מה זה פיקסל, למי הוא מתאים ואיך מייצרים אותו? הגיע הזמן לעשות סדר!
top of page
  • erel09

מה זה פיקסל, למי הוא מתאים ואיך מייצרים אותו? הגיע הזמן לעשות סדר!

אז כדאי שתכירו את הפינה החדשה שלנו "פיסת מידע חשובה - במיני' חפירה" 🥳





👈 והשבוע: מה זה "פיקסל"? מי צריך אותו? איך מייצרים אותו?


כל התשובות לפניכם בפחות מ 200 מילים!


מה זה פיקסל?

פיקסל הוא מנגנון המאפשר "לסמן\לצבוע" לקוחות, על מנת שאתם (בעלי העסק שמעוניינים לפרסם מדויק) תוכלו להשקיע את המשאבים והאנרגיה שלכם בלקוחות ה"חמים" ביותר - גולשים שכבר התעניינו במוצר/שירות שלכם או דומה לו.


הפיקסל הינו קוד (שמכיל מספר זיהוי) שמקבלים מהפייסבוק ו\או מגוגל, שאותו ניתן להטמיע בדפי נחיתה, אתרי תדמית וכד'. ובעזרתו ניתן ליצור קמפיינים ממומנים אשר יחשפו לאותם לקוחות שביקרו אצלכם באתר או בדף הנחיתה (ולכן סומנו על ידי הפיקסל שלכם) ולהציג להם את הפרסומים שלכם במקומות שונים במהלך "השיטוט" שלהם ברחבי הרשתות החברתיות.


מי צריך אותו?


כל מי שעושה קמפיין ממומן ברשתות החברתיות או בגוגל (או מי שמעוניין להתחיל).


הפיקסל נותן לנו אפשרויות להרצת קמפיינים מדויקים לאנשים הנכונים ועבודה נכונה איתו לאורך זמן תגדיל התוצאות שנקבל. את הפיקסל צריך להטמיע בכל נכס שלכם כדי לצבוע כמה שיותר גולשים על ולהגדיל את המידע שנצבר עבורכם לשימוש עתידי.



איך מייצרים אותו?


נכנסים למדריך הבא מהפייסבוק ועוקבים אחר הצעדים הפשוטים https://bit.ly/HOWTO-PIXEL לאחר מכן מכניסים אותו למערכת הפרסום שלכם בברודקאסט https://bit.ly/BC-PIXEL


יש לכם פיקסל מוגדר/יצרתם עכשיו פיקסל לראשונה? מגיעה לכם הטבה🎁! צרפו לנו את המזהה שלו בוואטסאפ למספר בלינק המצורף למטה וקבלו מאיתנו תוכן מתנה עם הפיקסל שלכם מוטמע בתוכו https://bit.ly/03-5661525


עדיין לא מתכננים לייצר קמפיין ממומן? חכו לטיפ הבא!🎯

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page