שיווק דיגיטלי מושלם לקידום ופרסום בפייסבוק
top of page
  • רותם כהן

שיווק ופרסום העסק בפייסבוק - כל מה שצריך לדעת כדי להצליח

שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות כגון פייסבוק, מעניק לעסקים מגוון אפשרויות שלא היו זמינות קודם בעולם הפרסום כמו מיקוד הקהל יעד ספציפי, תגובה ושינויים בזמן אמת לתגובות הקהל ועוד. לכן שיווק העסק באינטרנט הוא מרכיב חובה משמעותי בכל מהלך פרסומי של חברה או עסק, בדגש מיוחד על שיווק ופרסום בפייסבוק, במיוחד כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינוניים שהתקציב שלהם מוגבל ומדוד.


לפני שנתחיל במדריך לשיווק ופרסום העסק בפייסבוק , נפרט את 7 היתרונות המרכזיים של שיווק בפייסבוק לעסקים, שיתנו לכם הבנה טובה ומוטיבציה למה כדאי לכם להשקיע ולעשות שיווק ופרסום בפייסבוק:

1. תפוצה רחבה - מדינת ישראל מכורה לפייסבוק, בכל יום יש מליוני כניסות של לקוחות פוטנצאלים שגולשים בפייסבוק 2. הפצה ויראלית – הפוסטים והתכנים בדף העסקי בפייסבוק יכולים בין רגע יכול להחשף לאלפי אנשים בזכות שיתוף ותגובות של גולשים 3. קידום אורגני בגוגל - כאשר דף הפייסבוק עסקי מקבל עידכונים שוטפים ותדירים הפוסטים שעולים בדף הפייסבוק גם מופיעים בתוצאות החיפוש בגוגל 4. תקשורת ישירה ומידית - באמצעות הצאט של פייסבוק, שהוא מאוד קל לתפעול ניתן ליצר קשר ישיר ומידי עם הלקוחות 5. יחס עלות תועלת גבוה - לפייסבוק יש מחיר פרסום יחסית נמוך בקידום ממומן, יחסית לרכישת שטחי פרסום במדיה הדיגיטלית וניתן לחזק ולתחזק את התדמית יחסית בזול 6. מיקוד - ניתן בפייסבוק לבצע בקלות פילוח לקוחות איכותי על ידי מגוון פרמטרים - אזור גאוגרפי, גיל, מין, עיסוק, התנהגות ועוד ובנוסף אפשר להתמקד בקהל ספציפי של לקוחות שביצעו פעולה מסויימת (רימרקטינג) 7. סטטיסטיקה - שפע של נתונים, דוחות ביצועים מפורטים שמאפשרים מעקב אחר ביצועי הקמפיין בפייסבוק וזה כמובן רק ההתחלה…


כל עסק פועל בשוק תחרותי, והפרסום והשיווק שלו מצריך חדשנות ומקוריות באופן שוטף ועקבי כדי להצליח. ולכן החלק הראשון, הבסיסי והקריטי הוא ביצוע שיווק חכם ואפקטיבי.


אחד האתגרים המשמעותיים העומדים בפני עסקים כיום, הוא שיווק ופרסום נכון של העסק והתמדה בתהליך לאורך זמן. מצד אחד הפרסום והשיווק בפייסבוק פתח בפני העסקים אפשרויות חדשניות שלא היו קיימות בעבר, אך למרבה הצער הנתונים מראים כי רק אחוז בודד מהעסקים משתמשים וממנפים את האפשרויות האלו.

בנקודה זו, המערכת של ברודקאסט \ Broadcust נכנסת לתמונה. המערכת מותאמת לזירה החדשה של שיווק ופרסום בפייסבוק ומתאימה את עצמה לסוג העסק ולאופי הפעילות שלו ומאפשרת לשווק ולפרסם את העסק ברשתות החברתיות בדגש על פרסום בפייסבוק בקלות ובעלות נמוכה, באופן זהה לשירות פרימיום שהיה מקבל ממשרד פרסום ואף הרבה יותר.

ברודקאסט משלבת בין טכניקות וטקטיקות שיווק ופרסום מתקדמות לתוכן מקצועי ומעוצב המיועד לפרסום בדף הפייסבוק, בוואטסאפ ובמועדון הלקוחות של העסק. התוכן מופץ עבור העסק בהתאם לעונות השנה והחגים ומאפשר למקסם את הנוכחות הדיגיטלית של כל עסק, לצורך הרחבת מעגל הלקוחות ושימור הלקוחות הקיימים.

פרסום ושיווק בפייסבוק העסקי

כתיבת ועיצוב המסר המדויק לפעילות הפרסום בפייסבוק העסקי, קריטי להצלחת הפעילות השיווקית. כיצד אם כן יוצרים את המסר הנכון והמדויק ביותר? מסר שישקף את הבידול והתועלות של העסק באופן שוטף ולאורך פעילות עקבית כל השנה


קיימות חברות פרסום רבות המתמחות בקידום ממומן בפייסבוק וגם בביצוע קמפיינים ממוקדי לידים. החברות האלו אולי יעילות עבור עסקים מסוימים לתקופות מסוימות לצורך מענה נקודתי בתהליך השיווק, אך הבעיה היא שלרוב העלות שלהם יקרה והתוצאות שהם יודעים לספק הם חלקיות בלבד, מה שגורם למצב שבו העסק לא יכול להתמיד בתהליך השיווקי


על פניו נדמה כי ערוצי המדיה החדשים ואפשרויות השיווק בפייסבוק, פתחו דלתות חדשות לעסקים להגיע לתקשורת זולה יותר עם יותר לקוחות פוטנציאליים ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם וכיוצא בזאת גם להרוויח יותר מהפעילות העסקית. ההנחה הבסיסית הזו היא נכונה, אבל במקביל המדיה החדשה פתחה לא רק הזדמנויות חדשות ורבות אלא היא יצרה מצב מורכב בו התחרות בין העסקים חזקה מאי פעם.

פעילות הפרסום והשיווק בפייסבוק – דורשת למידה ותרגול של מיומנות שיווק דיגיטליות, עניין שעלול לקחת זמן יקר וכסף לבעל עסק ובטח לכזה שנמצא בשנותיו הראשונות. פעילות שיווקית במדיה החדשה היא מיומנות עסקית לכל דבר, מיומנות חשובה שיכולה לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לכושל ועל כן יש חשיבות עליונה להכיר, ללמוד, לתרגל ולהשתמש בה בחכמה תוך כדי יצירת אסטרטגיה ופעילות עקבית אל מול הלקוחות.

בעלי עסקים צריכים למנף את המציאות החדשה לטובת העסק שלהם – להבין כיצד הם מגייסים לקוחות חדשים ומשמרים לקוחות קיימים באמצעות פרסום ושיווק בפייסבוק - גם באמצעות קידום ממומן וגם באמצעות קידום אורגני. זהו שדה כמעט אין סופי של אפשרויות שיבטיח לעסק שלכם את הצמיחה העסקית הנכונה – כזו שתקפיץ את העסק שלכם בכמה דרגות קדימה ותאפשר לכם להיות מובילים בתחום בו אתם עוסקים.

הכירו את מערכת ברודקאסט - המערכת המושלמת לקידום, שיווק ופרסום בפייסבוק

ברואדקאסט הינה מערכת שיווק דיגיטלית אוטומטית לעסקים, המייצרת תוכן ופעילות שיווק מתקדמת כגון ניהול דף הפייסבוק, קידום מכירות באמצעות שיווק ישיר ורשימות תפוצה, הפצת סרטונים ושימור וניהול מועדון לקוחות והכל בהתאמה מלאה לפי מאפייני העסק והתחום העסקי הספציפי בו הוא פועל. מערכת ברודקאסט משלבת בין יכולות הנחיה והכוונה מתקדמות לבין פשטות ההפעלה, המאפשרת לעסקים וגם למשווקים דיגיטלים את היכולת לבצע פעילויות שיווקיות בצורה המתקדמת ביותר בדגש על פעילות ברשתות החברתיות ובראשון פייסבוק.

בעזרת פרסום ושיווק בפייסבוק ניתן להשיג 4 מטרות מרכזיות:

1. למתג את העסק בצורה חזקה, אפקטיבית ונכונה מול קהל לקוחות ממוקד (בניית מותג)

2. לייעל את הפעילות השיווקית ולחסוך משמעותית בהוצאות הפרסום והשיווק של העסק.

3. להפיץ תוכן מעוצב, מקצועי ומעניין ועל ידי כך להגיע במהירות ויעילות ללקוחות חדשים

4. למקסם את ההכנסות מהעסק על ידי הפקת הכנסות גבוהות יותר ממעגל הלקוחות הקיימים

ביצוע שיווק ופרסום דיגיטלי חכם בפייסבוק בשילוב עם מערכת ברודקאסט, מאפשר להגיע בצורה יעילה יותר אל לקוחות חדשים ע"י חשיפה מוגברת של העסק שלכם וגם להגדיל את תדירות ביקורי הלקוחות הקיימים שלכם.

אז כיצד מתחילים לעבוד עם מערכת ברודקאסט כדי לפרסום ולשווק את העסק?

ברודקאסט מאפשרת הרשמה בחינם ובכך להתנסות ביכולות השיווקיות אותם היא מציעה, ישנה גם אפשרות להעזר במומחה שיווק שכבר מכיר ומיומן בשימוש במערכת שיחסוך לכם את ההכרות והשימוש העצמי בה, אך גם לימוד והכרה של ביצוע הפעילות הוא מאוד מהיר וקל.


ישנם מסלולים בתשלום שמחולקים לפי גודל מאגר הלקוחות של העסק. חשוב לציין שניתן להחליף בין התוכניות בכל עת וללא התחייבות. בין אם יש לכם עשרות לקוחות או מאות אלפי לקוחות – בברודקאסט תמצאו את המסלול המשתלם והמתאים לכם ביותר. ראשית, יש להכנס לדף הבית של ברודקאסט: broadcust.co.il

שימו לב שלפני שנרשמים למערכת ברודקאסט, כבר בדף הבית בצד ימין למטה, ישנה אפשרות להגדיר את תחום העסק שלכם וזאת בכדי לקבל תוכן מעוצב ומנוסח עבור התחום בו העסק פועל. התוכן שתבחרו יופץ בין היתר גם לדף העסקי שלכם בפייסבוק.

השלב הראשון הוא ההגדרה של תחום העיסוק הספציפי שלכם, אחרי שהגדרתם את תחומי העיסוק והפרטים הראשונים של העסק, רצוי לעבור ולהגדיר את הדף העסקי שלכם - זהו אתר אינטרנט אישי עם פרטי העסק הבסיסים (מיניסייט) שיאפשר לעסק שלכם להופיע במנועי החיפוש של גוגל, ולקלוט לקוחות חדשים. ניתן לעשות זאת ע"י לחיצה על שם המשתמש בצד ימין למעלה ולאחר מכן על לחיצה על "הדף העסקי שלך" לאחר שתסיימו את הגדרת הדף תוכלו גם לבחור כתובת URL מותאמת אישית שדרכה הלקחות שלכם יוכלו להגיע לדף העסקי שלכם - מומלץ להוסיך את הלינק הזה לכל פוסט שאתם מעלים לדף העסקי בפייסבוק - בין אם זה פוסט של תוכן אותנטי או פוסט של תוכן מקצועי

יש לעדכן את כל המידע שיופיע אודות העסק – תיאור העסק, שעות הפעילות וניסוח הזמנה למועדון הלקוחות. בנוסף מומלץ לטעון את הלוגו של העסק (רצוי בפורמט PNG עם שקיפות) ולקשר את הנכסים האחרים שכבר קיימים לעסק ברשתות החברתיות השונות.

לאחר שסיימתם עם רישום הדף העסקי שלכם, ניתן לעדכן ולטעון את רשימת הלקוחות הקיימים שלכם, כשמערכת ברודקאסט מאפשרת ייבוא אוטמטי של אנשי הקשר שלכם מ GMAIL, ליבא אותם מקובץ אקסל או CSV או לחילופין להזמין אותם ע"י שליחת הודעת טקסט או שיתוף הלינק של הדף העסקי בקבוצות הווצאפ שלכם

לאחר שרשמנו את הלקוחות הקיימים והזמנו לקוחות פוטנציאליים להצטרף , אפשר להתחיל בפעילות השיווקית. כדי להתחיל קמפיין חדש יש ללחוץ על כפתור: "עיצוב ותכנון קמפיין" המופיע בדף הבית.

לפעילות השיווקית בפייסבוק יכולות להיות מטרות שונות וחשוב מאוד להתאים את התוכן הרלוונטי למטרה אותה העסק רוצה להשיג. המערכת של ברודקאסט מאפשרת התאמה קלה ומהירה של הקמפיין למטרה אותה מגדיר העסק.

ניתן לבחור ולייצר קמפיינים רלוונטים לפי המועד והמטרה הרלוונטים לעסק. בדף הקמפיינים במערכת אפשר לבחור את סוג הקמפיין הרלוונטי לעסק - קמפיין אירועים קרובים, קידום מכירות, תוכן, יום הולדת וכדומה חשוב לדעת שקיים מנגנון חכם ששולח אליכם באופן יזום המלצות לתוכן המתאים ביותר בהתאם לפרופיל העסק שלכם ולאירועי השנה והחגים

כדי שתוכלו לקבל כיסוי מלא לכל צרכי הפרסום והשיווק בפיסיבוק שלכם ישנם 7 סוגי קמפיינים עם מטרות שיווקיות שונות שניתן לבחור מהם את המתאים ביותר:

1. קמפיין תוכן מקצועי - ידע זה כוח

לקוחות בפייסבוק נוטים יותר לשתף קמפיינים עם תוכן מקצועי ופחות קמפיינים עם תוכן מכירתי, וכך באמצעות ההפצה של תוכן מקצועי תוכלו להגיע למגוון לקוחות חדשים.


תוכן מקצועי מאפשר לבעל העסק להעלות לדף העסקי בפייסבוק מידע בנושאים שונים הקשורים לתחום עיסוקו, ובכך ליצור אצל הלקוח התעניינות ומודעות לעסק. ניתן להמליץ על נושאים בהם העסק מתמחה, לתת טיפים מקצועיים חשובים ומעניינים, ולהעלות בעיות בחיי היום יום שאותן ניתן לפתור באמצעות השירות שאתם מציעים בעסק! ברודקאסט מאפשרת לכם לקבל גישה לעשרות אלפי תכנים כתובים וערוכים להם תוכלו לבצע רק התאמות קלות ולשלוח אותם ללקוחות שלכם

חשוב מאוד להפיץ תוכן מעניין ואינפורמטיבי שהלקוחות ירצו לשתף עם שאר החברים שלהם.

במידה והתוכן יהיה מעניין הלקוח יקרא עד הסוף את הטיפ ותהיה לו אפשרות ללחוץ על כפתור "הצטרפות למועדון החברים" או צור קשר עכשיו. באמצעות כפתור זה הלקוח יועבר ישירות לדף מילוי פרטים אישיים.

2. קמפיין אירועים קרובים - תמיד להישאר רלוונטי למתרחש


כל אירוע הוא סיבה למסיבה - באמצעות חגים, מועדים ועונות השנה שסובבים אותנו במהלך השנה בעל העסק מקבל יכולת למנף את עסקיו ולהזכיר לעוקבים שלו בפייסבוק על המבצעים וההטבות המגיעות להם בעקבות אותו מאורע.


בתור בעלי עסקים עליכם להיות צמודים ללוח השנה ותמיד להיות מעודכנים בכל האירועים הרלוונטיים. עסק מצליח זהו עסק שצמוד ללוח השנה ומעודכן בכל האירועים החמים. על מנת שלא תשכחו את כל המאורעות השונים תוכלו באמצעות מערכת ברודקאסט לבחור כבר מעכשיו את החגים והאירועים בהם תרצו לפרסם את הקמפיין ולתזמן אותו כך שיפורסם אוטומטית ביום האירוע.


בתחתית כל קמפיין מסוג אירועים קרובים תהייה אפשרות ללחוץ על כפתור "אני מעוניין" שמעביר את הלקוח לדף מילוי פרטים. תחילה, יש לקחת מהלקוח רק פרטים בסיסים כמו שם מלא וטלפון על מנת לא להרתיע אותו ממילוי הפרטים. לאחר שהלקוח ימלא את הפרטים נוכל בהמשך לשלוח לו קמפיין לעדכון פרטים אישיים.

3. קמפיין יום הולדת - לעולם לא תפספסו יום הולדת של לקוח חשוב

קמפיין היום ההולדת נותן ללקוח הרגשה טובה ותחושה שהעסק זוכר את יום הולדתו, ובכך, מאפשר לעסק לשמור על קשר עם הלקוח ולהזמין אותו לבקר בעסק ולהגדיל את המכירות.

קמפיין יום הולדת, מאפשר לעסקים לשלוח באופן אוטומטי הטבה או ברכת מזל טוב ליום ההולדת של הלקוחות ובכך לחזק איתם את הקשר ולהגביר את התקשורת עם הלקוחות. אנו בברודקאסט ממליצים לתזמן ללקוחות הטבת יום הולדת כבר בשבוע לפני על מנת שהלקוחות יהיו מודעים להטבה שמגיעה להם. בנוסף, בתאריך יום ההולדת עצמו ישנה אפשרות לשלוח הודעה נוספת שתברך את הלקוח לכבוד האירוע ותזכיר לו שממתינה לו ההטבה ועליו לממש אותה.


4. קמפיין יום נישואין - יום חשוב שצריך לחגוג אותו

קמפיין זה בדומה לקמפיין יום ההולדת מאפשר באמצעות תאריך יום הנישואין של הלקוחות לשלוח להם אוטומטית הטבה וברכה ביום התאריך. קמפיין זה, מאפשר לעסק ליצור קשר עם לקוחותיו בתאריכים מסוימים ולהזמין אותם לבקר בעסק או ליצור קשר טלפוני.

5. קמפיין מסוג קידום מכירות להגדלת המחזור

ברשתות החברתיות ופייסבוק בניהם צריך לעשות מינון זהיר של קידום מכירות, הלקוחות שעוקבים אחרי הדף צריכים לקבל מינון מתאים של תוכן מיתוגי ומקצועי לפני שמתקדמים לתוכן מכירתי


בקמפיין מסוג זה על העסק להשתמש ברגע שהוא מעוניין לקדם מכירות, אנו בברודקאסט ממליצים להשתמש בקמפיין זה כאשר יש לעסק מוצר חדש שאותו העסק מעוניין לקדם ולשווק. או לחילופין כאשר העסק מעוניין לצאת במבצע מיוחד ומפתיע שיניע את הלקוחותיו לפעולת רכישה.


את הקמפיין המכירתי מומלץ להגביל לתקופת זמן מסוימת או להצמיד לאירוע ספציפי (מבצע מיוחד לראש השנה) , על מנת שיזרז את הלקוח לפעול כמה שיותר מהר. בנוסף כאשר מחליטים על מהלך של קידום מכירות יש לצאת עם המבצע בכל הערוצים הדיגיטליים בדגש כמובן על פרסום המבצע בפיסבוק רצוי באמצעות בשילוב עם קידום ממומן.

6. מועדון לקוחות - הכסף הגדול נמצא במועדון

בקמפיין מועדון הלקוחות ישנה חלוקה לשני סוגי לקוחות, לקוחות חדשים ולקוחות קיימים. כאשר עסק מעוניין לפנות ללקוחות חדשים ניתן באמצעות קמפיין זה לגרום ללקוחות פוטנציאלים שעוקבים אחריו בדף הפיסיבוק למלא את הפרטים האישיים שלהם ובכך להוסיף אותם למאגר הלקוחות הרשומים של העסק.


עם כל הכוח של הפרסום והשיווק בפייסבוק, העוקבים בדף העסקי של העסק הם עדין לקוחות של פייסבוק, לכן מאוד חשוב לקבל גישה ישירה לפרטי הלקוחות בדגש על כתובת אימייל וטלפון.


זהו קמפיין מאוד חשוב על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות ועל הדרך גם להציע ללקוח בתמורה הטבה. ההטבה שנוספה למילוי הפרטים תאפשר ללקוח ליצור קשר ואף לבקר בעסק ולממש הטבה זו. הקמפיין מאפשר לעסק ליצור חיבור בין הפעילות בפייסבוק שיוצרת אינטראקציה עם הלקוח לבין הלקוח עצמו ובכך, להפוך את הנחשפים לקמפיין ללקוחות אמיתיים בעסק שלך.

את קמפיין מועדון הלקוחות ניתן לשלוח גם ללקוחות קיימים. את הקמפיין מערכת ברודקאסט תשלח ללקוחות כאשר בעל העסק מעוניין שלקוחותיו ישלימו את שאר הפרטים שחסרים לעסק במאגר. באמצעות הטבות שונות בקמפיין יוכל בעל העסק למשוך את הלקוחות למלא את שאר הפרטים שלהם ובתמורה יקבלו הטבה. המטרה של בעל העסק היא להשיג כמה שיותר פרטים על הלקוח על מנת שבעתיד נוכל לפנות אליו בדרכים שונות וכך גם נכיר אותו טוב יותר.

7. קמפיין אוטומטי - יצירת אוטומציה חכמה לפעולות שהלקוח מבצע

קמפיין מסוג זה מאפשר לבעל העסק מראש להחליט מתי תישלח ללקוח הודעה אוטומטית לגבי פעולה שהוא ביצע. מערכת ברודקאסט ממליצה לקבוע את הקמפיין כך שישלח לאחר שהלקוח מצטרף למועדון הלקוחות, מבצע רכישה באתר או מתעניין בהטבה. בנוסף, בזמן יצירת הקמפיינים יוכל בעל העסק לצרף את קוד ההטבה והסבר קצר עליה ומה היא מקנה ללקוח. מטרת הקמפיין היא לברך את הלקוח על הצטרפותו ולהראות לו את החשיבות הרבה בעיננו על כך שהוא לקוח של העסק.

כדי להתאים את המסרים בדיוק למה שנדרש בביצוע פעילות שיווק בפייסבוק, כל תמונה ניתנת לעיצוב ועריכה מלאים בדומה לתוכנת פוטושופ או קאנבה. כלי עיצוב הקמפיינים בברודקאסט הוא בעל ממשק עבודה פשוט וידידותי למשתמש, המאפשר בחירה בין תבניות מוכנות של קמפיינים בנויים, או לחלופין ניתן לעצב ועריכה של התמונה על בסיס תבנית פשוטה.

נקח לדוגמה קמפיין של יום הולדת, בו אנו מזמינים את הלקוח שלנו לקבל הטבה ייחודית ביום הולדתו. כל קמפיין במערכת כולל שלושה צעדים: עיצוב, תכנון ושליחה

בשלב העיצוב באפשרותכם בחירה מבין עשרות ומאות תבניות מוכנות בהתאם לבחירתכם, אותם כמובן תוכלו לערוך לשנות ולהוסיף. שימו לב שמערכת ברודקאסט מסנכרת את התמונות שלכם מדף הפייסבוק העסקי ומהאינסטגרם באופן אוטומטי.

בשלב התכנון קיימת האפשרות לתכנן את האסטרטגיה עבור הקמפיין. כלומר, לקבוע מתי, למי באילו תנאים ובאילו ערוצים יפעל הקמפיין. שלב השליחה הוא השלב האחרון שמזניק את הקמפיין שלכם לאוויר.

לאחר שיצרתם את הקמפיין שרציתם, מערכת ברודקאסט מאפשרת שליטה על הפעילות והביצועים של כל קמפיין. זאת אפשר לעשות ע"י לחיצה על טאב הפעילות שמופיע בראש הדף.

ניתן לעקוב אחרי כל קמפיין בנפרד ולמעשה למדוד את יעילותו, כאשר בכל עת ניתן יהיה לערוך את הקמפיין ולשפר אותו. אפשרות נוספת היא להעלות לפייסבוק שני קמפיינים בעלי מטרה שיווקית דומה ולמדוד את היעילות האחד מול השני (מבחן A/B או Split Testing)

הדרך לפעילות שיווקית מוצלחת שתקדם את עסקיכם קדימה נעוצה בהחלטות שתקחו. העולם השיווקי מלא בפיתוחים טכנולוגיים ומשתנה כל הזמן ולכן זה קריטי שהכלים בהם תשמשו יהיו מעודכנים ויעילים. לעסק שלך יש את הפוטנציאל לנצל ולרתום את יכולות השיווק לטובתו.

שיווק דיגיטלי לפייסבוק העסקי בעזרת מערכת ברודקאסט יאפשר לעסק שלכם להגדיל משמעותית את מחזורי המכירות מלקוחות קיימים ומזדמנים ויעזור לכם להפוך אותם ללקוחות חוזרים וקבועים.


לצד מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות תמצאו מאות קמפיינים שיווקים מותאמים לקידום ממומן בפייסבוק או לפרסום תוכן אותנטי, ישנם אלפי תכנים למגוון תחומים עיסקיים - ספורט, אוכל, יופי, אופנה ועוד, הקמפיינים המעוצבים והמנוסחים כבר כוללים אישור לשימוש בזכויות היוצרים.

אתם מוזמנים לקדם, לפרסם ולשווק את הדף העסקי שלכם בפייסבוק באמצעות ברודקאסט. אם תעשו זאת בצורה נכונה ועקבית, זה ישתלם לכם – ובגדול.

מאת רותם כהן

שותף מייסד וסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי בחברת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page