מתי כדאי לבעל עסק לפנות ליועץ שיווק מקצועי?
top of page
  • אור עמוסי

10 סיבות למה כדאי למשווקים ויועצי שיווק מקצועיים לעבוד בשילוב עם ברודקאסט


בשנת 2017 יותר מתמיד, אנו חיים בעולם טכנולוגי ומתקדם, בו מועברים במהירות מסרים שיווקים ללקוח באופן שוטף ומתמשך - כל יום, כל היום. בשל החשיפה הגבוהה למדיה הדיגיטלית כולנו צורכים שפע של תוכן שיווקי על בסיס יומי מפלטפורמה אחת או יותר.

ברודקאסט - מתי כדאי לפנות ליועץ שיווק

הזמינות שלנו למסרים שיווקיים בתור לקוחות, עלתה בצורה משמעותית בשנים האחרונות. התפתחות מהירה זו מצריכה מהעסק המפרסם להתאים את עצמו ולהעלות הילוך כדי להתאים את קצב השיווק שלו לאופי הפלטפורמות ולכמות המסרים הגבוהה והמהירה העוברת בהם.

בעל עסק שישכיל להבין כמה שיותר מוקדם את הצורך המתהווה בפעילות השיווקית מול הלקוחות, יוכל למנף את עצמו ולהגיע לתוצרים עיסקיים גבוהים מאלו שהופקו עד כה.

ברוב המקרים ישנן 4 סיבות נפוצות ועיקריות המונעות מעסק ליצר ולתפעל בעצמו את הפעילות השיווקית, במקרים אלו אנו בברודקאסט נמליץ לו לשקול ולפנות ליועצי שיווקי מקצועיים.

מהם 4 הסיבות שמובילות בעלי עסקים לפנות ליועץ שיווק מקצועי ?

1. פער בידע הנדרש - לא כל בעלי עסקים נולדו עם מקלדת ביחד אחת ועכבר ביד השניה, וישם בעלי עסקים שחווים קושי או חסמים טכנולוגיים בשימוש במחשב - עולם המדיה והשיווק הדיגיטלי טומן בחובו הזדמנויות שיווקיות רבות, אך אלו דורשות ידע, הבנה וגישה טכנולוגית.

במקרים בהם בעלי העסקים מתקשים בתפעול בסיסי של המחשב ואינם יודעים כיצד להתנהל בצורה אופטימלית בזירה הדיגיטלית סביר שהדבר יצור פער. כמות החומר והידע שצריך לאסוף על מנת להצליח לייצר פעילות שיווק טובה ומצלחת הינה רבה ולא לכל עסק יש את הרקע התאורטי והמעשי לבצע אותה.

2. עדין אין לקוחות - מזל טוב! המסע להגשמת החלום החל ועכשיו אתם הבוס של עצמכם, אבל הזירה השיווקית חדשה לכם ולפיכך אינכם יודעים מהיכן צריך להתחיל – במקרים בהם העסק קטן מידי וחסר ניסיון או שהוא עדין אינו פועל שיווקית במדיה ועליו להתחיל מאפס, ייתכן שיהיה לו קושי רב להתניע ולקדם בצורה משמעותית את הפעילות השיווקית, דבר שיהווה חסם התחלתי מאוד משמעותי.

3. אין לי זמן ! - העסק פורח והמצב יכול להיות נהדר, כבר יש פעילות עיסקית משמעותית ומעגל הלקוחות הולך וגדל, אך עם גדילת העסק נוצרו משימות רבות חדשות ולכן ייתכן שיהיה קושי בהשקעת הזמן והמשאבים המתאימים בפרטים הקטנים אך המשמעותיים שיש לשים אליהם לב בביצוע פעילות שיווקית בהיקף נרחב.

מצב בו העסק גדול מידי וצריך עזרה עם עומס המשימות, צריך להדליק נורה אדומה ולאותת לעסק שעליו למצוא בהקדם פתרונות שיעזרו לו להמשיך ולבצע את הפעילות השיווקית הטובה שהביאה אותו להצלחה.

4. לא אוהבים לשווק – רוב בעלי העסקים מעולים בתחום תפעול וניהול העסק בפועל, ויודעים איך בדיוק לבצע את הפעילות המקצועית בצורה מושלמת, אך רובם מזניחים את הפן הפרסומי והשיווקי מסיבות של חוסר עניין, צניעות, חוסר רצון להתבלט ולפאר את בית העסק. חוסר ידע והבנה של חשיבות הפעילות השיווקית והדרך הנכונה והאפקטיבית לבצע אותה בצורה אותנטית יכול לפגוע משמעתית ביכולת התפתחות העסק

בכדי להתמודד עם מכשולים אלו ולהביא את בית העסק לחשיפה מירבית, עסקים רבים פונים ליועצי שיווק מקצועיים בכדי שייסעו להם. מטרתם של יועצי השיווק היא לבנות לעסק תוכנית שיווק בראיה שנתית. תפקידם לסייע לעסקים בביצוע אופטימלי של הפעילותם השיווקית, בתכנון נכון ומדוייק והוצאתו לפועל בצורה יעילה ככול שניתן ומפולחת היטב.

מאחר ואנו בברודקאסט, מכירים מקרוב את מגוון תחומי האחריות של יועץ השיווק, חשבנו רבות כיצד באמצעות הידע הטכנולוגי והנסיון השיווקי שצברנו, אנו יכולים לסייע ולהקל על עבודתם של יועצי השיווק. ובכך לאפשר להם ביצוע של הפעילות בצורה טובה וקלה יותר, והחשוב מכל, לאפשר להם התרחבות עסקית מהירה יותר שתוביל לעבודה עם מספר גדול יותר של עסקים במקביל.

אז למה כדאי למשווקים ויועצי שיווק מקצועיים לעבוד בשילוב עם ברודקאסט ? ריכזנו בשבילכם את 10 הסיבות המרכזיות לכך :

1. ממשק ניהול מתקדם - מערכת ברודקאסט מאפשרת למשווקים טיפול רוחבי ואופקי בעסקים אותם הם מלווים בפעילות השיווקית – מערכת ניהול העסקים מאפשרת בקרה וקבלת נתוני פעילות על כלל העסקים וכן ניהול ספציפי של כל עסק בנפרד. לכל עסק אזור ניהול משלו הכולל בתוכו מאגר אפשרויות בקרה מתקדמות.

2. מידע שוטף ועדכני - אזור ניהול העסקים נבנה תוך מחשבה על המשווק ועל הדרך בה יוכל לעקוב אחריו לקוחותיו בצורה אופטימלית. התצוגה הינה בפורמט של 'זרם אירועים', Feed, שמראה בדיוק מה קורה עם כל עסק בכל רגע נתון.

3. הבנה עמוקה יותר של פעילות הלקוחות - קיים מעקב ובקרה אחר התנהגות הלקוחות של כל בית עסק, דבר המספק ליועץ תמונה ברורה על צורכי קהלי היעד ובנייה נכונה וממוקדת יותר של הפרסומים הבאים של בית העסק.

4. ממשק הניהול המתקדם מאפשר 'מבט על' על פעילות הלקוחות ברמה כוללת וברמה פרטנית וכניסה מהירה לחשבון של כל עסק הממשק מציע מגוון פתרונות טכנולוגיים להבאת לקוחות חדשים

5. במערכת ברודקאסט מוצעים פתרונות טכנולוגים לכלל צרכי המשווק, שליחה אוטומטית של תוכן ומסרים, בקרה וניתוח נתונים ועוד.

6. למשווק יכולת לניצול מקסימלי של הפייסבוק בזכות ניהול מועדון לקוחות משולב עם הפייסבוק וחיבורו של הממשק לעמוד העסקי - מאחר ואנו מודעים לכח הרב שיש לפייסבוק ולקשרים הרבים הקיימים בו אנו שואפים תמיד לחשיפה ומעורבות מירבית של כלל לקוחותינו בפלטפורמה זו. מתאפשרת בקרה על הלידים המגיעים מדפי הפייסבוק והמשך הפעילות השיווקית המתבצעת בהם באופן אוטומטי בצורה של הודעות הנעה לפעולה אוטומטיות, שמירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים ועוד.

7. יכולת סינרגיה גבוהה בין הפייסבוק ל CRM - הממשק מאפשר סנכרון בין התוכן המועבר בפייסבוק לזה המפורסם בשאר הפלפורמות של בית העסק. יכולת זו מאפשרת פרסום איכותי ואפקטיבי השומר על קו אחיד בכלל הפלטפורמות ומחזק את כוחו של המסר על הלקוח.

8. ברודקאסט מספקת פתרון הוליסטי למרחב הפעולות השיווקיות הנדרשות לעסק – הממשק מרכז שליטה ובקרה על מגוון תחומים כגון; עיצוב ותכנון קמפיינים, יצירת קמפיינים מתוזמנים, ניהול מועדון לקוחות, עריכת דף עסקי, שליחת הודעות קבוצתיות ועוד.

9. לכל סוג של עסק קיים בממשק מאגר איכותי של רעיונות, קריאטיב, קופירייטינג ותוכן שיווקי מוכן, שנבחר בקפידה ונערך על ידי מיטב המוחות. המאגר מתעדכן בצורה שוטפת וערוך לשינוי והתאמה בקלות לפי צורכי המשווק.

10. לוח שנה שיווקי מוכן – הממשק מציע לוח שנה בו מצויינים כלל האירועיים האקטואלים שעל המשווק לשים אליהם לב בתכנון הפעילות השיווקית. קיימים מגוון עיצובים וקראיטיב מוכנים לכל חג, אירוע ועונה על לוח השנה, אלו מתוכננים לנוחיות המשווק ובנויים לשינוי והתאמה בקלות. מאגר קמפיינים נרחב שכזה מסייע בצורה מקסימלית להפחתת העומס הקיים בעבודתו של היועץ השיווקי והבטחה שאף קמפיין פוטנציאלי לא מתפספס כתוצאה מכך.

המרכיב הראשון מאפשר לבעל העסק לבצע בעצמו את הניהול השוטף של הלקוחות באמצעות CRM מתקדם בשילוב עם תוכן מעוצב וממותג המאפשר להעניק ללקוחות, תוכן עדכני, מקצועי ומעניין שמטרתו להניע את הלקוחות לפעולה וזאת על מנת לחזק את הקשר השוטף עם הלקוחות.

המרכיב השני מאפשר ליועץ השיווקי, להתוות לעסק תוכנית שיווק אסטרטגית ולסייע בביצוע אופטימלי של הפעילת השיווקית, בעזרת תכנון נכון ומדוייק והוצאתו לפועל בצורה מהירה, יעילה ומפולחת היטב ובנוסף לקבל נתונים ודיווחים מהמערכת על פעילות העסק שעוזרת לו להבין בכל רגע נתון מהו המצב של על קמפיין שיווקי שרץ.

במערכת של ברודקאסט קיימים לכל תחום עיסקי, מאות רעיונות וקמפיינים מעוצבים ומנוסחים, בכל תחום עיסוק אפשרי, הקמפיינים מוכנים ומותאמים לעולם התוכן הספציפי של כל בית עסק

התוכן הרב מאפשר לקבל רעיונות חדשים, מרחיב ומגרה את אופק החשיבה, וכך ניתן יותר בקלות לייצר תוכן חדש בדרכים שונות ומפתיעות. במערכת ברודקאסט קיימים סוגי תוכן שונים כגון קמפיינים לימי הולדת, קידום מכירות, קמפיינים לעונות ולחגים, מועדון לקוחות ועוד

הקמפיינים במערכת מתעדכנים מידי שבוע, לאורך כל השנה וכמובן שניתנים לעריכה ושינויי בקלות, על מנת לאפשר ולייצר לכל עסק את המיתוג האישי והייחודי שלו.

מאת אור עמוסי

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page