ראש השנה מתקרב - השתמשו בו לשיווק העסק שלכם
top of page
  • מערכת ברודקאסט

ראש השנה מתקרב - קבלו רעיונות למינוף העסק בקלות


החגים הם תקופה עמוסה לכל בעלי העסקים העצמאיים ולעסקים בתחום הביוטי בפרט, כי כולם רוצים לנצל את ראש השנה בשביל להתייפייף ולהתחדש. אז בשביל שהתקופה הזו תהיה עוד יותר עמוסה ומלאה בלקוחות מרוצים, מומלץ להיערך ולהתארגן בהתאם, כך שתוכלו למנף אותה במקסימום האפשרי - כי כל חג הוא סיבה למסיבה, גם בעסקים.

חגי תשרי בכללותם וראש השנה בפרט, זאת הזדמנות מצוינת להציע ללקוחות שלנו מבצעים והטבות שיפנקו אותם ועל הדרך יגדילו את המכירות ויחזקו את המותג שלנו. כך אנחנו יכולים להציע ללקוחות שלנו הנחה, מבלי לגרום להוזלה של המותג - כי ההטבה או המבצע תחומים לאירוע ספציפי ומיוחד.

להתרענן ולהתחדש

ראש השנה והשנה החדשה שמגיעה בעקבותיו, מסמלת עבור כולנו התחלה חדשה והתחדשות, כך שזאת לגמרי יכולה להיות קרקע פורייה ליצירת פעילות שיווקית מיוחדת ברוח החג. באמצעותה נוכל להבליט את הייחודיות של העסק, למשוך אלינו לקוחות חדשים ולהעיר לקוחות רדומים.

מה תצטרכו לעשות? להיות יצירתיים ולהציע ללקוחות שלכם הצעות, הטבות ומבצעים ברוח החג שמתקרב. אנחנו נפנק אתכם בכמה רעיונות ראשוניים, שאתם כמובן מוזמנים לאמץ בחום ושיעזרו להכין את העסק לראש השנה ולמנף את תקופת החגים להגדלת המכירות וחיזוק הקשר עם הלקוחות. אתם מוזמנים לחשוב על רעיונות יצירתיים משלכם שיעזרו לכם לחזק את העסק בתקופה המיוחדת הזו, להציע ולשתף אותנו בכל מה שעולה לכם.

תוכן מותאם לחגי תשרי

החג המתקרב מאפשר לנו לייצר תכנים חדשים ויצירתיים, שיעזרו לנו לשווק את העסק. היות והלקוחות שלנו תמיד צמאים לתכנים מעשירים ומגוונים, נוכל להשתמש בתוכן שירגש את הלקוחות וייצר הזדהות. לקוחות שנהנים מהתכנים שאנחנו משתפים, לרוב גם יגיבו עליהם וישתפו אותם וככה אנחנו גם משווקים את העסק, מבלי שהתאמצנו יותר מדי. כמובן שהתוכן שאתם יוצרים חייב להיות קשור באופן הדוק למותג שלכם ולמה שמעניין את קהל היעד שלו.

מתנות

כולם אוהבים מתנות, במיוחד לקראת אירועים חשובים כמו תחילתה של שנה חדשה. אז כדי להפיק את מרב ההכנסות מהחג, מומלץ להציע מתנות קטנות ללקוחות חרוצים שמבצעים רכישה מוקדמת או לאלו המבצעים רכישה מעל סכום מסוים. דרך נפלאה נוספת להגדיל את ההכנסות, היא להציע מתנות קטנות וממותגות שיחשפו את הלקוחות שלכם לשירותים חדשים, שהם לא צורכים מכם בדרך כלל.

שיתופי פעולה

שיתופי פעולה זאת דרך נפלאה להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כשאתם משתפים פעולה עם עסק העוסק בתחומים משיקים לתחום בו אתם עוסקים, אתם נחשפים לקהלים חדשים, שיכולים להפוך במהרה ללקוחות חדשים. נסו לחשוב על שיתופי פעולה יצירתיים ברוח החג, כמו מבצע משותף לשני העסקים, יצירת ערכות מתנה משותפות ועוד.

תחרויות והגרלות

נסו להבין את הקשר בין הקול של המותג שלכם לראש השנה, כי הרי מותגים בתחום הביוטי לגמרי יכולים להתחבר לקונספט של התחדשות והתרעננות. אחרי שנבין את הקונספט, כבר יהיה לנו הרבה יותר קל להציע לגולשים שעוקבים אחרי המותג שלנו הגרלה או תחרות, המציעה מוצר או שירות במתנה. במקביל נבקש מהגולשים לשתף, לעשות לייק לעמוד או לתייג אותו וכך נוכל לחשוף את העמוד והמותג בפני קהלים חדשים, שלא מכירים את המותג ויכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים.

מהדורה מיוחדת או מבצע

ראש השנה זאת הזדמנות נהדרת להפיק מוצר חדש וייחודי לחג. כמובן שלא לכל עסק יש את היכולת להפיק מוצר חדש לפני החג (אבל במידה ואתם לקראת השקה, כדאי לקשר אותה לראש השנה) ולכן גם התאמה של המוצר או השירות שלכם לראש השנה או פינוק במבצע שווה וייחודי לכבוד השנה החדשה, יכולים למשוך לא מעט לקוחות. במקביל חשוב שתמתגו ותעצבו את המוצר או השירות הזה באווירת החג, בכל הפלטפורמות השונות כמו האינסטגרם, דף הפייסבוק שלכם, דפי הנחיתה שתפיקו ואפילו בנקודת המכירה הפיזית שלכם

אז הצטיידתם בלא מעט רעיונות חדשים וכיפים, שיוכלו לעזור לכם לשווק את העסק, לפנק את הלקוחות שלכם ולהגדיל מכירות ועכשיו זה הזמן ליישם אותם על העסק שלכם. היות וזה לא תמיד קל להיות יצירתיים, במיוחד בתקופה עמוסה כמו ראש השנה, אתם מוזמנים לנסות את המערכת של ברודקאסט לגמרי בחינם.

במערכת תוכלו למצוא עוד אינספור תכנים מגוונים ומעוצבים, שיעזרו לכם לשווק את העסק, להעשיר את הלקוחות שלכם ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם.

שתהיה לכם שנה טובה, פורייה ומלאה בהצלחות מתוקות!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page