צפו כעת - כיצד לסגור מקסימום לידים מהפייסבוק
top of page
  • רביד כהן

צפו כעת - כיצד לסגור מקסימום לידים מהפייסבוק


אם אתם מריצים קמפיין לידים בפייסבוק באופן אופטימלי אז ברוב המקרים התוצאות שלו יהיו מעולות ואתם תקבלו המון לידים חדשים. אך בפועל במהלך יצירת הקשר עם הלקוחות שהתענינו והשאירו לכם פרטים, אתם מגלים שהרבה מהם לא בדיוק זוכרים על מה מדובר, חלק גדול מהם רוצה "לחשוב עוד קצת" על ההצעה שלכם או פשוט מסנן את השיחה ממכם ולבסוף אתם מצליחים לבצע מכירה רק עם כ-10% מהלקוחות

צפו בסרטון הבא בו תקבלו הסבר קצר מה גורם ללקוח לסרב להצעה שלכם ועוד טיפים חשובים שיוכלו למקסם את סגירת הלקוחות שהשאירו פרטים בקמפיין הפייסבוק שהפצתם.

בנוסף מיקדתי עבורכם 7 סיבות עיקריות מדוע לקוח מתעניין שהשאיר לכם פרטים בטופס הלידים, לא סוגר את העסקה בשיחת הטלפון הראשונה שלכם:

1. ניסיון לשיפור תנאי העסקה

2. הלקוח מרגיש חוסר ביטחון אם רוצה/צריך את המוצר

3. הלקוח אינו מבין לגמרי את התועלות שהמוצר יספק לו

4. חוסר תיאום ציפיות - יש פער בין מה שהלקוח מצפה לבין ההצעה שמסרתם לו

5. חוסר החלטיות - הלקוח אינו יכול לקבל החלטת קנייה במקום

6. חשדנות וסקפטיות - הלקוח לא מספיק מכיר ו/או סומך על העסק שלכם

7. חשש מכישלון - הלקוח חושש לקבל החלטת קנייה שגויה.

טיפ חשוב נוסף - התזמון ליצירת קשר ראשוני הוא קריטי!

יש ליצור קשר מידית עם קבלת פרטי הלקוח המתעניין, ההמלצה היא עד חצי שעה. במידה ותקחו את הזמן, הרבה מהלידים לא יהיו זמינים לשיחה איתכם. בנוסף זכרו, ששיחת הטלפון שלכם היא הכלי הראשון בתהליך ולא האחרון, מבחינתכם זאת רק ההתחלה.

אתם חייבים לשמור עם הלידים קשר גם לאחר שקיבלת מהם תשובה שלילית להצעה, הם צריכים להיכנס לתהליך שבו אתם תשלימו להם את המידע שחסר להם - תשלחו להם פידבקים חמים מלקוחות מרוצים, תעבירו להם תוכן בעל ערך בשבילם. כשההצעה הבאה שלכם תגיע, הם יהיו בשלים יותר לקנייה.

תזמון

במערכת ברודקאסט יש מגוון כלים המאפשרים לכם ליצור קשר במהירות מקסימלית עם הליד שהשאיר לכם פרטים בפייסבוק ולהגיע אל הליד שלא סגר את העסקה, שוב ושוב במגוון מסרים שונים שיתנו ללקוח מענה על כל ההתלבטויות האפשריות, עד שהוא לבסוף יסגור עמכם את העסקה. מערכת ברודקאסט תבצע את הפעולות השיווקיות הדיגיטליות המתקדמות והאפקטיביות ביותר לסוג העסק שלכם ותניב לכם תוצאות שבוע אחר שבוע. כך, תוכלו למקד את מירב המאמצים שלכם במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב ועדיין, לשווק את העסק שלכם באופן מתקדם וחד. אז אם אתם רוצים למקסם את אחוזי סגירת העסקאות שלכם מהפייסבוק ולגלות עולם חדש של שיווק - כנסו עכשיו לברודקאסט וגלו איך גם אתם יכולים לעשות את זה ובגדול ! ההרשמה בחינם

מאת רביד כהן

מומחה באסטרטגיות שיווק דגיטליות ורשתות חברתיות.

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page