מה המטרה של הפוסטים שלך?
top of page
  • צוות ברודקאסט

מה המטרה של הפוסטים שלך?

אחד הדברים הראשונים שנעשה כאשר ניגש לייצר קמפיין פירסומי ללקוחות זה להגדיר את מטרתו, כי מאחורי כל פירסום ולא משנה אם בדיגיטל או באופליין, תמיד תעמוד מטרה אותה המפרסם מנסה להשיג.


פרסום שמטרתו קידום מכירות יש לכם מוצר/שירות מסוים שתרצו לדחוף קדימה? אתם צריכים לייצר קמפיין שמטרתו "קידום מכירות" הקמפיין יהיה מעוצב ומותאם במסרים שלו לטובת המטרה הזו בלבד, לקדם מכירות של מוצר/שירות נבחר! אנחנו לא נכניס למודעת "קידום מכירות" מידע שלא מקדם בצורה ישירה את המבצע.


דוגמא נוספת יכולה לבוא בסגנון של "תוכן מיתוגי" כי במקרים מסוימים מטרת הפירסום הבא שלכם לאו דווקא תהיה קידום מכירות (מה?! זו לא תמיד המטרה? לא!) כדי להצליח חשוב לזכור למתג את עצמכם! להפוך שם למותג וכזה שהקהל הרלוונטי מכיר ומתחבר אליו. לכך נצטרך לייצר קמפיין אשר בנוי על עקרונות המיתוג, החל מהמסר ועד הצבעים וסוג התוכן.

פרסום מסוג "תוכן מקצועי"

אז מה המטרה שעומדת מאחורי המושג "תוכן מקצועי" ? לא כל תוכן אמור להראות 'מקצועי'? בהחלט כן!

אבל במקרה זה הכוונה איננה תוכן שנראה מקצועי, כוונת המשווק במקרה הזה היא לתוכן שמטרתו לחשוף את המקצועיות שלכם! להראות לכולם את הניסיון, הידע, התובנות והמקצוענות שצברתם לאורך הקריירה שלכם. זיכרו! תוכן מקצועי זה אחד הדרכים האידיאליות לגרום לקהל שלנו להבין שאנו ה-מומחים בתחומינו


רוצים לדעת איזה עוד מטרות ואפשרויות של אסטרטגיות פירסום קיימות? הירשמו לברודקאסט וקבלו גישה לאלפי תכנים מוכנים ומותאמים בדיוק למטרה הבאה שלכם! http://cust.at/10 מערכת הפרסום של ברודקאסט להכין אספרסו במכונת הקפה שלכם, זה קל ונוח? ניקוי הבית עם השואב הרובוטי? לחמם מים מראש למקלחת בחורף? להדליק את האור כשחשוך? טוב אנחנו חושבים שכבר הבנתם - לעשות פעולות יומיומיות, דברים שפעם היו מסובכים, קשים ודורשים מאמץ וזמן רב, היום, זה קל ופשוט, נכון?


אבל רגע, למה שזה לא יהיה כך עם הפרסום שלכם? אז זהו שזה בדיוק ככה ללקוחות עם מערכת הפרסום של ברודקאסט! פרסום תוכן מדויק ומעוצב, וניהול התקשורת הפרסומית עם הלקוחות בצורה קלה נוחה ומהירה.


וגם לכם מגיע מערכת בדיוק כזאת לפרסום שלכם! להרשמה חינם ולהדגמה מיידית לחצו פה >> http://cust.at/10


יש לכם עוד 5 דק'? הכירו את ברודקאסט עם סקירה מקצועית מקיפה והמלצה חמה מאחד מכתבי הטכנולוגיה הבולטים ביותר כיום




יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page