הודעת SMS חוזרת - הדרך המהירה והקלה להגדלת מועדון הלקוחות שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

הודעת SMS חוזרת - הדרך המהירה והקלה להגדלת מועדון הלקוחות שלכם


הודעת טקסט חוזרת או "SMS חוזר" הוא מנגנון אוטומטי חכם שמאפשר לכם להגדיל את מועדון הלקוחות שלכם ולבצע איסוף פרטי לקוחות במינימום זמן והשקעה מצדכם. מדובר במנגנון חכם, בו הלקוח שולח הודעת טקסט עם מלה מסוימת למספר טלפון מוגדר מראש, ומיד מקבל הודעת טקסט חוזרת עם קישור המפנה לטופס הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם. בפוסט הבא נראה כיצד בעזרת מערכת ברודקאסט, תוכלו תוך 30 שניות להגדיר שירות כזה עבור העסק שלכם.

הודעת טקסט חוזרת להגדלה וטיוב של מועדון הלקוחות שלכם

אחד מאבני הבניין החשובים ביותר בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים, הוא בנייה וטיפוח של מועדון לקוחות מסודר במערכת ממוחשבת (ניהול CRM). ניהול שכזה מאפשר לנו לבצע שיווק מתוחכם וממוקד בתקציבים צנועים ונמוכים יחסית. רשימת הלקוחות למעשה, הנה הנכס המרכזי אשר עסק צובר במהלך שנות קיומו. דרכו ניתן לשמור עם הלקוחות על תקשורת שוטפת, לאחל מזל טוב ולהציע הטבה בימי הולדת, לעדכן את הלקוחות שלכם במבצעים, הטבות ומוצרים חדשים שאתם מציעים וכמו כן לסווג לקוחות ולהציע לכל קבוצה מוצרים, שירותים או טיפולים מיוחדים עבורה. לפיכך, כל לקוח נוסף אשר נרשם למועדון לקוחות ממוחשב ומסודר ייחשב ל'נכס מניב' אשר בשורה התחתונה יוכל להגדיל את מאזן ההכנסות של העסק בצורה משמעותית עם הזמן.

כעת תוכלו להוסיף לקוחות חדשים אל רשימת הלקוחות שלכם בצורה מהירה וקלה ע"י הודעת SMS חוזר. העיקרון הוא פשוט, כאשר לקוח חדש מגיע אל בית העסק, בקשו ממנו לשלוח את מילת הקוד המוגדרת עבור המספר המוגדר (בהמשך נראה כיצד מפעילים את השירות) ומיד תישלח אל הלקוח הודעת טקסט חוזרת עם קישור לטופס ההצטרפות אליכם. תוכלו להציע ללקוחות המצטרפים בצורה זו הטבה או מתנה קטנה כדי לעודד אותם לעשות זאת ( זכרו כל לקוח רשום שווה לכם לא מעט כסף). כמו כן, תוכלו להשתמש בשירות גם כדי לטייב את רשימת הלקוחות הקיימת שלכם. חסרים לכם פרטי יום הולדת או כתובת של לקוח? בקשו ממנו לבצע את אותה הפעולה ופרטי הלקוח המעודכנים שלו יתעדכנו אוטומטית במערכת.

אז כיצד מגדירים את הודעת הSMS החוזרת במערכת ברודקאסט?

ראשית, כנסו לחשבונכם במערכת ברודקאסט (אם עוד לא נרשמתם תוכלו לעשות זאת ע"י לחיצה על הקישור הזה) לאחר מכן, (1) כנסו לדף ההגדרות במערכת. בדף, תופיע לשונית ובה הכותרת (2) 'SMS חוזר' לחצו על הלשונית וכעת יופיעו לכם הגדרות עבור העסק שלכם לשינוי מלת המפתח לחצו על הקישור (3) 'שינוי מלת המפתח' המלה אשר אותה תבחרו תהיה מילת המפתח אותה יצטרכו הלקוחות לשלוח אל המספר המוגדר בדף. בדף זה, תוכלו גם לשנות את נוסח ההודעה שתישלח ללקוחות. לשם כך לחצו על הקישור (4) 'שינוי נוסח ההודעה'

מרגע זה, לקוח אשר ישלח את הודעת טקסט עם המלה 'מתנה' למספר 0559663333 (כפי שמוגדר למעלה) יקבל הודעת טקסט חוזרת עם הנוסח שהגדרתם ובה קישור לטופס הצטרפות למועדון שלכם. פשוט וקל!

אתם עדיין כאן? בדקו עכשיו איך מערכת ברודקאסט יכולה לשרת אתכם ובתוך זמן קצר, לא תבינו איך הצלחתם לשרוד בלעדיה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page