כיצד תמנפו את ראש השנה להגדלת ההכנסות שלכם
top of page
  • מיכל ממן

כיצד תמנפו את ראש השנה להגדלת ההכנסות שלכם


בעולם השיווק כל חג ואירוע הם סיבה למסיבה היות והם מאפשרים לנו כעסקים הזדמנות לתת הטבות ומבצעים שיגדילו את המכירות שלנו וגם יחזקו את ערך המותג מבלי לגרום להוזלת ערכו היות והם ממוקדים באירוע ספציפי ומתוחם בזמן.

בהקשר זה, חגי תשרי ובראשם חג ראש השנה איננו יוצא דופן ואף יותר מכך, אופיו של החג בסימן התחדשות והתחלות חדשות מייצר עבורנו קרקע פוריה לפעילות שיווקית יוצאת דופן שתעזור לנו להבליט את העסק, למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות רדומים עם רעיונות והצעות שמתאימים לרוח החג.

מינוף ראש השנה להגדלת הכנסות העסק

קבלו מאיתנו לפיכך, 5 טיפים ורעיונות יצירתיים שיעזרו לכם להגיע מוכנים לחגי תשרי בכלל וראש השנה בפרט ולמנף את תקופת החגים להגדלת המכירות וחיזוק הקשר עם הלקוחות שלכם:

1. צרו מהדורה מיוחדת באווירת ראש השנה – זה יכול להיות ע״י מוצרים שתפיקו במיוחד לחג או ע״י ביצוע התאמה כלשהי של השרות או המוצר אל החג. חישבו על דרכים למיתוג של כל נקודות המגע שלכם עם הלקוח, כגון נקודות המכירה שלכם בעסק או לחילופין, בעולם הווירטואלי ע״י שינוי של דף הפייסבוק שלכם. הקפידו לשמור על קו עיצובי אחיד שיעזור ללקוחות שלכם לזהות אתכם בקלות.

2. הפיקו תוכן מיוחד לראש השנה - לקוחות תמיד מחפשים תכנים מעניינים וחדשים. זו ההזדמנות שלכם לייצר תוכן שיווקי ייחודי לראש השנה שירגש את הלקוחות שלכם ואף יגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. למשל, הפיקו סרטון עם איחול חג שמח וטיפים לאיפור לערב חג או מתכון עם דבש ותפוחים. כאשר אתם יוצרים את התוכן הקפידו על קשר חזק למותג שלכם ולקהל הלקוחות הרלוונטי.

3. צרו שיתופי פעולה - אם אתם ממוקמים במתחם של כמה עסקים תוכלו להתאחד ולייצר שיתופי פעולה עם עסקים נוספים הנמצאים סביבכם ליצירת ערך מיוחד לראש השנה. היתרון בשיתוף פעולה עם עסק נוסף הוא בחשיפה ההדדית ללקוחות אחד של השני (כמובן, בהנחה שלא מדובר בעסק מתחרה). שיתוף הפעולה יכול להיות בהפקת חוברת מיוחדת ברוח החג המסכמת את המבצעים בכל העסקים אשר בסביבה או למשל מבצעי "קנה כאן וקבל מתנה או הנחה שם" בעסק שאיתו החלטתם לעשות את שיתוף הפעולה.

4. הכריזו על הגרלה/תחרות ברוח העסק\המותג שלכם - חישבו על דרך שבו השרות או המוצר שלכם מתאים לראש השנה ולאחר מכן תציעו ללקוחות לשתף את העמוד והפוסט ותערכו הגרלה שבה יש זוכה שמקבל מוצר במתנה לחג (לדוגמא קוסמטיקאית תציע טיפול פנים מתנה, מסעדה תציע קינוח או ארוחה וכו) כך תרוויחו שיתופים וחשיפה לפוטנציאל לקוחות רחב נוסף.

ניתן להציע תחרות שקשורה לאווירת חג, לדוגמא מתכון לעוגת דבש המוצלחת ביותר, איפור הכי יפה לערב חג וכדי לשבור את הקרח, העלו את הצעה ראשונה שלכם (ובקשו ממשפחה או חברים קרובים לעשות כמוכם) ואל תשכחו להגיב בהתלהבות ולשתף את הפוסטים של הלקוחות שלכם.

5. עשו מבצעים והנחות מיוחדות בסימן התחלות ואווירת חגי תשרי - בין אם יש לכם מיקום פיזי או שאתם מוכרים שירות וירטואלי כלשהו, קמפיין מושקע ללקוחות יכול להיות פתרון מושלם עבורכם, זו הזדמנות להציע הטבות והנחות מיוחדות לקונים. אם המוצר שלכם מתאים לרכישה מוקדמת לפני החג עדיף שלא תחכו לרגע האחרון והציעו אותו בהטבת ראש השנה מיוחדת. במהלך הקמפיין אתם יכולים לחלק מתנות ממותגות למשתתפים או להעניק מתנות לרוכשים מעל סכום מסוים.

מכירים בעלי עסקים שהרעיונות יכולים לעזור גם להם ? שתפו גם אותם!

מאחלים לכם שנה טובה ומוצלחת !

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה למי שלא רשום) לחצו על הקישור הזה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page