שיווק נכון בפייסבוק - ככה נתחיל מגנט אלינו לקוחות
top of page
  • צליל לוי

שיווק נכון בפייסבוק - ככה נתחיל למגנט אלינו לקוחות


פרסום הדף העסקי שלנו בפייסבוק זאת דרך זולה ויעילה לקדם את העסק, אבל חשוב שנעקוב אחרי כמה טיפים וכללים שיכולים להפוך כל פוסט או מודעה שנפרסם להרבה יותר יעילים. כל זה יכול מהר מאוד להתבטא בפניות מלקוחות חדשים וכמובן להוביל למכירות.


ברודקאסט - טיפים לשיווק נכון בדף העסקי בפייסבוק שחובה להכיר

כולנו כבר יודעים כי עולם הפרסום הישן השתנה לא מעט בשנים האחרונות, עם פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, שמאפשרות לכל עסק לשווק את עצמו הרבה יותר בקלות. פרסום בפייסבוק הוא כלי מרכזי בשיווק של כל עסק כיום (קטן כגדול), כי הוא מאפשר לכל אחד לפרסם את המוצר שלו בפני קהל יעד רחב שרלוונטי למוצר שלו.

אז איזה עקרונות חשוב שנכיר על מנת להפיק את המרב משיווק הדף העסקי בפייסבוק?

הכל מתחיל בבסיס - יצירה של תשתית לקליטת אוהדים

לפני שנתחיל בכלל לפרסם בדף העסקי בפייסבוק, קודם חשוב שנוודא כי הנחנו בסיס טוב לקליטה של אוהדים חדשים בדף העסקי שלנו או בפשטות – נוודא שיש בידיהם את כל מה שהם צריכים לדעת על מנת לעקוב אחרי העמוד וליצור איתנו קשר בהמשך. חשוב שכל אחד שנכנס לדף העסקי שלנו יבין בדיוק לאן הוא הגיע, למה כדאי לו להתחיל לעקוב אחרינו ושכל המידע הרלוונטי (כמו טלפונים, כתובות, אתר וכו'), יהיו ברור ונגיש.

הצהרת כוונות - מתי נשאיר את הגולשים בפייסבוק ומתי נשלח אותם לאתר העסקי?

אם מטרת הפרסום שלנו היא ליצור מעורבות גולשים (צפיות, לייקים, תגובות, פניות, ושיתופים ), חשוב שנשאיר את הגולשים בתוך הפלטפורמה (וכמובן נגרום להם להיות מעורבים באמצעות התוכן) ולא נעביר אותם ממודעת הפייסבוק לאתר אינטרנט חיצוני.

אם המטרה שלנו היא איסוף לידים (באמצעות דף נחיתה לדוגמה), נשלח את הגולשים לדף חיצוני. טיפ - את דף הנחיתה מומלץ ליצור באמצעות פלטפורמה חיצונית כגון מערכת ברודקאסט שזמן טעינת הדף שלה מהיר וגם מאפשר ניהול מסודר של פרטי הלידים שנכנסים.

באמצעות דף נחיתה שכולל 2-4 שורות טקסט ומסתיים עם טופס איסוף להשארת פרטים (שם, מייל, טלפון וכו'), ניתן לאסוף לקוחות פוטנציאלים (לידים) וזאת גם דרך נהדרת למשוך טראפיק לאתר על ידי קישורים למאמרים או כתבות.

תבדקו ותשתפרו - איך נדע שזה עובד?

כנראה שפרסמתם בפייסבוק לא רק על מנת לייצר חשיפה מקסימלית, אלא לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים. מודעה שעובדת כמו שצריך היא מודעה שיש עליה הרבה הקלקות ואם זה לא קורה, כדאי שנבין מה כדאי לשפר או לשנות. בשביל לדעת אם המודעה מניבה תוצאות טובות מספיק או שכדאי לשפר את הטקסט, את התמונה או את הכותרת, לא כדאי לערוך שינויים מהר מדי, אלא לתת למודעה לרוץ לפחות יומיים, על מנת לתת לנו מספיק נתוני חשיפה ולקליקים שיעזרו לנו לגבש מסקנה יותר וודאית.

אז כמו שבטח הבנתם, אם תשמרו על כמה כללים פשוטים תוכלו להפוך כל פוסט או מודעה בדף העסקי בפייסבוק להרבה יותר מושך, שיתופי והכי חשוב - ממיר.

בגלל שאנחנו יודעים שליצור תוכן מעניין ומגוון ולשווק אותו נכון ככה שהוא בסופו של דבר יתרגם ללקוחות, זה לא משהו שכל כך קל לכל אחד לעשות. פיתחנו את מערכת ברודקאסט שיכולה לעזור לכם לעשות את זה בקלות וביעילות ואם זה לא מספיק, ההרשמה אליה היא גם בחינם.

קריסטינה ויקסיץ

מאת צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page