יופי של שיווק באינסטגרם - בעלת מכון ביוטי? הגיע הזמן להתקדם לאינסטגרם
top of page
  • איריס בראל

יופי של שיווק באינסטגרם - בעלת מכון ביוטי? הגיע הזמן להתקדם לאינסטגרם ולהקפיץ את השיווק של העסק שלך


עד לפני פחות מעשור הרשתות החברתיות שימשו בעיקר לצרכים חברתיים ואישיים, כיום עסק שאין לו חשבונות ברשתות החברתיות, כנראה לא קיים. בשלב מסוים הרשתות החברתיות הפכו ממקום בו אנחנו משתפים את החברים שלנו לכלי שיווקי לכל דבר. כיום, לכל עסק שמכבד את עצמו יש לפחות חשבון פעיל אחד ברשתות החברתיות, לרוב יהיה זה פייסבוק או אינסטגרם. כאשר עולם העסקים הבין מהו כוחו של פוסט ויראלי, החלו עסקים רבים לשווק את עצמם דרך הרשתות החברתיות ובשנים האחרונות, הזירה החמה ביותר לשיווק אונליין של העסק מתקיימת דווקא באינסטגרם.

למה? עם התפתחות הטכנולוגיה, כשיש לנו גישה לכל פיסת מידע דרך הטלפון, הלפטופ או הטאבלט, רובנו נעדיף לצרוך אותו בצורה כמה שיותר מהירה ונגישה. לא מעט פעמים תהיה לנו פחות ופחות סבלנות לקריאת טקסטים, ולרוב דווקא נעדיף מידע ויזואלי - סרטונים ותמונות. מיותר לציין שפוסטים בפייסבוק המכילים תמונות יקבלו הרבה יותר תגובות, לייקים, חשיפה ותשומת לב. לכן, כל אלו, בשילוב עם רכישת אינסטגרם בידי פייסבוק, הביאו לעלייה מטורפת במספר המשתמשים בה.

יש לך כבר חשבון אינסטגרם?

אז אם יש לך מכון יופי, את חייבת שיהיה לך חשבון אינסטגרם. בכלל לכל עסק - גדול או קטן, חדש או ותיק, מומלץ שיהיה חשבון אינסטגרם פעיל ועובד. הפעילות באינסטגרם מאפשרת לנו לחשוף את העסק בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים (באמצעות חשיפה וטרגוט לקהלי יעד) ולתחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים, שיוכלו לעקוב אחריו.

לבעלות עסקים בתחום היופי והטיפוח כדאי אפילו לשווק באינסטגרם על בסיס יומי, משום שעסקים אלו מספקים שירותים שתוצאתם ויזואלית ונראית לעין באופן מיידי - ומה טוב יותר ממראה עיניים?

אז בשביל שהעסק שלך ימשיך להצליח, ריכזנו עבורך טיפים לשיווק באינסטגרם למקצועניות יופי אמיתיות.

איזה תוכן להעלות?

לפני שנדון באיזה תוכן להעלות לאינסטגרם העסקי שלך, חשוב להכיר את סוגי התכנים: תמונות סטילס, וידאו וכמובן הלהיט התורן - הסטורי.

תמונות סטילס - מומלץ להעלות עבודות נבחרות בתחום הביוטי, תמונות של לקוחות מרוצות וממליצות, מוצרים שנעשה בהם שימוש בעסק ויוכלו לעניין את הלקוחות ותמונות אווירה מבית העסק, שיגרמו ללקוחות לרצות להגיע שוב ויביאו לקוחות חדשים. חשוב לזכור שכל התמונות שתעלי יישמרו בחשבון.

וידאו - כמו שאת בטח יודעת, סרטונים מוכרים אפילו יותר טוב מתמונות, אז לגמרי מומלץ להעלות גם סרטונים לאינסטגרם העסקי שלך, אבל חשוב לזכור שהאינסטגרם מגביל את אורך הוידאו. גם פה את מוזמנת להעלות תכנים הקשורים למכון היופי שלך, כמו סרטוני המלצות של לקוחות או אפילו עבודה שאת מבצעת בלייב, אבל חשוב שהם יהיו קצרים וממוקדים.

סטורי - היום חלק ניכר מהפעילות באינסטגרם, מתבצע בסטורי. היות והסטורי זמין רק למשך 24 שעות, הוא מאפשר להעלות סיפורים מחיי היום יום או מבית העסק, בצורה שאמורה להיות קצת יותר קלילה ויומיומית. כמובן שאת יכולה גם להעלות את אותם התכנים שהיית בוחרת להעלות בעמוד, אבל בשל היותו תוכן עם תוחלת חיים קצרה, הוא יכול להוות הצצה לחיים הפרטיים שלך כאדם וכבעלת עסק וכמובן שבנוסף תוכלי לעצב אותו ולשחק עם הממשק כרצונך. אם את מעצבת גבות, תוכלי לצלם סרטון של לקוחה ממליצה לאחר הטיפול על השירותים שלך ואפילו סתם תמונה של שתיכן משתעשעות בסלפי חמוד. דבר נוסף שמאפשר הסטורי הוא הצצה לחייך האישיים, מה שממש יכול לעזור לקרב את הלקוחות אלייך יותר. כקוסמטיקאית, לקוחותייך ישמחו לראות את שגרת הטיפוח היומית שלך ותוכלי לפרסם בסטורי מפעם לפעם תמונות, סרטונים ותוכן כתוב, שמספר עליה כל פעם מזווית אחרת. אם תרצי לשמור את התכנים שאת מעלה לסטורי, תוכלי לייצר תיקיות מיוחדות ולשמור את כל התמונות והסרטונים שאת מעלה לפי נושאים, ככה הלקוחות יוכלו להיחשף אליהם גם אחרי שעברו 24 שעות ולחזור אליהם במידת הצורך.

האשטגים - תיוגים

האשטגים הם אחד מכלי השיווק והפרסום החזקים ביותר באינסטגרם. כן, הסולמיות האלה עם המילים ללא רווחים, יכולות לעשות פלאים לחשיפה שלכם. ניתן להוסיף האשטגים בכל סוג של תוכן - בתוכן הזמני בסטורי ובתכנים הקבועים. תוכן עם האשטג יקבל בהכרח חשיפה רבה יותר, משום שאנשים מחפשים גם מכוני יופי לפי המילים המופיעות בכל מיני תיוגים לאינסטגרם. למשל, כאשר לקוחה פוטנציאלית מחפשת מכון יופי שעושה גם ג'ל מניקור, סביר להניח שהיא תחפש לפי האשטאגים כדוגמת #מניקורגל או באנגלית #gelpolish.

איך להתאים האשטגים איכותיים לעסק שלך?

ישנם האשטגים כלליים ונרחבים ואחרים ספציפיים ומתאימים לתחומים שונים. כאשר את רוצה למצוא את התיוגים האידאליים לעסק שלך, תוכלי לחפש באינסטגרם האשטגים שונים ולקבל מידע כמה פעמים כל אחד מהם תויג.

האשטגים של נושאים רחבים יתויגו כמובן פעמים רבות ומומלץ להשתמש בכמה שיותר האשטגים שיש בהם בין 50k למיליון תיוגים. לחיצה על האשטאג בתמונה כלשהי בה הוא מתויג, תעביר אותנו למסך עם כל התמונות שהוא מתויג בהן, בו מופיע גם ערכו המספרי של האשטאג (שזה למעשה כמות התיוגים הקיימים למילה). בתחתית המסך יופיעו הצעות לתיוגים נוספים הרלוונטיים לתחום, מהם נוכל לקבל השראה ולהוסיף אותם גם לתמונות שלנו.

כמו בדוגמה הזו:

מבחינת האשטגים לתחומים ספציפיים יותר, מומלץ להשתמש באלו שקיבלו 10k-100k תיוגים.

טיפ חשוב - מספר ההאשטגים המומלץ לפוסט תמונה/וידאו הוא 15-25. (ראו צילום מסך להמחשה)

אז תרשמו ותוסיפו בחופשיות כמה שיותר, יותר טוב.

ככה כדאי לעשות את זה:

אז בגלל שרצינו לעזור לכם, אספנו עבורכם מספר האשטגים מומלצים בתחום היופי באינסטגרם:

עיצוב שיער:

איפור:

הסרת שיער:

איפור קבוע:

מיקרובליידינג:

סלון כלות:

מניקור:

פדיקור:

שיזוף:

עיסוי:

תיוגים כללים לתחום היופי:

תחזוקה יומיומית

מעבר ליצירת התמונות, הווידאו, הסטורי וכמובן התיוגים הנכונים והמדויקים של כל תוכן שאת יוצרת, על מנת ליצור חשיפה ומעורבות בעמוד האינסטגרם העסקי שלך, חשוב לשמור על תחזוקה יומיומית של החשבון, כיוון שאי אפשר לדעת מתי לקוח יכול להתעניין בנו.

לסיכום, אין ספק שהאינסטגרם מהווה כלי חזק במיוחד לשיווק מכון היופי שלך, אך חשוב מאוד לדעת להשתמש בו בצורה נכונה - לייצר תכנים מעוצבים ואיכותיים, באופן תדיר ולפעמים יומיומי. המערכת של ברודקאסט מעמידה לרשותך תמונות מעוצבות ומגוונות, רעיונות ייחודיים המתחדשים לעיתים קרובות, תמונות מעוצבות המלוות בגרפיקה מתאימה, סרטונים ודפי נחיתה עם טיפים מקצועיים המתעדכנים באופן אוטומטי. היופי במערכת של ברודקאסט הוא שהיא עובדת בשבילך כל הזמן - דואגת שהלקוחות יראו אותך, משווקת עבורך, שומרת על קשר עם לקוחותיך ומייצרת לך נוכחות ופעילות לאורך כל השנה מבלי שתצטרכי לעשות זאת בעצמך.

יש לך שאלה נוספת? הצוות המופלא של ברודקאסט ישמח לענות לך, לשתף אותך בטיפים וכל מה שיעזור לך לקדם את הפעילות השיווקית והעסקית של מכון היופי שלך.

מאת: איריס בראל

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

​​

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page