גם לעסק שלך מגיע דף עסקי של ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

גם לעסק שלך מגיע לשדרג לדף העסקי של ברודקאסט

עודכן: 2 בפבר׳ 2020

תארו לכם שיש לכם דרך נוחה ומהירה לשתף עם לקוח חדש שפגשתם את כל המידע שחשוב לכם לגבי העסק שלכם? הדף העסקי של ברודקאסט מעביר ללקוחות בקליק אחד מהיר, את כל המידע הכי חשוב אודות העסק שלך באופן המקצועי ביותר. נוכחות דיגיטלית מקצועית ויוקרתית תעזור לך להציג את העסק שלך במיטבו ולקדם את העסק שלך באופן מהיר וטוב יותר. לקוחות חדשים שיפגשו בך לראשונה יקבלו את ההבנה והבטחון שיש פה עסק מקצועי ומומחה בתחומו וההתקדמות איתם לשלב הבא של המכירה יתקדם באופן חלק יותר ובנוסף הדף העסקי של ברודקאסט יעודד את הלקוחות הקיימים והמרוצים שלכם לדרג ולהוסיף לעסק המלצה בפייסבוק ובגוגל בלחיצת כפתור, וכמובן לשתף את העסק שלכם עם לקוחות נוספים.

והכי חשוב הדף העסקי שלך יתעדכן באופן שוטף עם התכנים המקצועיים הטובים ביותר, עם תוכן מיוחד לאירועי השנה פרסומים לקידום מכירות לחג בשילוב של תמונות, סרטונים ודפי נחיתה שישימו את העסק שלך במקום הראשון.



מה הלקוחות יכולים לעשות עם הדף העסקי של ברודקאסט? דרך הדף העסקי שלך הלקוחות יוכלו ליצור איתך קשר בקלות במגוון דרכים - בוואטסאפ, במייל או סמס או פשוט להרים צלצול, הם גם יוכלו לנווט ישירות לבית העסק, לשמור אותך באנשי הקשר שלהם, לראות את הפעילות שלך בפייסבוק ובאינסטגרם, להצטרף אליך למועדון הלקוחות, לשתף את העסק שלך עם לקוחות נוספים ועוד המון אפשרויות מתקדמות שיעזרו לך לקדם את העסק בקלות ובמהירות. אז אם אתם רוצים לקדם את העסק זה הזמן להתקדם לדף העסקי של ברודקאסט. האם הדף העסקי דורש ידע טכנולוגי או שיווקי? אין צורך בידע מוקדם, כל הנדרש ממכם הוא לעדכן כמה פרטים בסיסיים לגבי העסק שלכם.


מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לדף העסקי של ברודקאסט?

כרטיס ביקור הוא סטטי ולא משתנה, אין לו תכנים חדשים שמתעדכנים בכל אישור תוכן שנשלח אליכם, והכי חשוב אין בו אפשרות לבנות מועדון לקוחות כדי להפיץ להם קמפיין יום הולדת אוטומטי וקמפיינים בסמס ואימייל. חשוב לזכור שכל תוכן חדש שאתם מאשרים, מחזק את פעילות הSEO שיש לכם בגוגל ומאפשר לכם לקבל יותר חשיפה אורגנית.

איך זה עובד? פשוט מאוד, לאחר הצטרפות למסלול מתאים וביצוע התשלום, תתבקשו לעדכן מספר פרטים בסיסים לגבי העסק שלכם - כגון שם, שעות פעילות, כתובת וכדומה, אנחנו נעצב ונקים לכם את הדף העסקי וניצור איתכם קשר תוך 3 ימי עסקים כדי להסביר לכם איך להשתמש בו. בנוסף מדי פעם ובייחוד לפני חגים ואירועים מיוחדים תקבלו הודעת אימייל וסמס למכשיר הנייד שלכם ובו קישור לתוכן מקצועי מוכן לפרסום לאישור. התוכן יותאם בייחוד עבור העסק שלכם והתחום בו אתם עוסקים. כאשר תאשרו את התוכן הוא יפורסם בדף העסקי שלכם וגם בדף הפייסבוק שלכם ו/או ערוצים נוספים שתבחרו כמו אימייל או סמס וכך ישלח ללקוחות שיצטרפו אליכם למועדון. לכל תוכן תוכלו אף להגיב ולתת משוב לצוות התוכן כדי לשפר את התכנים שיותאמו אליכם בעתיד.


למה כדאי לי לשדרג עכשיו? כרגע הדף העסקי המתקדם של ברודקאסט נמצא במחיר השקה מיוחד. שמהווה הזדמנות מצויינת עבורכם לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה במחיר מצויין.


האם הצטרפות כוללת תקופת התחייבות? לא, החיוב מתחדש אוטומטית כל חודש, אך ההצטרפות איננה כרוכה בהתחייבות כלשהיא וניתן לבטל אותו כל חודש לפני מועד החיוב הבא.



מהם היתרונות של דף עסקי בברודקאסט? הדף העסקי של ברודקאסט הוא כלי שיווקי מקצועי מהמעלה הראשונה: 1. אין כמו רושם ראשוני מקצועי -

מומלץ לשלוח בקליק את הדף העסקי ללקוח חדש, מיד לאחר ששוחחנו איתו ועוד לפני שנפגשנו איתו. 2. יצירת קשרים בקלות ובמהירות- עכשיו שנפגשים במקרה עם לקוח פוטנצאלי חדש, לא צריך לחפש בארנק אם נשאר כרטיס ביקור מקומט - פשוט פותחים את הטלפון הנייד ומשתפים את כל הפרטים בקליק עם הלקוח ללקוח יש עכשיו את הפרטים המלאים שלי וכמובן שעכשיו גם יש לי את הפרטים שלו.


3. שיתוף מהיר עם לקוחות נוספים - נתת שרות מדהים ללקוח שלך? הלקוח קנה אצלך והוא מרוצה, עכשיו הוא יכול לפרגן לך במהירות ובקלות, ניתן לשתף את הדף העסקי בקלות בכל דרך אפשרית - בוואצאפ, בסמס, באמייל ובכל הרשתות החברתיות. 4. העסק תמיד נראה במיטבו - הדף העסקי שלך בנוי בצורה מקצועית ומרשימה, הוא מציג את העסק שלך באופן הטוב ביותר, כל הזמן 5. הכל במקום אחד נוח לעדכון - הדף העסקי מכיל את כל המידע על העסק שלך: שעות פתיחה, דרכי התקשרות, נייד, טלפון של המשרד, ווצאפ, אימייל, לינק לאתר, פקס, כתובת עם אפשרות לניווט מהיר לבית העסק באמצעות וויז, וכמובן קישורים לרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטרגם, לינקאידן ואם מידע כלשהו התעדכן, פשוט נכנסים להגדרות ומעדכנים בקלות.


6. שומרים על קשר ומוודאים שהעסקה מתבצעת - עכשיו שיש לך את פרטי הלקוח החדש, ברודקאסט תעזור לך לשמור איתו על קשר בקלות, באמצעות תוכן מקצועי ומתוגי, ברכה ביום ההולדת, יצירת קשר בכל אירוע וחג מרכזי לאורך כל עונת השנה והחגים הצטרפו עכשיו לאלפי הלקוחות של ברודקאסט וגם העסק שלכם יהנה משיווק דיגיטלי ברמה הגבוהה ביותר.

עדין לא בטוחים? יש לכם עוד שאלות? נשמח לסייע ולעזור בכל שאלה!


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page