לאה שוהם - סיפורו של עסק מצליח
top of page
  • איריס בראל

לאה שוהם - סיפורו של עסק מצליח


הכירו את לאה שוהם אלמנה בת 42 ואם ל-2 ילדים אשר קמה בוקר אחד והחליטה לעשות תפנית משמעותית בחייה. רוב חייה עבדה לאה כמנהלת חשבונות של חברות גדולות בשכר גבוה ותנאים טובים, אך כשהיא הגיעה לגיל 40 היא החליטה כי הגיע הזמן לשינוי - לעשות משהו בשביל עצמה ובשביל הנפש והמימוש העצמי ולפתוח עסק בתחום הקוסמטיקה. היא התחילה ללמוד קוסמטיקה אצל חווה זינגבויים ובמשך שנתיים שלמות היא למדה וכמעט ולא הכניסה כסף הביתה. למרות כל הקשיים, גידול של שני ילדים לגמרי לבד והירידה הגדולה בהכנסות, היא ידעה בתוך תוכה שזאת ירידה לצורך עליה.

"אחרי שנתיים של למידה ועבודה קשה אני יכולה להגיד שאני קמה כל בוקר עם חיוך על הפנים, העובדה שאני עושה טוב לנשים אחרות גורמת לי להרגשת אושר וזה מה שחיפשתי בחיי."

לאה שהם סיפורו של עסק מצליח

מה החלום הכי גדול שלך?

"יש לי המון חלומות ושאיפות מהחיים ואני יודעת שתמיד אמשיך ללכת בעקבות החלומות שלי. כרגע החלום שלי הוא לקנות וילה יפה במיקום שקט וטוב, ולגדל את ילדיי בשמחה ואושר."

מה גורם לך להתגאות בעבודתך ומספק אותך? ומה מייחד אותך מן השאר בפן המקצועי?

"קודם כל הדבר שהכי גורם לי להתגאות בעבודתי הוא העובדה שהקמתי קליניקה פרטית בשתי ידיי, החל מללמוד לעומק את התחום על בוריו ועד הקמת העסק והשגת לקוחות קבועות שבאות אליי לטיפולים. כמו כן, אני היחידה שמפעילה את הקליניקה (בניגוד לקליניקות אחרות שמעסיקות עובדות שונות) מה שגורם לי לפתח קשר אישי עם כל לקוחותיי. בנוסף, אני יכולה לומר בביטחון מלא שאני מחזיקה במכשור הכי חדיש ומתקדם שקיים כיום בשוק והיות ואני גם מאוד אוהבת לגוון לחדש וללמוד דברים חדשים, כל פעם שלקוחות מגיעים לקליניקה שלי הם מגלים מקום חדש ושונה. אבל בסופו של יום הדבר החשוב ביותר עבורי בעבודה שלי, הוא לראות לקוחה יוצאת מן הקליניקה עם חיוך מאוזן לאוזן - זה פשוט עושה אותי מאושרת וגורם להרגשת הסיפוק שרציתי."

אם היית יכולה לחזור אחורה בזמן מה היית משנה?

"את העובדה שלא רדפתי אחרי החלומות שלי מוקדם יותר וחיכיתי עד גיל 40 בשביל להתחיל ללמוד מה שבאמת מעניין אותי, אם הייתי יכולה לחזור בזמן הייתי מתחילה ללמוד הרבה לפני."

ספרי לנו על מקרה מאתגר שהיה לך בקליניקה ועל הפידבק הכי חם שקיבלת.

"אז אני אתחיל במקרה מאתגר שקרה לי בקליניקה. לקוחה שלי הגיעה לקליניקה עם המון סרחי עור על כל הפנים וספרה שהיא ניסתה להוריד אותם אצל רופא עור שלא הצליח ובנוסף זה עלה לה המון. מאוד רציתי לעזור לה, אבל ידעתי שלי אישית יהיה מאוד קשה לעזור לה ושקולגה שלי תוכל בהחלט לעזור לה. קיבלתי החלטה שאני מוותרת עליה כלקוחה ושולחת אותה לקולגה שלי, שאכן הצליחה להסיר לה מהפנים את הסרחים. עד היום הלקוחה מודה לקולגה שלי ולי על כך שעזרנו לה, כי בנוסף להיותי עצמאית אני גם יודעת לפרגן לקוסמטיקאיות אחרות כשצריך.

הפידבק הכי חם שקיבלתי היה מאישה אשר העור שלה היה מאוד נפול ואפרורי ואחרי 2 טיפולים בשילוב 2 קרמים טובים של חווה זיגבויים העור שלה הפך להיות בריא ומתוח וחזר לגוון הטבעי שלו. אותה אישה כל יום מודה לי על השינוי שהיא עברה ומאז מגיעה לטיפול בקליניקה מידי חודש בחודשו."

לאה שוהם עם חוה זינגבוים

איזו עצה טובה את יכולה לתת לקוסמטיקאיות אחרות הפועלות בשוק?

"קודם כל תהיו קשובות ללקוחות שלכן, תהיו בעלות יחסי אנוש ברמה הכי גבוה שאתן יכולות. הלקוחות שלכן לא באות רק לטיפול קוסמטי, אלא באות גם לפרוק ולשתף בחייהן, אז תהיו קשובות להן. דבר לא פחות חשוב - זה הפרסום שלכן. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי ולכן חשוב שתבינו שהפייסבוק היא פלטפורמה מעולה לשווק את עצמכן! מי שתשתמש בפייסבוק בצורה יעילה וחכמה תקפוץ מדרגה מבחינה שיווקית ותשפר את התדמית והנראות העסקית שלה. אחת הפעילויות החשובות בפייסבוק היא שימוש בתוכן מעוצב ומקצועי ובעזרת ברודקאסט אני עושה זאת בקלות"

ולסיום איזה טיפים היית נותנת למי שמעוניין להקים עסק חדש?

"הכי חשוב בעייני זה לא לפחד! גם אם נכשלים צריך לדעת לקום וללמוד מטעויות והכי חשוב תאמינו בעצמכם, אתם מסוגלים לעשות הכל רק אם תאמינו בלב שלם שאתם יכולים. הדבר האחרון הוא להאמין שאתם טובים במה שאתם עושים, כי רק מן הנקודה הזאת אפשר להתקדם ולצמוח... ואיך אומרים השמיים הם הגבול."

אם גם לכם יש עסק בתחום היופי, אתם מוזמנים להכיר ולהתנסות בפלטפורמה של ברודקאסט לגמרי בקלות ובחינם. ככה אתם תוכלו להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב - לעזור לאחרים להיראות ולהרגיש טוב עם עצמם ואנחנו נוכל להתרכז במה שאנחנו עושים הכי טוב - לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בקלות.

אירס בראל מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מאת איריס בראל

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page