לנצח על התזמורת במספרה - סיפורו של 'המאסטרו' יניב שרון
top of page
  • צוות ברודקאסט

לנצח על התזמורת במספרה - סיפורו של 'המאסטרו' יניב שרון


מתי בפעם האחרונה פגשתם מקצוען אמיתי שפשוט מאוהב בעבודה שלו? אתם מוזמנים להכיר את יניב שרון, המכונה המָאֶסְטְרוֹ (Maestro). המילה לקוחה מהשפה האיטלקית, ומשמעותה היא מורה או מורה רוחני ולמרות שלרוב היא משמשת כתואר כבוד הניתן למומחה במוזיקה, היא למעשה מתייחסת גם לאמנים-מומחים גם בתחומים אחרים, כאות של כבוד והערכה למיומנות ומקצועיות . יניב הוא מעצב שיער מומחה, שעוסק בתחום כבר למעלה משני עשורים. הוא גם קרא לעסק שלו - 'מאסטרו'. המספרה מממוקמת באשקלון ומתמחה בהחלקות, תוספות שיער, טיפולי נשירה ועוד כאשר אחד מהדברים שמייחדים את המקום, הוא הפוקוס ושרות הVIP המיוחד שמקבלים שם גם הגברים, מה שאי אפשר למצוא בכל מקום.

תוכן מקצועי ומעוצב למעצבי שיער / ברודקאסט

אז איך הכל התחיל?

יש לי נפש של אמן ותמיד אהבתי את כל מה שקשור ליצירה ולאומנות, מעבר לזה הייתה לי משיכה לשיער, לגזירות, לטכניקה ולאפשרות לגרום לאנשים להנות, להיראות יפים ולהרגיש טוב עם עצמם. אני אוהב את הכימיה עם אנשים ואוהב לעבוד עם אנשים, אז בשילוב האהבה והמשיכה לשיער - זה היה המהלך הטבעי עבורי.

מה הופך את המספרה שלך לשונה ומיוחדת?

קודם כל השירות - זה משהו שממש חשוב לי, כי מאוד מבאס אותי כצרכן שאני מקבל שירות שהוא פחות ממעולה. גם אם יש עובדת שהיא אמנית שיער, אבל היא תסתובב עם פרצוף מבואס כל היום, זה פשוט לא יעבוד אצלי, כי אני מקפיד לתת ללקוחות שלי שרות ברמה מאוד גבוהה. מעבר לזה, אנחנו מספקים שירות ברמה גבוהה לכולם וזה אחד הדברים שמייחדים אותנו. אנחנו לא מספרה של נשים שמספקת על הדרך שירות גם לגברים וילדים שרוצים להסתפר, להפך אנחנו נותנים להם מקום של כבוד ומגיעים אלינו גם הרבה בני נוער. יש לנו במספרה אזור שלם שמיועד לטיפוח הגבר - עיצוב שיער, טיפוח הזקן, השפם ומכירה ושימוש במוצרים הכי מקצועיים ואיכותיים שיש.

דבר נוסף שמאוד מייחד אותנו, זה העיצוב והאווירה. יש לנו סגנון ועיצוב יחודי והמספרה מעוצבת כמו מועדון או פאב וזאת ההרגשה שאנחנו רוצים לייצר אצל הלקוחות, של כיף ובילוי. יש לנו גם קומת גלריה שלמה בה אפשר לקבל טיפולי קוסמטיקה וציפורניים - ככה שניתן לקבל חוויה שלמה של טיפוח ויופי. אם זה לא מספיק, מהחודש הבא נהיה פתוחים פעם בשבוע עד חצות, ככה שאפשר להרדים את הילדים ורק אחר כך להתפנות ולבוא להתפנק ולהסתפר.

יניב שרון המאסטרו של מעצבי השיער / ברודקאסט

לאן היית רוצה להמשיך מכאן?

אני מתכוון לפתוח בית ספר לספרות. בעבר היו מגיעים אלי תלמידים ממגמת ספרות בבית ספר מקצועי ועושים אצלי סטאז', אבל היום כבר אין וזה כבר פחות עובד בהצלחה כמו פעם. אז אני מתכוון לפתוח אקדמיה לעיצוב שיער, שנמצאת כרגע בשלבי תכנון מתקדמים ותפתח בשיתוף עם עיריית אשקלון, על מנת שאוכל ללמד בצורה מסודרת את הדור הבא של הספרים. הרבה אומרים לי "קח את הבן שלי שילמד ממך, אני אשלם לך 15,000 שקלים תלמד אותו להיות ספר" אני מסביר להם שזה לא עובד ככה, צריך ללמוד בצורה מסודרת וגם אז, אחרי שמסיימים ללמוד, הדרך למקצוע עוד ארוכה. יצאו לא מעט ספרים מ'מאסטרו', חלקם מצליחים יותר, חלקם פחות וחלקם ניסו את מזלם כעצמאים וחזרו אליי חזרה.

כיצד המערכת של ברודקאסט מקדמת את העסק שלך?

המערכת של ברודקאסט ובכלל כל העבודה מולם, עוזרת לי מאוד מכל ההיבט השיווקי והפרסומי. התוכן לרוב מאוד מקצועי ומדויק וממש מספק ומשלים לי את התכנים שחסרים לי לקידום הפעילות השיווקית שלי. אני גם מעלה הרבה תכנים אותנטים משל עצמי ומשלב את זה עם התוכן המעוצב שהמערכת מספקת לי, למשל אתמול העלתי סרטון של המספרה שלנו שצילמתי בעצמי ומחר אני מתכנן להעלות תוכן מקצועי שקיבלתי מברודקאסט. אלו תכנים שיווקיים ברמה עיצובית ממש גבוהה, שחוסכים לי את העבודה מול מעצבת גרפית ואנשי תוכן ובנוסף מאפשרים לי לנהל בקלות את מועדון הלקוחות שלי. לכן אני תמיד מאוד ממליץ לעסקים אחרים להעזר ולהשתמש בשירות של ברודקאסט, זה פשוט עוזר באופן משמעותי לקדם את העניינים.

קו עיצובי מובהק/ broadcust

איזה טיפ חשוב לך לתת לבעלי עסקים בתחילת הדרך?

קודם כל תעשו את מה שאתם אוהבים, זה הכי חשוב - ללכת עם הלב. מי שחשוב שבאמת יש לו את הניסיון והידע ורוצה באמת להתקדם בתחום, שילך על זה. אין יותר כיף מלשמח אנשים, לגרום להם להיראות ולהרגיש יפים ולהיות בסביבה של אנשים נחמדים. תאמינו בעצמכם, רק ככה אפשר להתקדם ולהצליח.


טל יהודאי/ broadcust

מאת: טל יהודאי

כותבת ויוצרת תוכן,

מתמחה בתוכן לעולמות הוולנס והלייף סטייל.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page