מבולבלים מהפרסום הדיגיטלי? בואו נעשה ביחד סדר בבלאגן! 😵‍
top of page
  • צוות ברודקאסט

מבולבלים מהפרסום הדיגיטלי? בואו נעשה ביחד סדר בבלאגן! 😵‍

יצרתם כבר נכסים דיגיטליים אבל לא יודעים מאיפה מתחילים?


יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק ואתם לא מספיקים לפרסם פוסטים בשיגרה? הקמתם אתר אבל עבר זמן מאז שעדכנתם בו תוכן? יש לכם לקוחות, אבל בפעם האחרונה ששלחתם להם ניוזלטר היה כתוב שם "חג שמח"?

מחפשים אתכם בגוגל ולא מוצאים?


אתם יודעים למה זה דומה? זה קצת כמו לקנות רכב ולא לתדלק אותו, כמו לקנות דירה ולא לרהט אותה או כמו לשים נעלי ריצה ולשבת בבית על הספה... 🙆‍♂️


אוקיי, בטח כבר הבנתם. נכון? 🙂


📌 זיכרו - נכסים דיגיטלים כמו אתר עסקי, דף פייסבוק או רשימת לקוחות יכולים לקדם אתכם רק אם עושים בהם שימוש ומעדכנים אותם באופן שוטף בתוכן מקצועי רלוונטי.


אז כנראה שעשיתם כמיטב יכולתכם, אבל עדין, זה לא מספיק עקבי ולא מספיק מקצועי ושם המשחק בפרסום הוא תדירות, איכות ועקביות.


הרבה עסקים בשלבים הראשונים של הקמת העסק וגם בשלבים מתקדמים יותר שבהם העסק צריך לגדול ולהביא עוד לקוחות מתמודדים עם האתגר של "להביא לקוחות" ומי שמצליח להבין אותו וליישם אותו טוב מצליח יותר עם הפעילות העסקית שלו.


רוב העסקים מבינים שהם צריכים "לפרסם" והם רוצים לקלוט "הרבה לקוחות", אבל לא תמיד מבינים את התהליך כיוון שהוא יחסית מורכב מהמון פרמטרים שונים (איפה לפרסם? מה לפרסם? למי לפרסם? מי יראה את הפרסום? כמה זה עולה? ועוד שאלות רבות)



👈 מערכת הפרסום של ברודקאסט כאן בשבילכם, כדי לעזור לכם בכל מטלות השיווק הרבות שנדרשות כיום כדי להצליח לג'נגל בין כל המשימות.


כדי לספק לכם מצד אחד פוסטים מעוצבים, כתבות תוכן, דפי נחיתה מקצועיים וסרטונים שיהפכו אתכם למומחים בתחום שלכם ומצד שני שתוכלו להפיץ אותם בקליק מהיר אחד לכל הערוצים החשובים - פייסבוק, גוגל, לאתר העסקי ולרשימות התפוצה שלכם


אז זה ממש לא משנה באיזה תחום אתם מתמחים, צוות הקריאטיב שלנו כבר חשב, כתב, עיצב והכניס עבורכם לגלרייה את התוכן הטוב ביותר עבורכם והכל מוגש לכם בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כדי שכל אחד יקבל את התוכן הכי מדוייק ומותאם עבורו.


איך אנחנו בטוחים בכך? כי אנחנו עושים את זה כבר לאלפי עסקים במגוון תחומים – וזה עובד פגז!

אל תפספסו ותישארו מאחור... הגיע הזמן להתקדם למערכת הפרסום של ברודקאסט


מערכת הפרסום של ברודקאסט זאת מערכת גאונית! היא נבנתה במיוחד עבור עסקים שאין להם הרבה זמן והם לא מוכנים לשפוך אלפי שקלים על משרדי פרסום מצד אחד ומצד שני הם גם לא רוצים להתפשר על איכות הפרסום שלהם והם רוצים לקבל את הטופ. במערכת הם מקבלים את התוכן העיצובי הכי חזק, מערכת לגיוס ושימור לקוחות, אתר עסקי והכל בחבילה אחת מאוד משתלמת וללא מחויבות.


ואם אתם עדין מתלבטים, אם הגעתם למקום הנכון, אתם מוזמנים לקרוא מה הלקוחות שלנו מספרים על המערכת - https://broadcust.co.il/reviews


קל. משתלם. ברודקאסט




יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page