כיצד תהפכו לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים לאורך זמן
top of page
  • צוות ברודקאסט

כיצד תהפכו לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים לאורך זמן

לא כל לקוח מתעניין אשר יוצר עם קשר עם העסק, הופך ללקוח משלם. אצל רוב העסקים אחוז הלקוחות אשר הופכים למשלמים נע בין 10% ל- 20% מכלל הלקוחות המתעניינים. היות ובדר"כ יצירת תנועת לקוחות מתעניינים דורשת השקעה רבה, הרי שהעלאת אחוז המשלמים תוביל להפקת המירב מן התנועה הזו ותעזור לנו למקסם את הכנסות העסק. 🏆



אחת הטעויות הנפוצות אצל עסקים רבים היא שכאשר לקוח מתעניין לא הופך מייד (או תוך מספר ימים) ללקוח משלם, לא מתבצעת תקשורת נוספת עם אותו הלקוח ולמעשה ההשקעה הראשונית בו יורדת לטמיון. נקודה נוספת ולא פחות חשובה היא, שגם עבור אותם לקוחות שהפכו בסוף ללקוחות משלמים, תקשורת שוטפת ומתמשכת תאפשר רכישות חוזרות שלהם בעתיד. רכישות אלו, גם אם יתבצעו חודשים רבים לאחר הרכישה הראשונית, תאפשרנה הכפלה משמעותית של היחס בין ההשקעה בלקוח לבין ההכנסה ממנו. 🔥


🎯 עדיין לא הצטרפתם למערכת ברודקאסט❓ הצטרפו עכשיו בהרשמה מהירה ובחינם


עבודה עם מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט

מערכת ניהול לקוחות, מעבר לכך שהיא מאפשרת לכם לנהל ולארגן את הלקוחות שלכם בצורה מסודרת, מאפשרת גם לייצר תקשורת שיווקית ממוקדת עם כל לקוח ולקוח לאורך זמן. את התקשורת הזו ניתן לקיים גם בהתאם לסוג הלקוח וגם בהתאם לאירועים שונים וכך למעשה לשמור על קשר שוטף אשר יגביר את הסיכוי להפיכת הלקוח למשלם ולהפיק הכנסה חוזרת ונשנית מהלקוחות שלכם.


ישנן המון כלים כיום לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם בצורה שוטפת, ריכזנו עבורכם כאן את 5 הדרכים הכי אפקטיביות לעשות זאת:


1. פרסום ושליחה של תוכן מקצועי - מעבר לשימור הקשר עם הלקוח, שליחת חומר מקצועי טוב בצורת מאמרים ודפי נחיתה תחזק את המיתוג שלכם כאוטוריטה מקצועית בתחום. חשוב שתכנים אלו ישלחו בעיקר כניוזלטר בצורה עקבית (באימייל ב SMS ובווטסאפ) לפחות פעם בחודש.


2. ברכה ללקוחות ביום ההולדת - מי לא אוהב שזוכרים אותו? יצירת מנגנון שליחה אוטומטית של ברכת יום הולדת ללקוחות שלכם יעזור להם לזכור אתכם בחזרה.


3. ברכות חג שמח - שליחת ברכה מיוחדת בחגים ובאירועים משמעותיים כמו ראש השנה, פסח, שנה אזרחית וכו' תעזור לכם להשאר במודעות הלקוחות שלכם בצורה תכופה יותר.


4. עדכונים ומידע - כדאי וחשוב לעדכן את הלקוחות בשינויים, חידושים ומידע חשוב בתחום או בעסק שלכם - מוצרים חדשים, שעות פתיחה שהשתנו, עדכוני חקיקה, עדכוני מיסוי, תחום חדש שהעסק נכנס אליו, הודעה על יציאה לחופשה וכו'


5. מבצעים והטבות - אם יש לכם מבצעים והטבות אטרקטיביים למוצרים או השירותים שאתם מספקים, חשוב שתפרסמו אותם גם כניוזלטר (גם כאן דרך אימייל, SMS ווטסאפ) וכך תוכלו להגיע לכלל הלקוחות שלכם בצורה יעילה. שימו לב כי מבצעים והטבות המנוהלים בצורה חכמה, מאפשרים בנוסף להגדלת ההכנסות מכל לקוח, גם להגביר את החיבור של הלקוח אליכם לאורך זמן.


ניהול לקוחות בברודאקסט


את כל האפשרויות הנ"ל ניתן לבצע בקלות ובפשטות עם מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט, את הלקוחות שלכם ניתן לטעון למערכת באמצעות ייבוא לקוחות מחשבון ג'ימייל או באמצעות שליחת קובץ לקוחות לייבוא. באפשרותכם כמו כן לשלוח ישירות קישורי הצטרפות ללקוחות בווטסאפ או להפעיל מנגנון של שליחת SMS חוזר. מנגנונים אלו יציגו ללקוחת דף קליטת פרטים אשר יכניסו אותם באופן אוטומטי למאגר הלקוחות שלכם.


במידה ותרצו לשמוע עוד פרטים על אפשרויות הניהול הלקוחות ועל ניהול התקשורת השיווקית איתם, אתם מוזמנים להכיר ולהירשם עכשיו - ההרשמה בחינם


••

•••


מוזמנים לבקר גם ב:

🔍 מרכז העזרה, כדי להפוך למקצועני ברודקאסט ולהפיק את המירב מהעסק 👈🏼 https://bit.ly/BC_HelpCenter

🎦 יו-טיוב, כדי להעמיק את הידע שלכם עם סרטונים ומדריכים מקצועיים 👈🏼 https://bit.ly/BC_YouTube

🤳🏼 אינסטגרם, כדי להכיר אותנו ולגלות מי האנשים מאחורי ברודקאסט 👈🏼 https://bit.ly/BC_Instagram


עדיין לא לקוחות של ברודקאסט❓ הצטרפו עכשיו בהרשמה מהירה ובחינם

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page