שיווק "מפה לאוזן" ההמלצה לה חיכיתם!
top of page
  • erel09

שיווק "מפה לאוזן" ההמלצה לה חיכיתם!

רוצים לדעת איך ניתן להגביר את הלקוחות שמגיעים אליכם מ"מפה לאוזן "? איך גם אתם יכולים לעודד יותר לקוחות להמליץ עליכם? עם ברודקאסט גם אתם יכולים להיות ההמלצה הבאה של הלקוחות שלכם!


מפה לאוזן, מושג "הזהב" בעולם השיווק והפרסום,

המלצה חמה שאדם קיבל מחבר או אדם אחר שהוא סומך עליו היא מקור הלקוחות המשובח ביותר, שכל בעל עסק מקבל בשמחה. לקוח שמגיע מהמלצה חמה של לקוח אחר מוביל במרבית הפעמים לסגירת עסקה קל הרבה יותר.

עולם הפרסום מלא במחקרים שמראים לנו את ההבדל העצום בין אדם שקיבל המלצה מחבר (בשפתינו "מפה לאוזן") לבין אדם שנחשף לעסק לראשונה דרך פרסומת או קמפיין שהפצנו.



האם ניתן לגרום ולעודד לקוחות להמליץ עלינו?

בהחלט! אם רק נבין מה מניע את הלקוחות שלנו להמליץ עלינו, נוכל לגרום להם ולעודד אותם לעשות כך יותר.

אז מה מניע אנשים להמליץ, לתת חוות דעת טובה ואיכותית שתביא אנשים אחרים לעסק ותרחיב את קהל הלקוחות שלך? חשוב להבין, כאשר לקוח מסוים ממליץ עליכם לחבר או מכר שלו, הוא בעצם "חותם" עליכם! המסר התת הכרתי שאותו מכר קיבל מהלקוח שלכם, זה שאתכם הוא לא נופל! לכן כאשר אנו ממליצים למישהו על שירות או מוצר מסוים, אנחנו קודם נרצה להיות בטוחים בכך בעצמנו!


נוכחות! נוכחות! נוכחות!

הלוקיישן של ימינו.

תחשבו על זה, יש לכם רואה חשבון, עורך דין או אפילו מאמן כושר או קוסמטיקאית שהם אחלה אבל אין להם נוכחות דיגיטלית רצינית, אתם לא ממש נחשפתם לתכנים שלהם ומעבר לשירות ששילמתם עליו לא ממש קיבלתם מהם ערך נוסף, או לחילופין אותו בעל מקצוע שהוא אחלה אבל הפעם עם נוכחות דיגיטלית רצינית מאוד, עם סרטונים ותוכן מקצועיים שעולים בצורה המשכית ויציבה ונותנים לכם ערך אמיתי, על מי מהם בא לכם להמליץ לחבר הטוב שלכם?

התשובה פה קלה, הרי בעל עסק שנוכח אצלכם ומביא לכם ערך מתמשך ושומר אתכם על קשר קבוע זוכה פה ובגדול, ולא רק שאתם תמליצו עליו אלה אתם גם תשלחו ותשתפו עם אותו החבר את החומר המקצועי שהעסק עליו המלצתם מפרסם, כדי שהוא יבין בעצמו כמה תותח העסק המומלץ שלכם, כי אתם לא סתם חותמים פה על מישהו, אתם עובדים עם הטוב ביותר.


אז איך מייצרים נוכחות חזקה שתעודד לקוחות קיימים להמליץ עליכם? מגישים להם את זה על מגש!

מבדיקות שעשינו, גילינו שתוכן מקצועי ובולטות דיגיטלית זו הדרך . כי אתם לא נמדדים רק בהתאם לטיב ואיכות השירות שאתם נותנים, אלא אתם נמדדים גם ובעיקר לפי הנוכחות הדיגיטלית שלכם! הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם משפיע בצורה משמעותית על הסיכויים שהם אכן ימשיכו להיות הלקוחות שלכם ואם הם ימליצו עליכם לחברים שלהם.

הדרך לגרום ללקוחות הקיימים שלכם לעזור לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ולעשות את זה בצורה האידיאלית ביותר נעשית על ידי תוכן בעלי ערך מוסף - אין דרך טובה יותר לייצר לעצמכם נוכחות דיגיטלית אשר בתורה ובעצם קיומה תעודד את הלקוחות שלכם לשתף ולהמליץ עליכם למכרים ולחברים שלהם!


למה דווקא תוכן מקצועי? ואיך הופכים לבעל סמכות מקצועית?

אתם מכירים הרבה מאוד אנשי מקצוע רציניים, כאלו שבחיים לא ראיתם עבודה שלהם אבל ראיתם אותם בטלוויזיה או ברשתות החברתיות כמה פעמים אז, הם רציניים ותותחים! כשאנחנו רואים אנשי מקצוע על המסך, אנחנו יודעים שעוד אנשים נחשפו אליהם, משמע אנחנו לא היחידים שמכירים אותם ואם נמליץ עליהם לא נהיה לבד, בנוסף ובמקביל אנחנו גם נחשפים לאותו איש מקצוע נעים הליכות, שמשדר רצינות ומקצועיות וגורם לנו לסמוך עליו, למרות שמעולם לא שוחחנו או החלפנו איתו מילה.


איך ניתן עם ברודקאסט לייצר המלצות "מפה לאוזן"?

על מנת לייצר נוכחות דיגיטלית חזקה ורצינית צריך המשכיות. יציבות לאורך זמן זו הדרך שלנו להראות שהעסק חי, בועט ומתפתח! כאשר אנו מעלים תוכן מקצועי לאורך זמן, ומקפידים על תמהיל פרסום נכון ועקבי אנחנו בעצם מוודאים שלא משנה מתי יחפשו אותנו, תמיד נהיה רלוונטיים!

בעזרת מאגר התכנים של ברודקאסט תוכלו לבחור בקלות את אסטרטגית התוכן הנכונה עבורכם ולחזק את הפרסום שלכם וכך תעזרו ללקוחות שלכם, לעזור לכם!



מאת: אראל פלצ'ר מומחה לשיווק ופרסום דיגיטלי.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page