3 טיפים להגדלת המכירות באינטרנט
top of page
  • ברודקאסט

3 טיפים להגדלת המכירות באינטרנט


באבולוציית המכירות של החברות והעסקים, נמצאת ישראל בשלב הרביעי והאחרון של מיקום תהליך הקנייה של הצרכן הישראלי. בשלב הראשון עד לראשית שנות התשעים, התנהל התהליך כולו ב"מגע ישיר" – אנשים הלכו לחנות / לבית העסק, בדקו וקנו. בשלב השני, נעשו בדיקות חלקיות באמצעות האינטרנט. בשלב השלישי כבר כל הבדיקות וההשוואות היו און ליין, אך הקנייה עדיין נעשתה באמצעי ישיר. בעשור האחרון, יותר ויותר ישראלים מבצעים את כל תהליך הרכישה באמצעות האינטרנט. זהו השלב הרביעי.

עכשיו, כשברור לכם מה כוח המכירות של רשת האינטרנט, הגיע הזמן להבין כיצד תוכלו גם אתם להגדיל את נתח המכירות באמצעות הכלי הנפלא הזה. כי האינטרנט לכשעצמו לא יעצים את הרווחים שלכם, אלא אם תשתמשו בו ביעילות ותבונה. אז הרי הם שלוש עצות מועילות לשימוש מדויק, ראוי ואלגנטי באינטרנט לצרכי מכירות.

מכירות באינטרנט

הטיפ הראשון - מיתוג

בראש ובראשונה עומד כל נושא המיתוג. לאינטרנט יכולת אדירה בהפצת מותג מהירה ויעילה. בתוך שניות אחדות, מיליוני אנשים יכולים להיחשף למותג שלכם בתדירות גבוהה, בהתאמה אישית (בהתאם לצרכי גלישה), באופן אישי (למייל, למשל) ובצורה אפקטיבית שחוסכת הוצאות ומעצימה את אפקטיביות המיתוג. "ברודקאסט", על שנות הניסיון הרבות של עובדיה, מציעה תמהיל מיתוג מותאם לכל עסק באופן ספציפי, המכסה כל פינה אצל הלקוחות הרלוונטיים שלכם. אל תצאו למסע מיתוג בלי הכלים המתאימים לכך. זה עלול להסתיים בבזבוז משאבים מיותר. אצלנו נבין מי אתם, מי הלקוחות שלכם, המתחרים שלכם, איזה מסר אתם רוצים להעביר וכו' ונבנה תמהיל מיתוג שיעיף אתכם לשמיים.

טיפ שני – אחריות ואמינות

נעבור לעניין השני והוא כל נושא האחריות והאמינות. הצרכן הישראלי מודל 2017 שונה לחלוטין מזה של לפני 10 או 20 שנה. הוא בודק, מברר, משווה, חשוף למידע (לא בהכרח אמין) ולא חושש לקבל החלטות משמעותיות. נאמנות לחברה עסקית היא כבר מונח שכמעט לא רלוונטי, כך שחשיבות השמירה על רמת אמינות גבוהה, לצד אחריות מלאה על שלל האספקטים שבין הצרכן, המוצר ואתם, הפכה להיות גבוהה במיוחד. אנשי "ברודקאסט" יהיו לכם לעזר רב גם בתחומים אלו, ויגרמו לכם להבין כיצד להשאיר את הלקוחות אצלכם, לגרום להם לסמוך עליכם, לבטוח בכם ובמוצרים שלכם לאורך זמן.

טיפ שלישי – כסף ואמצעי תשלום

ולקראת סיום, בואו נדבר קצת על כסף. בדיוק כמו המעבר לשלב הדיגיטאלי, גם בנושא אמצעי התשלום חלה מהפכה של ממש. מזומן אאוט, אמצעים דיגיטאליים אין. בימים שבהם מצלמים צ'קים באייפון ומשלמים חשבונות בקליק, הפך נושא ריבוי אמצעי תשלום לכזה המבדיל בין חברות מצוינות לחברות מדשדשות. יש לאפשר ללקוחות שלכם לבחור בין קשת רחבה של אפשרויות תשלום. ולא צריך פסיכולוג כלכלי כדי להבין שכשתהליך התשלום פשוט, האצבע הרבה יותר קלה על ההדק...

הצטרפו למשפחת "ברודקאסט" ותבינו במהרה, שהרווח כולו שלכם

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page