיפו מתחת לטקסט תמונה רקע קצרה בצבן לבן והטקסט יהיה בולט וברור. בהצגת הטקסט (ובכלל בהצגה של אלמנטים בתמונה) יש לדאוג לשמירה על ריווח נכון - בין האלמנטים השונים שאתם מניחים על גבי התמונה, אל תצמידו אלמנטים לקצוות של התמונה וכמו כן הקפידו לשמור על מרווחים שווים מכל צד.

5. משחק מילים - כמו התמונה עצמה, כך גם הטקסט שמעליה חייב להיות מעניין. אל תפחדו להשתמש במשחקי מילים או בטקסט שבקריאה ראשונה הוא לא ברור לחלוטין. ברשתות החברתיות משחק מילים והומור מקבלים מעורבות רבה ולכן מומלץ לעורר סקרנות באמצעות טקסט מקורי ושנון שיעזור לכם ליצור התייחסות של הגולשים ולמשוך אותם לקרוא את התוכן שלכם.

בעזרת מערכת ברודקאסט, כל עסק יכול לייצר ולערוך תוכן מעוצב, ממותג ואיכותי שעוזר לו לחזק את הקשר השוטף עם הלקוחות, במערכת קיימים מאות תמונות, קמפיינים, עיצובים גרפים ורעיונות בכל תחום עיסוק אפשרי - תחום האוכל, התיירות והאופנה הם רשימה חלקית מתוך עשרות תחומי העיסוק להם המערכת נותנת מענה שיווקי מלא.

תוכלו לשלב תמונות מתאימות למודעה שלכם ממאגר תמונות עצום. בעזרת העורך המתקדם שבמערכת, תוכלו לשלב בקלות טקסטים ואלמנטים על גבי התמונה וכמובן לשלב גם את הלוגו בצורה אידאלית ונוחה.

זיכרו - עיצוב תמונות חכם ומקצועי עשוי למשוך את הגולש הממוצע להיכנס ולהקליק דווקא על המודעה שלכם - עצבו את המודעה בחכמה, שלבו בתוכה טקסט מניע לפעולה וכמובן אל תשכחו את הלוגו ופרטי העסק שלכם.

מערכת ברודקאסט מציעה לעסקים מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות ומקצועיות שמצד אחד מתקדמות מאוד ומצד שני מאוד פשוטות להפעלה.

רוצים לדעת איך קידום עסקים קטנים יכול להצליח גם ברשת האינטרנט? מהם שיטות השיווק האטרקטיביות? ומהם היתרונות של כל שיטה? לחצו פה להמשך קריאה

אנה זק | ברודקאסט

מאת אנה זק

בוגרת HackerU, מתמחה ברשתות חברתיות קידום אתרים, פרסום ומכירות באינטרנט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page