מדוע כדאי לשלוח ברכת שנה טובה ללקוחות?
top of page
  • ברודקאסט

מדוע כדאי לשלוח ברכת שנה טובה ללקוחות?


בין זוגיות לעסקים לא קיים קשר מובן מאליו, כביכול, אך אם נרד לעובי הקורה, נגלה קווי דמיון לא מבוטלים. אחד מהם נוגע בצורך התמידי, הן של שותפים בזוגיות והן של לקוחות עסקיים, להרגיש שחושבים עליהם, שאכפת לצד השני מהם. שהם לא סתם עוד אחד ברשימה. שהם מיוחדים, וחשובים, ויקרים, ואהובים. ושמישהו ינסה לטעון אחרת..

העניין נכון לאורך כל השנה, אך ביחוד לקראת חגי תשריי ובראשם אחד החגים המרכזיים לעסקים שהוא ראש השנה, טיפול חכם בקשר עם הלקוחות יכול להקפיץ את התוצאות העסקיות בתקופת החגים

איך למנף את חגי תשרי וראש השנה לטובת הפעילות העסקית

החשיבות של ניהול לקוחות

ניהול לקוחות הוא אחד הנושאים החשובים ביותר להצלחת עסק, בכל גודל ותחום. בכלליות, מדובר בפן העסקי האחראי על שימור הלקוחות הקיימים בחברה בשלל אמצעים שונים. תחום זה, אשר היה מוזנח, באופן יחסי, עד לפני עשור וקצת, זכה למעמד המרכזי לו הוא ראוי, בשנים האחרונות. הסיבות לפריחה רבות: המודעות ההולכת וגוברת של בעלי עסקים בחשיבות שימור הלקוחות הקיימים (בד בבד לגיוס לקוחות חדשים); הצרכן הישראלי שנעשה מודע הרבה יותר, לא חושש לעזוב חברות ועומד על המגיע לו ועל העקרונות שלו; הטכנולוגיה המתקדמת הופכת את כל נושא ניהול הלקוחות לפשוט ומהיר הרבה יותר (לדוגמא – היכולת להפיץ המוני הודעות אס.אם.אסים בתוך שניות אחדות); וגם בזכות חברות כמו "ברודקאסט" שהקימו תוכנות, אתרים, אפליקציות ומאגרים אשר הופכים את כל נושא ניהול הלקוחות לפשוט יותר, חכם יותר ויעיל הרבה יותר.

מה תשיג לנו ברכת שנה טובה ללקוחות?

אז מה, בעצם, נשיג באמצעות שליחת ברכה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי לקהל לקוחותינו? ובכן, ראשית כל – הרגשה טובה. תמיד כיף לקבל ברכות ואיחולים, לא? וכשמרגישים טוב, קל יותר לשכוח (אם, למשל, התרחשה תקרית שירות כלשהי) ולסלוח, והרבה יותר קל להכיל ולקבל. שנית – תודעה. אם במקרה הלקוחות שלכם קצת שכחו מכם ומהשירותים אותם אתם מציעים עבורם, הודעה שכזאת תחזיר אתכם ברגע אחד למחשבות ולרגשות שלהם. שלישית – בידול. אם אתם היחידים (או בין היחידים) בתחום העסקי שלכם שזכר את הלקוח שלכם, הוא לבטח יוקיר לכם טובה על כך...

מספר כללים חשובים לברכת "שנה טובה" חכמה ונכונה

על מה חשוב להקפיד בשליחת ברכה ללקוחות? קודם כל, תעשו טובה ותוודאו את איות שמם של הנמענים. לאליעזר קופרשטיין לא יהיה נעים לקבל ברכה המיועדת לאלעזר כופרשתיין. בנוסף, השקיעו בברכה הולמת ויפה. זה יכול להיות באמצעים טכנולוגיים כמו הודעת טקסט, וואטסאפ, פייסבוק או אי מייל, או באמצעים המסורתיים של פעם – מכתב, לדוגמא. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, אך בכל אופן שיהיה מושקע ולא ייראה כדבר מה הנעשה מתוך רצון לצאת מידי חובה.

מבחינה טכנולוגית, מוטב להיעזר בחברת ברודקאסט שתהפוך את העניין החשוב הזה ליעיל יותר, מהיר יותר ומרשים הרבה יותר. באמצעות מערכת ניהול הלקוחות המתקדמת והחכמה של החברה, תוכלו להגיע בתוך שניות למועדון הלקוחות עם מסר חיובי ואוהב לקראת החג המתקרב. אז אל תזנחו את הלקוחות היקרים שלכם אחלו להם שנה טובה וחג שמח באמצעות "ברודקאסט" ותרוויחו לקוחות מרוצים שיזכרו אתכם ברכישה הבאה שלהם

בהצלחה!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page