תחביב שהפך לעסק מצליח ומשגשג - הכירו את מעיין טנדבסקי
top of page
  • אוהד אברהם

מתחביב לעסק מצליח ומשגשג - הכירו את מעיין טנדבסקי


מעיין טנדבסקי היא רעיה, אמא ובעלת מכון יופי מצליח בקריית מוצקין. מעיין מעידה שמגיל צעיר היא נמשכה לעולם היופי והטיפוח ולכן שסיימה את לימודיה היא הפכה את התחביב למקצוע והתחילה לעסוק בתחום הציפורניים. "תמיד היו לי רעיונות מקוריים ואהבתי לקשט כל מיני דברים ולכן החלטתי ללכת על זה. במשפחה חשבו שזה זמני, אבל היום אחרי שהתפתחתי והצלחתי ברמה שאפילו אני לא חשבתי והאמנתי שאגיע אליה, כולם לגמרי מפרגנים".

Broadcust /אנחנו נעשה את עבודת השיווק בשבילכם בשבילכם

כיום מעיין מספקת מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים החל מפדיקור ומניקור, עיצוב גבות, הסרת שיער, איפור קבוע ועוד. רק לאחרונה היא חזרה מלימודים באוקראינה במסגרתם היא התמחתה במיקרובליידינג והיא מתכננת להמשיך להתמקצע ללמוד ולהתפתח בתחום.

האם היו לך חששות כשפתחת את העסק?

"בתחילת הדרך כשעוד עבדתי בבית לא היו חששות, כיוון שלא היה שכירות אז זה קצת הוריד את הלחץ. לפני 5 שנים כשיצאתי מהבית והתחלתי לשלם שכירות, התחילו החששות והן כמובן הצטרף ללחץ של המשפחה, גידול הילדים וכל ההוצאות הרגילות של הבית. אבל למזלי בעלי שמגיע מתחום השיווק, תמך לגמרי בהחלטה שלי ואכן הפתיחה הייתה מוצלחת"

למה הלקוחות בוחרות להגיע דווקא אלייך?

"מעבר למיקום המרכזי בקריית מוצקין שבו נמצא המכון, החלל מעוצב באופן שמשרה רוגע ושקט, כי הוא בנוי משני קירות זכוכית שקופים המאפשרים לכולם לראות מה מתרחש ולהיות חלק מהמקום. לקוחה שמגיעה למכון יכולה להתנתק מהשגרה ולהיכנס לבועה, כי המקום ממש נראה ומרגיש כמו ספא והאנרגיות הטובות בו משרות ושלווה. ככה כל לקוחה מתפנקת לה לפני הטיפול בכוס קפה ועוגיות ונכנסת לטיפול עם חיוך. מעבר לזה, אני ממש משתדלת להעניק לכל לקוחה יחס אישי ולפנות לה את מירב תשומת הלב והכי חשוב - אני עושה מה שאני אוהבת, אז אני מקשטת להן את הציפורניים בקישוטים ברמה גבוהה מאוד מציירת ומפסלת".

מה גורם לך לסיפוק?

"כשלקוחה יוצאת מרוצה מהמכון או כשהיא חוזרת ומספרת לי על כל המחמאות שהיא קיבלה, זה מעלה לי חיוך גדול על הפנים. לדוגמה לקוחה שעשיתי לה טיפול בשיטת השערה ואף אחד לא האמין שהגבה שעשיתי לה היא לא הגבה הטבעית שלה, זאת הרגשה נפלאה. גם כשאני מקבלת טלפונים מלקוחות פוטנציאלים בעקבות המלצות של לקוחות שהיו אצלי המליצו להם עליי, זה סיפוק אדיר."

במה נכשלים רוב העסקים בעינייך?

"עסקים רבים נופלים באחד המקומות הכי חשובים- בשירות וביחסי אנוש. לדוגמה, לקוח שמגיע ואתה לא פנוי לתת לו שירות זה רע לעסק ולכן בעיני תמיד חשוב לפנות תורים ללקוחות ולתת להם את מלוא תשומת הלב"

איך התמודדת עם השיווק בתחילת הדרך?

"בהתחלה הוא לא היה ממש מוצלח ורק העלאתי של תמונות שלי. זה היה טוב בהתחלה, אבל זה לא באמת הפנה אלי לקוחות חדשים. בהמשך נעזרתי במישהו שעזר לי עם הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ואז ראיתי אצל חברה את הפרסומים של ברודקאסט והתחלתי לעבוד עם הפלטפורמה. אני מרגישה שהעבודה עם ברודקאסט הקפיצה את השיווק שלי מדרגה למעלה. הפידבקים שאני מקבלת על התכנים מדהימים, כל יום נחשפים אלי עוד ועוד לקוחות ואני באמת מאמינה שזה הכל בזכות הפרסום המקצועי, התוכן המדויק וכמובן התמונות האיכותיות והמעוצבות שאני מקבלת דרך הפלטפורמה.

מה את הכי אוהבת בשירות של ברודקאסט? "אני אוהבת את האפשרות לבחור בין מגוון גדול של תמונות מהממות, כי זה מאפשר לי למצוא את העיצובים שהכי מדויקים עבורי ועבור העסק שלי. אני ממש מרגישה שהם מצליחים לתפוס את השטיקים הכי קטנים של העסק שלי ולכן השיווק מרגיש כל כך אמיתי ואותנטי. חוץ מזה הפן העיצובי כל כך חזק - יש הרבה אפשרויות עיצוב שמצד אחד מאוד צבעוניות ויכולות להתאים לפרסום מסוג אחד ומצד שני גם עיצובים יותר רגועים, יכולים להתאים לדברים אחרים. אני מרגישה שכל החומרים המעוצבים שמגיעים אלי נראים ממש טוב וזה משדר רצינות ומקצועיות לעסק. התגובות של הלקוחות מדברות בעד עצמן וגורמות לאנשים רבים לעקוב אחרי, דבר שמספק את הסחורה ומושך אלי המון לקוחות. מעבר לזה, השירות מעולה! הם תמיד זמינים עבורי גם בדברים הכי קטנים ושטותיים ולכן ואני תמיד ממליצה וכל מי ששואל אותי מי עוזר לי עם השיווק של העסק, אני תמיד מפנה לברודקאסט."

איזה עצה את רוצה לתת לבעלי עסקים חדש?

"דבר ראשון אני ממליצה לבדוק את השטח ולראות שהסביבה הקרובה אלייך, לא רוויה בעסקים מאותו התחום וכמובן לבדוק את ההיתכנות הכלכלית והעסקית של העסק מבחינת תשלומים שוטפים וכו'. אבל מעבר לזה לדעתי חשוב ליהנות מתחום העיסוק שבוחרים, כי שעושים מה שאוהבים מכל הלב, העבודה הרבה יותר מוצלחת. כי לפעמים בתחילת הדרך צריכים להיות זמינים בשעות הזויות, יצא לי לא פעם להיות ב-6 בבוקר עם לקוחה והפכתי את העולם על מנת שאוכל להספיק לטפל בלקוחה. אבל אני חושבת שחשוב להבין שבעידן שלנו היום, מעבר לזה שעושים מה שאוהבים מכל הלב ונותנים את הנשמה, חשוב לזכור ששיווק נכון הוא המפתח ולכן חשוב לדאוג למערכת שיווק כדוגמת ברודקאסט, שתאפשר לכם לשווק את העסק בקלות ולתת מקסימום פוקוס לכל השאר".


רותם כהן ברודקאסט

מאת אוהד אברהם

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page