תוכנה לניהול לקוחות והרבה מעבר לכך / מערכת לניהול לקוחות
top of page
  • צוות ברודקאסט

תוכנה לניהול לקוחות והרבה מעבר לכך


לקוחות הם הדבר הכי חשוב שיש לעסק. הלקוחות הם אלו שרוכשים מוצרים או שירותים ומכניסים מזומנים לעסק. כל עסק שעובד בצורה הגיונית, מבין שהכל נעשה למען הלקוחות החל מעיצוב נקודת המכירה ועד עיצוב אריזת המוצר; הכל נועד בשביל להשיג את תשומת לב הלקוחות, להרשים אותם וליצור לעסק תדמית מקצועית, אמינה ורצינית שתחזיר את הלקוחות לרכישה חוזרת.

אך היחסים בין העסק ובין הלקוחות אינם מסתכמים רק במהלך הביקור של הלקוח בבית העסק. עסק אשר רוצה להצליח חייב להיות יותר אקטיבי ביחסים מול הלקוחות וממש לנהל את הלקוחות שלו.

עסקים בימינו משתמשים בתוכנות לניהול הלקוחות, תכנות המעניקות לעסקים הרבה ערך מוסף ומאפשרות להם להשיג הרבה יותר מהלקוחות. אז מה בעצם עושה מערכת לניהול לקוחות ומה העסק שלכם יכול להרוויח מזה?

לפני שניכנס לפרטים חשוב שתבינו, מערכת לניהול לקוחות משנה את כל החשיבה, ההתייחסות וצורת העבודה שלכם מול הלקוחות. בעזרת המערכת אתם יכול להפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר ולהפוך לקוח חוזר ללקוח קבוע. באמצעות מערכת ניהול לקוחות אתם הופכים להיות אקטיביים בקשר שלכם עם הלקוח. צורת ההתנהלות שלכם מול הלקוח נותנת ללקוח חוויה אישית חיובית וכך אתם מגדילים את סיכויי המכירה החוזרת. נאמנות לקוחות היא שם המשחק היום.

תוכנה לניהול לקוחות אונליין – שווקו את העסק מכל מקום

בעזרת תוכנה לניהול לקוחות תוכלו ליצור מועדון לקוחות המאפשר לכם לנהל את כל הלקוחות בצורה מסודרת ומרוכזת, אך במקביל לשמור על היחס האישי בהתנהלות הפרטנית מול כל לקוח. זה אולי נשמע לכם כמו פרויקט ענק הדורש כוח אדם רב על מנת לתת יחס אישי ללקוח, אך בעזרת המערכת ניתן לטפח יחס אישי בקלי קלות.

המפתח לכל זה הוא יצירת מאגר לקוחות הכולל מאפיינים שונים של כל לקוח (למשל תאריך הלידה והמגדר של הלקוח). מאגר לקוחות זה הוא הבסיס להתקשרות מול הלקוחות. אתם יכולים ליזום שליחת הודעות סמס ללקוחות הלוקחות בחשבון את המאפיינים האישיים של כל לקוח. לדוגמא, המערכת יכולה לשלוח ברכה הכוללת הטבה מיוחדת לכל לקוח החוגג יום הולדת. או לחילופין לסווג את הלקוחות לפי קבוצות מסוימים ולבנות מסרים מתאימים לכל קבוצת לקוחות.

העוצמה של המערכת תמיד נשענת על מאגר הלקוחות שעליכם לטפח ולהגדיל. בעזרת המערכת אתם יוצרים קמפיין שיווק אישי עבור מאגר הלקוחות וזהו קמפיין הנערך לקהל מאוד ממוקד ומוגדר מה שהופך אותו לאיכותי ומדויק. מאגר הלקוחות שלכם כולל אנשים אשר יש להם עניין בעסק שלכם, במוצריו או בשירותיו והסיכויים שהפנייה ללקוח קיים תוביל לביצוע פעולת מכירה חוזרת הם גבוהים מאוד. למשל אם העסק שלכם הוא חנות בגדים, לקוח שכבר היה בחנות והצטרף למועדון הלקוחות הוא לקוח בעל רמה גבוהה של עניין בעסק שלכם ובהחלט סביר שהוא יגלה עניין חיובי כאשר הוא ישמע על הטבה אישית עבורו או מבצע זה או אחר.

לסיכום, סוד ההצלחה של מערכת לניהול לקוחות טמון בתועלת ההדדית שהמערכת מביאה ללקוח ולעסק. העסק נהנה מתקשורת ישירה עם הלקוח ואפשרות להעביר לו בקלות תוכן שיווקי מדויק ומועיל. הלקוח מבחינתו מקבל הטבות מיוחדות ומבצעים אשר בהחלט יכולים לעניין אותו ולהתפרש אצלו כהזדמנות לעסקה כדאית.

אל תפספסו גם את:

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page