מערכת ניהול לקוחות - מה אפשר לעשות עם זה?
top of page
  • צוות ברודקאסט

מה אפשר לעשות עם מערכת ניהול לקוחות?


בישראל של שנת 2017 רוב העסקים משתמשים במערכות ממוחשבות לניהול לקוחות וזאת משום שאותן מערכות מאפשרות ניהול חכם של לקוחות, התייעלות, אפקטיביות שיווקית ואת היכולת להעניק ללקוחותיהם יחס אישי וממוקד.

ברודקאסט מערכת ניהול לקוחות

מערכת ניהול לקוחות – על מה מדובר?

מערכת ניהול לקוחות היא מערכת שמטרתה העיקרית היא הנגשת כל הקשור אל הלקוחות באופן דיגיטלי ומתקדם. השימוש במערכת חייב להיות פשוט, מהיר וקל ולכן טרם בחירת מערכת יש לוודא שהיא בעלת ממשק ידידותי למשתמש וכזו שיכולה להבטיח אחסון של כמות נתונים גדולה (אודות לקוחות החברה) באופן מאובטח, ושליפתם בכל רגע נתון במהירות ובפורמט הרצוי לחברה. בנוסף מומלץ שהמערכת תאפשר יצירת קשר שיווקי מול סגמנטים שונים של הלקוחות.

חשוב להבין שמערכת ניהול לקוחות היא מערכת שמחליפה את אותה קבוצת עובדים שבעבר הלא רחוק ביצעו פעולות שונות הקשורות אל הלקוח, כמו למשל רישום ואחסון נתוני גבייה וחשבונאות, פתיחת תיק ללקוח ועוד. מערכת זו לא רק מחליפה את כח האדם ומייעלת את כל הקשור אל העבודה מול הלקוח, היא גם מצמצמת את הוצאותיה של החברה. מערכת ניהול לקוחות תכלול את כל הקשור אל הלקוח, אם מבחינת ההיבט החשבונאי, ההיבט השיווקי, פרטי ההתקשרות של הלקוח, כרטסת מוצרים ועוד. בנוסף, יש מערכות שמאגדות פונקציות חשובות כמו למשל הקמת מועדון חברים, סיווג לקוחות על פי קבוצה, הפקת דו"חות, שליחת SMS קבוצתי, שליחת דואר אלקטרוני אל לקוח מסוים או לקבוצה ספציפית. מערכת ניהול לקוחות איכותית תבטיח לחברה ניהול לקוחות אקטיבי שיוביל ליעדים הרווחיים הרצויים לחברה.

מה ניתן לעשות באמצעות המערכת?

מערכת ניהול לקוחות מאפשרת הקמת מועדון לקוחות, דבר שיאפשר לכם להפיץ את הבשורות המשתלמות ביותר לקבוצה המובחרת של לקוחותיכם בכל נקודת זמן, בשורות כמו למשל הטבות, הנחות ומבצעים המיועדים אך ורק לחברי המועדון. מערכת זו תאפשר לכם להתנהל באופן ישיר אל מול כל אחד ואחד מהלקוחות שלכם, ליזום שליחת הודעות SMS לקבוצת לקוחות נבחרים, לשלוח ברכה ליום ההולדת של הלקוח, הטבה לאירוע מיוחד הנחגג על ידי הלקוח, לסווג את הלקוחות על פי קבוצות, לקבץ את כל הנתונים על הלקוח בכרטיס לקוח אחד בו ניתן יהיה לראות את כל הקשור אל הלקוח ממוצרים אותם הוא קנה, חיובים אותם הוא משלם, הטבות שניתנו להם ועד מוצרים המתאימים לו. אלו הן רק חלק מאותן אפשרויות הניתנות במסגרת מערכת ניהול לקוחות, אך טרם הבחירה במערכת זו או אחרת תמיד חשוב לוודא שמדובר על מערכת שמשרתת את העסק שלכם באופן הטוב ביותר, מערכת שעובדת באינטגרציה עם הנהלת החשבונות, מערכת שמאפשרת סיווג לקבוצות וכרטיס אישי לכל לקוח, מערכת שמאפשרת שליחת הודעות אלקטרוני ומערכת שמאפשרת הפקת דו"חות. בהצלחה!

בהצלחה!

לכניסה למערכת ברודקאסט (או הרשמה חינם למי שעדין לא רשום) לחצו על הקישור הזה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page