למה צריך שיווק לעסק? האם פרסום דיגיטלי מגדיל את הרווחים?
top of page
  • צוות ברודקאסט

למה צריך שיווק לעסק? האם פרסום דיגיטלי מגדיל את הרווחים?

בשוק התחרותי והדינמי של העידן הנוכחי עסקים לא מקבלים לקוחות על מגש של כסף. גם אם עסק מציע שירות איכותי במחיר אטרקטיבי, אף אחד לא מבטיח שיהיו לו את כמות הלקוחות הדרושה כדי שירוויח, כי כדי שלקוחות יגיעו הם צריכים לשמוע על העסק – וכאן נכנס לתמונה השיווק העסקי. בעלי עסקים צריכים להשקיע כיום לא מעט משאבים בשיווק, ולא פחות מכך חשוב למצוא את ערוץ השיווק המתאים לעסק שלהם.

מהי תכנית שיווקית לעסק?

תכנית שיווקית היא תכנית עסקית לכל דבר ולעיתים נכללת בתכנית עסקית כוללת לעסק. מטרתה של תכנית שיווקית היא למקד את פעולות השיווק של העסק, וזאת במטרה להרחיב את קהל הלקוחות ולהגיע לקהלים חדשים במינימום הקצאת משאבים. בתכנית שיווקית נקבעים ומיושמים רעיונות שיווקיים בהתאם לקהל היעד הרלוונטי של העסק שלכם.


איך עושים שיווק בעולם המודרני?

פעם עולם השיווק היה פשוט יותר והיו יחסית מעט ערוצי שיווק פוטנציאליים. עם כניסתה של האינטרנט לחיינו השתנה עולם השיווק מן הקצה, ובפרט מאז שהרשתות החברתיות התחילו לתפוס תאוצה. שיווק בכל ערוץ מצריך השקעת משאבים, ומכיוון שתקציב השיווק הוא בסופו של דבר מוגבל יש לבחור את ערוצי השיווק בחוכמה ובהתאם לעסק שלכם וקהל היעד הפוטנציאלי.

לא רק הפלטפורמה חשובה

בשיווק עסקי זה לא רק חשוב היכן אתם משווקים את העסק שלכם, ואם בחרתם בקמפיין בפייסבוק או בפרסום בגוגל. לא פחות מכך חשובים המסרים של השיווק וכיצד אתם מציגים את העסק שלכם לעולם. מסיבה זו תהליך השיווק חייב להתייחס לאופי הפרסום של העסק שלכם. במקרים רבים השיווק נעשה כחלק מתהליך מיתוג מקיף יותר, במסגרתו מתעמקים בזהותו של העסק, ערכיו, הגדרת הלקוח הפוטנציאלי וכדומה ובכך בונים את המותג העסקי.

תכנית שיווקית כוללת יישום של 4 טקטיקות מרכזיות:

  • מעקב אחרי המתחרים הישירים והכרת האסטרטגיה השיווקית שלהם

  • גלישה באתרים ופורטלים הקשורים לתחום עיסוקכם כדי להיחשף לטקטיקות שיווק חדשניות

  • מעקב אחר סטטיסטיקות ונתונים חשובים הקשורים לתחום עיסוקכם

  • עשיה וישום בפועל - להיות בתהליך של ניסוי מתמיד ולהבין שתמיד יהיו חלקים בפרסום שיצליחו יותר וכאלו שפחות. זה הרבה עניין של ניסוי וטעיה עד שמוצאים את השילוב החזק והמשתלם ביותר

חשוב לזכור בכל מה שקשור לשיווק, יש לעקוב באופן צמוד אחר היחס בין המשאבים שאתם משקיעים לתמורה שאתם מקבלים. תהליך שיווק הוא תהליך של ניסוי וטעיה, ולכן יש צורך להוציא את התקציב שלכם באופן מדוד על מנת שההשקעה הכספית תהיה אחראית ולקחת בחשבון שמדובר בתהליך ארוך טווח.



ברוב העסקים הדאגה לפרסום ושיווק, נדחים עד למצב שבו זרם הלקוחות וההכנסות נחלש ומתחילה להיווצר בעיית תזרים, רק אז בעל העסק מתעורר בבהלה ומתחיל לירות בהיסטריה פעילות שיווקית לכל עבר על מנת להגביר את זרם הלקוחות ולהחזיר בתקווה את הפעילות חזרה למסלול תקין.


זה כמובן מתכון בטוח לכישלון במקרה הרע ולחוסר יציבות כרוני במקרה הטוב...


בעל עסק שרוצה להצליח חייב לפתח מנגנונים טובים ששומרים על פעילויות שיווק קבועות מסודרות וסדירות, גם כשאין לו את מלוא תשומת הלב המלאה להקדיש לעניין.


הוא צריך סוג של טייס חצי אוטומטי, שמלווה אותו תמיד בפעילות, שממליץ ומכוון אותו בפעילויות הפרסום הכי רלוונטיות לתחום העסקי שלו ולמעשה מוודא שפעילות הפרסום ההכרחיות שלו לא יפלו בין הכיסאות ויתקתקו כל הזמן, גם כשהוא עמוס מעל הראש בהמון משימות אחרות הוא צריך לוודע - שיצאו לפחות 2 פוסטים בשבוע ברשתות החברתיות, שישלח ניוזלטר מקצועי ללקוחות פעם בחודש, שתופץ הטבה דו שבועית לקידום מכירות ושיהיה עדכון שוטף של האתר כדי לשמור על הנוכחות והדירוגים בגוגל...


מערכת ברודקאסט מלאה בשפע של פרסומים מוכנים לשימוש, המון רעיונות יצירתיים ותוכן שיווקי איכותי ואפקטיבי לכל התחומים ומכל הסוגים. ללקוחות שלכם מגיע לדעת ולהכיר את העסק שלכם באמצעות תוכן איכותי שתפרסמו, מבלי שזה יעלה לכם המון כסף והמון זמן.


✍️ תכנים מדוייקים עם מסר שיווקי חד לקהלי היעד שלכם

✍️ תמונות מעוצבות, דפי נחיתה מקצועיים, סרטונים מיתוגיים

✍️ תוכן מקצועי בדיוק בתחומי המומחיות שלכם, ברמה הכי גבוהה ✍️ מערכת ניהול לקוחות מתקדמת לשמירה על קשר צמוד וקבוע עם הלקוחות


ברודקאסט תעזור לכם לשמור על נוכחות דיגיטלית מנצחת 💪 עדיין לא הצטרפתם? ההרשמה עכשיו בחינם וללא התחייבות.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page