תוכן אותנטי ותוכן מקצועי - שילוב מנצח לעסק שלכם
top of page
  • מזי שמעיה-לידני

שילוב תוכן אותנטי ותוכן מקצועי - פרסום מנצח לעסק שלכם


בטח גם אתם שמעתם מכל מיני יועצים, משווקים ומנהלי פרסום על חשיבות השיווק הדיגיטלי לעסק שלכם ועל כך שלא מספיק לפרסם "סתם" פוסטים וחשוב לשלב בין תוכן אותנטי של העסק שלך ותוכן מעוצב ומקצועי. בטח גם אתם שאלתם את עצמכם יותר מפעם אחת "למה הם בעצם מתכוונים?"

אז לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב שנבין שכל מי שאומר לכם שהשיווק הדיגיטלי חשוב להצלחת העסק שלכם, בטוח צודק. עולם השיווק והפרסום הוא עולם מופלא, הטומן בתוכו ידע רב ופעילות עקבית ונכונה יכולה להניב לעסק שלכם תוצאות מדהימות. אבל דבר ראשון, חשוב להבין ששיווק הוא תחום רחב וגדול שצריך קודם כל להבין בו.

חשיבות התוכן המדויק עבור העסק שלכם/ ברודקאסט

הגיע הזמן להתפקס ולהתמקד

כבעלי עסקים אתם מתמודדים עם כל ההיבטים בעסק שלכם וזה יכול לכלול - מענה ללקוחות, קביעת תורים, ניהול עובדים, טיפולים בנושא הפיננסי, הזמנות של ציוד וסחורות והליכה להשתלמויות והדרכות שיעזרו לכם להישאר מעודכנים. לצד כל אלה, ישנם כמה דברים נוספים שחשובים לא פחות להצלחה העסקית שלכם כמו ניהול העסק, שיווק העסק, התנהלות שוטפת מול מוסדות המדינה, הדיווחים השונים שאתם חייבים לבצע על פי חוק וכו'.

כך שבסופו של יום, למרות שכל חלומכם היה לספק שירות או מוצר מסוים ולתת את הטיפול הטוב ביותר ללקוחות שלכם, אתם מוצאים את עצמכם מפנים זמן יקר כדי לטפל בהרבה מאוד דברים מסביב. כך שבלי שנרצה, זה יכול לפגוע בשירות שנספק מאחר וזה בא על חשבון התקדמות מקצועית או עבודה עם לקוחות.

אתם צריכים להתעסק ולהתמקד בלקוחות, בשירות שאתם מספקים, בידע ובכלים שאתם רוכשים, במוצרים שאת עובדים איתם ובלמידה וההתפתחות שלכם. זה מתנגש עם כמות הזמן שאתם צריכים לפנות לשאר הדברים האחרים וביניהם גם השיווק של העסק. לכן, כמו שניתן לרואה חשבון להתנהל מול רשות המיסים ולעשות את כל העבודה הביורוקרטית עבורנו (כי יש לו את הידע, היכולת, הזמן והמקצועיות לעסוק בזה), כך חשוב שניתן לאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום לעזור לנו עם הצלחת העסק שלנו.

עבודה נכונה ועקבית עם המערכת שיצרנו בחברת ברודקאסט, מאפשרת לכם להקל באופן משמעותי את העול הגדול של שיווק ופרסום העסק שלכם ולהצליח לשתף עם קהל הלקוחות והעוקבים שלכם תוכן איכותי, אותנטי ומקצועי.

שילוב בין תוכן אותנטי לתוכן מקצועי / Broadcust

את המשפט הזה אנחנו שומעים הרבה בתקופה האחרונה וככל שזה נוגע לעולם השיווק, הוא גם לגמרי נכון. כשבעלי עסקים (שאין להם את הזמן והיכולת) מנסים לשווק לבד, הם לרוב לא יצליחו לייצר תוכן איכותי מספיק, בכמות המספיקה ובגיוון הנכון, ולכן הם יקבלו פחות חשיפה ויישארו מאחור. כאן אנחנו חוזרים לנקודה שהתחלנו איתה - יצירה ושילוב של תוכן מקצועי ותוכן אותנטי, שהכוונה בעצם לשלב תכנים פרסומיים ושיווקיים עם תוכן אותנטי שפונים גם לרגש וגם לשכל.

מה זה תוכן אותנטי?

תוכן אותנטי הוא תוכן שנשתף מתוך הפעילות השוטפת של העסק והוא יפנה לרגש של הלקוח והמטרה שלו לאפשר לכם כבעלי עסקים לבוא לידי ביטוי.

איך נעשה את זה? נצלם תמונות ווידאו של לקוחות מרוצות, תמונות לפני ואחרי, נצלם את בית העסק, שיתוף של היומיום בעסק, קבלת סחורה חדשה, הודעה מרגשת שקיבלנו מלקוח בווטאפ ואפילו את הקפה הראשון או האחרון ששתינו ביום העבודה, הכל במטרה להראות את הפעילות השוטפת והטבעית ביום יום של העסק שלכם. כמה תכנים נשתף? ההמלצה היא להעלות 2-3 פוסטים בשבוע, שמשקפים את העבודה שלכם ויוצרים תחושה של עשייה ופעילות בעסק שלכם. כמובן שלכל פוסט כזה שמכיל תמונה או סרטון כדאי להוסיף כמה מילים, שיאפשרו קשר אישי ביניכם לבין הלקוחות ויחשפו קצת אתכם. כשלקוח פוטנציאלי נכנס לדף העסקי שלנו, נרצה שהוא ירגיש תחושה של עשייה ושהוא קצת יותר מכיר אותנו עכשיו, זה יגרום לו להרגיש ביטחון ברמה הרגשית ויוכל לגרום לו לרצות לפנות אלינו.

מה זה תוכן מקצועי? תוכן מקצועי הוא תוכן שנשתף ויגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלנו, להבין שמדובר בעסק מקצועי, ממותג ורציני. התוכן המקצועי פונה יותר לשכל של הלקוחות ומאפשר להם לבחון בצורה שקולה ורציונלית את בית העסק.

איך נעשה את זה? נעלה לפייסבוק תמונות מעוצבות וממותגות, נשלח ללקוחות שלנו דפי נחיתה ונשתף אותם בתכנים מקצועיים שיעניקו להם ערך, יעשירו אותם, ימתגו את העסק וימשכו את הלקוח לנקוט פעולה. בנוסף, נסנכרן את התכנים שאנחנו מעלים עם אירועי לוח השנה וכך שתמיד נישאר עדכניים, מעניינים ורלוונטיים לכל אורך השנה.

כמה תכנים נשתף?

זה כמובן תלוי בסוג העסק ובסוג התוכן. אבל ככלל - ניוזלטר ודפי נחיתה שנשלחים ישירות ללקוחות בהודעות אימייל וסמס עדיף לשלוח פעם-פעמיים בחודש, על מנת לא להציף ולהעמיס. ותכנים ממותגים מקצועיים בדפים העסקיים שלכם(כגון פייסבוק ואינסטגרם), כדאי לשתף 2-3 פוסטים בשבוע. המערכת של ברודקאסט מספקת לכם באופן רציף תכנים מקצועיים ומעשירים, בהתאם לתחום העיסוק של העסק שלכם ולאורך כל השנה, שיאפשרו לכם לשתף במבצעים והטבות וליצור קשר מקצועי ורציף עם הלקוחות שלכם.

זיכרו ! השילוב הנכון בין התוכן האותנטי לבין התוכן המקצועי מייצר עבודת שיווק טובה, איכותית ונכונה עבור העסק שלכם.

ועכשיו, משל קטן לפני סיום. כשדייג הולך לדוג, הוא משתמש גם בחכה וגם בפיתיון על מנת לדוג, נכון? הפיתיון מפתה את הדגים להתקרב אל החכה ואילו החכה דגה בפועל את הדג. כמו שהדייג זקוק גם לחכה וגם לפיתיון על מנת לדוג בהצלחה, כך גם אנחנו צריכים לשלב בין תוכן אותנטי (הפיתיון - שגורם ללקוחות להימשך ולהתעניין) ובין תוכן מקצועי. החכה שלכם היא התוכן המעוצב והמקצועי שיש בו קריאה חזקה לפעולה שממריץ את הלקוחות להזמין את השירות או המוצר שלכם ולבצע רכישה על מנת "לדוג" את הלקוחות. בברודקאסט, אנחנו מאפשרים לכם לשלב את התוכן האותנטי, שאתם גם ככה מייצרים ביומיום בעסק שלכם, עם תוכן מקצועי ומעשיר, שאנחנו מספקים. בשילוב עם תפעול נכון של מועדון לקוחות בריא ובסנכרון מלא ללוח השנה, תוכלו לקבל קרקע פורייה לעשייה שיווקית מוצלחת ומדויקת עבור העסק שלכם. מאחלת לכם המון עשיה מהנה והצלחה בהמשך הדרך

מזי שמעיה-לידני מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מאת: מזי שמעיה-לידני

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page