ככה תיצרו בקלות רשימת תפוצה בווטסאפ ללקוחות העסק שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

ככה תיצרו בקלות רשימת תפוצה בווטסאפ ללקוחות בעסק שלכם


אם גם אתם בעלים של עסק שעובד המון עם לקוחות (לדוגמה מספרה , מכון כושר, משרד נסיעות וכדומה) כנראה שמצד אחד אתם לא מעוניינים להתעסק יותר מדי עם הפן הפרסומי והשיווקי של העסק, אבל מצד שני כבר הפנמתם שאין לכם ממש ברירה כי כל המתחרים שלכם כבר נהיו אלופי שיווק. אז עכשיו זה הזמן ללמוד טריק קטן ופשוט שיעזור לכם לצמצם את העבודה למינימום ולהקל על עצמכם בהפצת התוכן הפרסומי שלכם.

הפצת מסרים שיווקיים בוואטסאפ (whatsapp), זאת דרך קלה ונהדרת, שמאפשרת לכם לשלוח הודעות ועדכונים ללקוחות העסק שלכם, מבלי לפתוח קבוצה שכל אחד מהשתתפים בה יכול להגיב.

עכשיו, אמרנו ניהול נכון של הזמן כן? אז זאת ההזדמנות להכיר לכם אופציה חשובה שאם לא הכרתם עד עכשיו, אתם חייבים להכיר - רשימת תפוצה. בעזרת רשימת התפוצה בוואטסאפ תוכלו לבחור את אנשי הקשר שאליהם אתם רוצים לשלוח הודעות בצורה פרטית (כלומר לקוחות העסק שלכם), להקליד את ההודעה ולצרף את התמונה ולשלוח אותה לכולם בקלות.

ברכה לפסח ללקוחות

לחיצה אחת וההודעה שלכם בדרך לכל הלקוחות

אחד ממפתחות ההצלחה בכל עסק וזה לא משנה אם הוא עסק לעיצוב שיער, מסעדה או סוכנות נסיעות וטיולים זה לנהל בצורה מסודרת את הלקוחות ולשווק להם באמצעות רשימת תפוצה. רשימות תפוצה מסודרות של קהל הלקוחות שלכם יעזרו לכם מאוד לקדם את הפעילות העסקית, ולכן מומלץ שתכירו גם אפשרות לשלוח הודעה למספר אנשים במקביל דרך הוואטסאפ. כשאתם שולחים הודעה דרך רשימת התפוצה, הלקוחות שלכם יקבלו את ההודעה ששלחתם כהודעת וואטסאפ רגילה לכל דבר, וכשהם יגיבו עליה אתם תקבלו את ההודעה שלהם כהודעה פרטית.

אז היות ואתם בטוח מומחים בתחום העיסוק אבל לא תמיד בקיאים בכל רזי הטכנולוגיה, אנחנו רוצים לעזור לכם וללמד אתכם כיצד ליצור רשימת תפוצה בווצאפ ולשלוח דרכה הודעות פרטיות, למספר רב של לקוחות בו זמנית. חשוב לשים לב ולזכור שרק נמען ששמר את מספר הטלפון שלכם באנשי הקשר שלו יוכל לראות את ההודעה ששלחתם באופן הזה.

שלב אחרי שלב ליצירת רשימת תפוצה ללקוחות המספרה שלכם בוואטסאפ

1. הפעילו את אפליקציית WhatsApp בנייד שלכם >> באפליקציה הקליקו על סמל התפריט בחלק העליון של המסך (שלוש קווים לאורך) >> בתפריט שנפתח בחרו באפשרות "רשימת תפוצה חדשה"

רשימת תפוצה לוואטסאפ/ Broadcust

2. בחלון שנפתח באפליקציית הווצאפ בחרו עכשיו את אנשי הקשר אליהם תרצו לשלוח את ההודעה (לקוחות העסק שלכם) שימו לב בכל רשימת תפוצה ניתן לבחור עד 256 אנשי קשר >> לאחר שבחרתם את כל אנשי הקשר שייכנסו לרשימת התפוצה שלכם הקליקו על סמל ה- V הירוק. כמובן שבמידה ויש לכם יותר לקוחות בעסק, תמיד תוכלו לפתוח מספר רשימות תפוצה ולשלוח את אותם מסרים ברשימות התפוצה השונות במקביל. לצורך הנוחות מומלץ לחלק את הלקוחות לקבוצות לפי סוגי השירותים אותם הם צורכים ממכם למשל מספרה יכולה לייצר מספר קבוצות הפצה - לקוחות החלקה, לקוחות צביעת שיער וכו

וכך ניתן יהיה להפיץ מידע רלוונטי לכל קבוצה בנפרד

הערה חשובה: רק אנשי קשר ששמורים בסמארטפון שלכם יוכלו להיכנס לרשימת התפוצה, אז חשוב שתקפידו לשמור באנשי קשר כל לקוח חדש שמגיע לעסק.

שמירת אנשי הקשר של המספרה שלכם/  Broadcust

3. כעת ייפתח החלון של רשימת התפוצה בווצאפ, בחלון זה הקלידו את ההודעה הרצויה רצוי בליווי בחירת סמילי מתאים ולאחר מכן שילחו אותה לאנשי הקשר שנמצאים ברשימת התפוצה שיצרתם.

הערה חשובה: כל איש קשר אשר נמצא ברשימת התפוצה יקבל את ההודעה שלכם כהודעה פרטית והוא לא יידע ששלחתם את אותה ההודעה לאנשים נוספים.

לשלוח מסרים שיווקיים בקלות/ ברודקאסט

איך נוסיף או נסיר נמענים מרשימת התפוצה שיצרנו בווצאפ? במידה ולאחר שיצרתם את רשימת התפוצה ללקוחות העסק שלכם, אתם תרצו להסיר נמענים קיימים (מקרה נפוץ הוא לדוגמה לקוחות שמבקשים שתסירו אותם מקבלת ההודעות) או להוסיף נמענים חדשים לרשימת התפוצה, בצעו את השלבים הבאים:

1. כנסו לרשימת התפוצה שיצרת בווצאפ >> הקליקו על סמל התפריט בחלק העליון של המסך (יופיעו לכם בצד שמאל למעלה שלוש נקודות לאורך) >> ואז בתפריט שנפתח בחרו באפשרות הראשונה של "פרטי רשימת תפוצה".

לנהל את לקוחות המספרה שלכם/  Broadcust

2. בכדי להוסיף לקוח חדש לרשימת התפוצה הקליקו על האפשרות ערוך נמענים >> לאחר מכן, בחרו את הלקוח שתרצו לצרף לרשימת התפוצה. שימו לב: בכל פעם תוכלו להוסיף רק לקוח אחד בלבד. כאשר אנשי קשר שכבר נמצאים ברשימת התפוצה שלכם יופיעו בצבע אפור ומתחת לשם שלהם יהיה כתוב שהם כבר נמצאים ברשימת התפוצה שכבר יצרתם.

לשלוח הודעות לווצאפ בקליק / ברודקאסט

3. בכדי להסיר נמען מרשימת התפוצה יש ללחוץ על השם שלו בחלון פרטי רשימת תפוצה, ואז ללחוץ על האיקס והלקוח הוסר. שימו לב שאין צורך לחשוש להסיר איש קשר מרשימת התפוצה - הנמען מוסר רק מרשימת התפוצה שיצרתם ולא מוסר לגמרי מרשימת אנשי הקשר שלכם.

ואם נרצה למחוק את הרשימה?

כנראה שכל עוד העסק שלכם פעיל, כנראה שלא תצטרכו למחוק את רשימת התפוצה היות והיא תשרת את העסק שלכם. אבל אם נפלה טעות או מאיזושהי סיבה או שפשוט אין לכם צורך ברשימת התפוצה יותר, תוכלו להסיר אותה בקלות, כך תעשו זאת:

כנסו לחלון פרטי רשימת תפוצה >> לאחר מכן, בחרו באפשרות מחק רשימת תפוצה >> ואז בחלון שנפתח בווצאפ תאשרו את המחיקה של רשימת התפוצה.

כיום הלקוחות שלכם נמצאים הרבה בווצאפ ומשתמשים בו כדי לתקשר ולכן בסבירות גבוהה ההודעות שתשלחו דרך אפליקציית הוואטסאפ, יתקבלו על ידי לקוחות העסק שלכם והם יצפו בו ויתעדכנו בתוכן שאתם שולחים.

כאשר אתם שולחים ללקוח מסר דרך רשימת תפוצה הוא מקבל את ההודעה כיחיד ומיוחד והוא גם יכול להגיב לכם עליה בקלות וזה מאוד חשוב למערכת היחסים שנוצרת עם הלקוחות שלכם

באמצעות המערכת של ברודקאסט תוכלו לשלוח ללקוחות העסק שלכם תמונות מעוצבות ודפי נחיתה מקצועיים הקשורים לתחום העיסוק שלכם. התוכן המקצועי שאנחנו מפיקים עבורכם מוכן לשימוש ולפרסום בכל הערוצים הדיגיטליים - בוואטסאפ, בפייסבוק, דרך ניוזלטר, הודעות סמס ועוד. בנוסף לקלות שבאישור התוכן, אחרי שהפצתם את המסרים השיווקיים, תוכלו לצפות בנתוני הפתיחה, לנהל יומן וגם לעדכן בקלות את הדף העסקי שלכם בפייסבוק.

סקרנים? רוצים לקדם את העסק שלכם בקלות ולהכיר עוד אפשרויות שיווק מתקדמות שכנראה אפילו לא חשבתם עליהם? כנסו עכשיו למערכת ברודקאסט, והירשמו בחינם!

מערכת השיווק של ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page